Ski Jump VR


#1

Hejka, jeżeli ktoś chce poskakać na nartach to poproszę gmaila, podepnę pod beta testy w Google Play.







Porady:

  1. Start, skok, lądowanie - kliker
  2. Sterowanie w locie - głowa góra/dół -> oś pionowa, pochylanie głowy prawo/lewo -> oś pozioma

#2

Jest jakieś ograniczenie czasowe? Bo byłbym całkiem chętny ale niestety jeszcze nie dzisiaj :slight_smile:


#3

Nie, spoko. Póki co nie ma, ale pewnie za kilka dni wejdzie do sklepu albo zrobię na otwartą betę. Póki co chcę opinie ludzi, którzy jakoś w VR już siedzą. Potrzebuję tylko gmaila :wink:


#4

Dzisiaj wieczorem powinienem dać radę podesłać. Tylko raczej wolałbym w jakiejś prywatnej wiadomości :wink:


#5

Pograłem małą chwilę i mam pytanie : od czego zależna jest odległość na jaką skoczymy?


#6

Odległość zależy od:


  1. Wybicia - czyli wiadomo, jak trafisz w belkę…
  2. Lotu - kulka musi być na środku krzyżyka. Czyli im dłużej jest na środku, tym lepiej lecisz.



    Jakby kogoś interesowało porównanie to ja skoczyłem chyba najwięcej 138m (chyba, bo nie pamiętam :wink: ).

#7

dobrze wiedzieć :smiley:

początkowo z dziewczyną myślałem, że trzeba zrobić pozycje jak narciarz :stuck_out_tongue: a tu trzeba kliknąć kliker. Przydałby się jakiś tutorial :wink:

czy to normalne, że na Galaxy S4 mam 25fps ? :confused: trochę od tego kręci w głowie. Dodatkowo jak już wyskoczę to kulka leci mi cały czas w lewo i zanim wyląduję goniąc ją krzyżykiem mogę zrobić fizycznie obrót 360 stopni (a w trakcie lotu patrzeć w tył :stuck_out_tongue: )


#8

Sorry za brak info o skakaniu. Zapomniałem :frowning: Edytowałem już post.

Właśnie z tymi klatkami to taki eksperyment. Ja testuję na Z5 i dlatego właśnie takie info jest mi potrzebne. Zrobię do końca tygodnia poprawioną wersję i zobaczymy co da się zrobić.


#9

Mój email to [email protected]


#10

Remlas ja na S4 też miałem 20-25 FPS. Problem z kulką również ten sam. Tutorial faktycznie by się przydał. Gra ma spory potencjał, proponuję w przyszłości dodać jakieś ustawienia i np. możliwość wyboru sterowania kliknięciem albo żyroskopem na takiej zasadzie, że trzeba będzie faktycznie podskoczyć i gra mierzyłaby siłę wyskoku. Tylko wtedy trzeba będzie zamieścić ostrzeżenie o wymaganym miejscu :wink:


#11

Poszedł update (może zająć 1-2h). Jest “rzeczywiste skakanie”. Można przełączyć kliker/skakanie. Bardzo ważne:


  1. Ciężko trafić w próg :wink:
  2. Podeślijcie wartości z lewego górnego rogu (na zielono). Będę wiedział czy na różnych urządzeniach są podobne.



    Porady:
  3. Kliker żeby ruszyć.
  4. Pozycja najazdowa :slight_smile:
  5. Wyskok
  6. Lot jak wcześniej
  7. Lądowanie - lekki podskok do przysiadu (nie wiem jak to inaczej napisać, takie markowanie lądowania).

#12

Dzięki za wykorzystanie mojej propozycji :slight_smile: poskaczę chwilę i ponownie wszystko opiszę :wink:


#13

Faktycznie trudno trafić. I bardzo słaba jest siła wybicia (domyślam się, że numerki mają z tym związek :wink:) jeśli chodzi o numerki to zapisałem kilka:

1.914-10.456

1.551-12.256

1.571-9.297

2.501-13.427

1.540-12.720

Na moim S4 również bardzo kłuły w oczy odległe obiekty najbardziej 1/3 barierek na dole kiedy siedziałem na belce, tutaj na myśl mi przychodzi filtrowanie anizotropowe, chodzi mi o to, że piksele strasznie skakały


#14

O jakich cyferkach mówimy? Nie widzę nic zielonego poza paskiem :stuck_out_tongue:[attachment=1]Screenshot_20170109-231221.png[/attachment][attachment=0]Screenshot_20170109-231152.png[/attachment]

[size=85][color=green]Dodano po 46 sekundach:[/size]

(wersja apki: 0.2)



#15

W najnowszej wersji jeśli masz sterowanie skokiem czyli lazy mode off za strzałką w lewym górnym rogu pojawią się zielone cyferki


#16

Właśnie pisałem :slight_smile: Będzie dzisiaj wersja z poprawionym FPS.


#17

Super :slight_smile: a siła wybicia jest do regulacji czy to ja za słabo skaczę? :wink:


#18

Generalnie jest tak:


  1. Da się trafić w belkę i zrobić 100% mocy
  2. Jest to bardzo trudne, trzeba się wybić wcześniej
  3. Spowodowane to jest tym, że odczyt z telefonu musi być z kilku klatek. Nie ma czegoś takiego, że jest ruch i ja dostaję dokładne info. Czasami jest duża wartość przy małym ruchu, czasami mała przy szybkim. Czyli odczyt trwa chwilę, a do tego jest bardzo nieregularny

#19

O, już mam :stuck_out_tongue:


#20

OK, właśnie wrzuciłem poprawioną wersję. Ważne:

  1. Sprawdźcie FPS, bo generalnie bez wywalenia wszystkiego nie da rady już nic prawie poprawić. Mogę usunąć mgłę, ale różnica będzie ogromna wtedy :frowning:
  2. Poprawiłem wybicie. Generalnie trochę oszukałem i wcześniej nie liczyło siły… Ale potrenowaliście przynajmniej. Musiałem sprawdzić jak będzie wyglądało samo “trafienie w belkę”.
  3. Poprawiłem też lądowanie, bo było za trudno.



    [size=85][color=green]Dodano po 58 minutach 1 sekundzie:[/size]

    Obrazkowe info:







    [size=85][color=green]Dodano po 2 godzinach 26 minutach 15 sekundach:[/size]

    Podpinam pod ten wątek, bo nie wiedziałem czy tworzyć nowy. Gry będą częściowo podobne, ale jak wiadomo, PC to inna bajka…







    Pytania do wszystkich:
  4. Kto byłby zainteresowany (będzie Steam chyba…)?
  5. Ile byście zapłacili?
  6. Czy ktoś wspiera coś/wsparłby na iniegogo?



    Krótkie info:
  • skakanie z kontrolerami lub na siedząco z myszką, czyli spoko z Riftcatem
  • 10 skoczni
  • grafika się robi
  • puchar świata
  • multiplayer pewnie na początek na wzór tego ze Ski Jumpa z Androida



    P.S. Gra powstanie niezależnie od waszych opinii :stuck_out_tongue: