Hejka, jeżeli ktoś chce poskakać na nartach to poproszę gmaila, podepnę pod beta testy w Google Play.
Porady:
- Start, skok, lądowanie - kliker
- Sterowanie w locie - głowa góra/dół -> oś pionowa, pochylanie głowy prawo/lewo -> oś pozioma
Hejka, jeżeli ktoś chce poskakać na nartach to poproszę gmaila, podepnę pod beta testy w Google Play.
Jest jakieś ograniczenie czasowe? Bo byłbym całkiem chętny ale niestety jeszcze nie dzisiaj
Nie, spoko. Póki co nie ma, ale pewnie za kilka dni wejdzie do sklepu albo zrobię na otwartą betę. Póki co chcę opinie ludzi, którzy jakoś w VR już siedzą. Potrzebuję tylko gmaila
Dzisiaj wieczorem powinienem dać radę podesłać. Tylko raczej wolałbym w jakiejś prywatnej wiadomości
Pograłem małą chwilę i mam pytanie : od czego zależna jest odległość na jaką skoczymy?
Odległość zależy od:
dobrze wiedzieć
początkowo z dziewczyną myślałem, że trzeba zrobić pozycje jak narciarz a tu trzeba kliknąć kliker. Przydałby się jakiś tutorial
czy to normalne, że na Galaxy S4 mam 25fps ? trochę od tego kręci w głowie. Dodatkowo jak już wyskoczę to kulka leci mi cały czas w lewo i zanim wyląduję goniąc ją krzyżykiem mogę zrobić fizycznie obrót 360 stopni (a w trakcie lotu patrzeć w tył )
Sorry za brak info o skakaniu. Zapomniałem Edytowałem już post.
Właśnie z tymi klatkami to taki eksperyment. Ja testuję na Z5 i dlatego właśnie takie info jest mi potrzebne. Zrobię do końca tygodnia poprawioną wersję i zobaczymy co da się zrobić.
Remlas ja na S4 też miałem 20-25 FPS. Problem z kulką również ten sam. Tutorial faktycznie by się przydał. Gra ma spory potencjał, proponuję w przyszłości dodać jakieś ustawienia i np. możliwość wyboru sterowania kliknięciem albo żyroskopem na takiej zasadzie, że trzeba będzie faktycznie podskoczyć i gra mierzyłaby siłę wyskoku. Tylko wtedy trzeba będzie zamieścić ostrzeżenie o wymaganym miejscu
Poszedł update (może zająć 1-2h). Jest “rzeczywiste skakanie”. Można przełączyć kliker/skakanie. Bardzo ważne:
Dzięki za wykorzystanie mojej propozycji poskaczę chwilę i ponownie wszystko opiszę
Faktycznie trudno trafić. I bardzo słaba jest siła wybicia (domyślam się, że numerki mają z tym związek ) jeśli chodzi o numerki to zapisałem kilka:
1.914-10.456
1.551-12.256
1.571-9.297
2.501-13.427
1.540-12.720
Na moim S4 również bardzo kłuły w oczy odległe obiekty najbardziej 1/3 barierek na dole kiedy siedziałem na belce, tutaj na myśl mi przychodzi filtrowanie anizotropowe, chodzi mi o to, że piksele strasznie skakały
O jakich cyferkach mówimy? Nie widzę nic zielonego poza paskiem [attachment=1]Screenshot_20170109-231221.png[/attachment][attachment=0]Screenshot_20170109-231152.png[/attachment]
[size=85][color=green]Dodano po 46 sekundach:[/size]
(wersja apki: 0.2)
W najnowszej wersji jeśli masz sterowanie skokiem czyli lazy mode off za strzałką w lewym górnym rogu pojawią się zielone cyferki
Właśnie pisałem Będzie dzisiaj wersja z poprawionym FPS.
Super a siła wybicia jest do regulacji czy to ja za słabo skaczę?
Generalnie jest tak:
OK, właśnie wrzuciłem poprawioną wersję. Ważne: