Xiaomi Redmi Note 2


#1

Witam. Ten telefon ma roździelczość 1080x1920px przy wielkości ekranu 5.5", co wynosi 401ppi, posiada żyroskop, USB Typu C (szybki przesył danych komputer-telefon lub odwrotnie, jest to taki USB 3.0 na telefon, chodzi mi głównie o Trinusa).



Czy ten telefon nada się na VR, piksele przy 401ppi będą bardzo widoczne czy może nie będę na nie zwracał uwagi? Jest to dla mnie bardzo ważne, ponieważ czekam na Weebo 3D 3.0, a nie chcę się rozczarować. Pozdrawiam!


#2

Będzie jak najbardziej OK. Piksele będą lekko widoczne jak się skupisz :wink: w normalnej grze ich nie zauwazysz, dopiero jak sie bedziesz przygladal.


#3

Więc przy grach dynamicznych piksele nie będą zauważalne?



Czy grając w gry dynamiczne (takie jak Live For Speed czyli wyścigi) moje oczy się zmęczą? Być może nie powinno być tego pytania w takim wątku, ale nie chcę zakładać nowego tematu.


#4

Jak najbardziej możesz nadal pytać w tym wątku :wink:



Nie ma znaczenia czy jest to gra dynamiczna czy statyczny obraz… chodzi o to, że piksele zobaczysz dopiero jak się zaczniesz przyglądać ekranowi. Gdy patrzysz w to co jest na ekranie (obiekty, nie wiem samochód, kierownicę) to pikseli nie zauważysz podczas gry :slight_smile: Ciężko mi to wytłumaczyć, więc użyję porównania. To jest tak jak z małą plamą na koszulce… jak nie wiesz, że ona jest to jej nie zauważysz. Ale jak będziesz jej szukał to ją znajdziesz.



Co do LFSa i zmęczenia oczu - jak ustawisz sobie dobrze Trinusa to ja grałem już nawet ponad 2 godziny i wszystko było ok :slight_smile: Rozdzielczość nie ma wpływu na zmęczenie - wpływ ma złe ustawienie rozmieszczenia obrazu (np takie że oczy muszą robić zeza).


#5

Już z tym kombinowałem, ale się napaliłem na Weebo3D, fajne bo tanie hobby (w sensie cardboardy), ale ktoś na grupie udostępnił Baofeng Mojing IV, które wygląda świetnie. Ciekawe jak z dostępnością, poczekamy na materiał Quacka, może kupię te 2 różne okulary, kto wie…


#6

Jeżeli te gogle będą OK to sam sprowadzę je z chin :slight_smile:



@szirek

Słuchaj a ten telefon, o którym rozmawiamy w temacie - ma wszystkie czujniki? Sprawdziłeś?


#7

Mam ten telefon od tygodnia i sprawdza się rewelacyjnie w VR. Fakt faktem że przesiadłem się z Lenovo A850, więc różnica jest gigantyczna.

Piksele są na tyle małe, że nie przeszkadzają - gra się świetnie :slight_smile:


#8

Też planuję zakup Redmi Note, ale w wersji 3 Prime. Dzięki za opinię, ponieważ zdecydowanie pomogło mi to w podjęciu decyzji :smiley: Mam tylko małe pytanko. Skąd wziąłeś informację o tym, że w Redmi Note jest USB typu C? Z tego co wiem, jest ono tylko w MiPad’zie :stuck_out_tongue:


#9

Od paru dni mam Redmi Note 2 oraz VR SHINECON:


  1. telefon spoko, czujniki szybkie i dość precyzyjne, ekran b.dobry
  2. okulary vr, średnie, obraz jest za wysoko, mało miejsca na nos (uderza o kant, pomimo że jest na niego dziura)

#10

Co do USB Typu C to był mój błąd, gdzieś coś przeczytałem na końcu Googli :smiley: Ale jest kwadratowe wejście USB ( ͡° ͜ʖ ͡°) Miui jest świetne, ciekawe jak będzie się sprawował z Weebo3D 3.0.


#11

Widzę że nie tylko ja po świętach kupiłem XRN2. Kupuj telefon bez wahania będziesz zadowolony, nie kombinuj z Xposed, VR na moim starym cardboard śmiga aż miło - ogólnie na rollercoastery itp. powinno działać świetnie. [hidden][spoil]Na allegro znajdziesz gościa który za 132$ ci sprzeda z polskim językiem. Wysyła z Szanghaju przez Singapur do Polski. Dostaniesz link do śledzenia, jak poprosisz.[/spoil][/hidden]


#12

Cześć, czy ktoś orientuje się ile wynosi częstotliwość odświeżania obrazu w Xiaomi Redmi Note 2 i Meizu M2 Note, a także czy oba telefony umożliwają streaming przez usb w 1080p, ważne w 60fps?


#13

Renderowanie obrazu w Androidzie ograniczone jest do 60Hz. Ekran i procek powinny dać radę uciągnąć [email protected] ale sporo może zależeć również od zastosowanego programu. Meizu ma już słabszego proca i przy apkach używających tylko jednego rdzenia może być cienko. Ekran moim zdaniem lepszy technologicznie w Xiaomi. W obu przypadkach USB 2.0 więc tutaj potrafi już być różnie.



[size=85][color=green]Dodano po 3 minutach 52 sekundach:[/size]

dziwi mnie informacja na mgsm o braku gyro i akcelerometru przy Xiaomi, ale to raczej pomyłka (ale do zweryfikowania)


#14

Ja mam Xiaomi RedMi Note 2 i definitywnie ten telefon ma gyro i akcelerometr :wink:


#15

A jak u ciebie z płynnością przez USB? Mój HTC One M7 miał tylko 30 fpsów


#16

Zależy od ustawień, ale jestem w stanie wyciągnąć około 53-55 fps przy całkiem przyzwoitej jakości. Z tego co widziałem to JackQuack ma jakość trochę niżej ustawioną niż ja, więc może jak obniżę jeszcze trochę to dobiję do 60. Muszę to jeszcze dokładniej przetestować, ale ostatnio brakuje mi na to czasu ;/


#17

Dziękuje za odpowiedzi. W takim razie zaopatrzę się w telefon i może jeszcze w tym miesiącu kupie dreamz-y


#18

Hej,pytanie trochę z innej beczki. Testował ktoś podłaczanie jakichś padów bezpośrednio po Xiaomi Redmi Note 2?


#19

powinno pójść bez problemów, USB OTG i już, zależy też od pada


#20

@UP Mi niestety pad na OTG nie działał [pad bezprzewodowy USB] ale na windowsie działał Plug&Play. Pendrive za to działały.