Samsung Galaxy S5


#1

Witam. Zastanawiam się nad sprawdzeniem skuteczności USB 3.0 . Mam dwa dylematy…

Czy USB 3.0 w Note 3 będzie tak samo działać jak w S5 czy jest tam z czymś gorzej ?



Jak by mi się udało wykorzystać całą szerokość note3 (5,7’) robiąc własne gogle na soczewkach 42 mm,Czy był by lepszym wyborem jak S5 (5.1’’) ?

Moje obecne gogle vrizzmo idealnie ogarniały wyświetlacz 5,5’,ale na 5,7’ może być cienko



Co do S5 , jedyne co mnie martwi to czy przejście z ekranu 5,5’ na 5,1 nie wywoła awersji:)


#2

Jesteś pewien, że korzystając z Vrizzmo wykorzystujesz 5,5’? Soczewki łapią Ci cały ten ekran? Z tego co widzę na ich stronie, to zalecają 5’, ale może to tyczy się tylko Vrizzmo Volt.



Orientujesz się może czy USB 3.0 zmniejsza latencję? Czy tylko poprawia jakość obrazu? Bo zastanawiam się nad zakupem S5 w wersji demo ^^


#3

Zaintrygował mnie temat na forum trinusa w którym użytkownik podał dość treściwe dane na temat wrażeń z użytkowania S5. Były dość optymistyczne.

Odnośnie wrizzmo stardust- montując LG G3 mam około 95% widoczności na szerokości ekranu i około 72% w pionie. Może faktycznie te 5,1’ nie będzie problemem. Spóbuje zakupić jakąś S5-tke.PPI jednak lepsze niż note3



Mam juz S5 -tkę. Udało mi się zdobyć używkę na lokalnym rynku. Okazuje się że ekran idealnie pasuje do vrizzmo. Tu jestem zadowolony.

Oczywiscie jakość grafiki w porównaniu do G3 jest gorsza,ale rekompensuje ją lepsza czerń. Przy paru efektach sweetFX powinno być ok.

Jak zdobędę kabel dedykowany do USB 3.0 to dam znaka jak z opóżnieniami.





stoper online,pełna jakość w trinusie 1920*1080





Niestety nie mam żadnego starego monitora CRT, wynik był by bardziej wiarygodny:)


#4

Czy ktoś bez wgrywania ROM-u rozwiązał problem rozłączania się USB 3.0 ?


#5

Moje doświadczenia z USB 3.0 są dość interesujące. Okazuje się że wgranie custom romu nie zawsze rozwiązuje ten problem,można doprowadzić do tego że telefon w ogóle nie będzie chciał używać tego trybu.Miałem tak na cyanogen 12.1. Brakowało opcji wyboru połączenia! Innych customów nie próbowałem.

Na chwilę obecną mam oryginalny rom 5.0 , do tego root i zmieniony governor procka na performance. Do gogli musiałem dorobić dwa wiatraczki bo procek ładnie się grzeje.Na oryginalnym romie po włączeniu USB 3.0 jest wyświetlane info że w przypadku nie używania połączenia,zostanie zmienione na 2.0. U mnie jest tak że wystarczy włączyć tethering i trinusa. Połączenie trzyma bez problemu cały czas.


#6

A jak oceniasz LG g3 a Samsunga S5 pod vr? Czy nie brakuje jednak pikseli po przejściu na S5?


#7

Ciężki temat naprawdę :slight_smile: Pikseli brakuje, widać od razu różnicę. Nie do końca też mi się podoba sposób wyświetlania matrycy oledowej.Widać wyrażnie siatkę pikseli.Piksele wyglądają jak by były trójkątne. Czcionka nie wyrażna. Ale czerń jest genialna. Po moich bojach z G3 mam wrażenie że jak bym zubożył grafikę do poziomu full hd w oledzie to ilość klatek nie była by specjalnie gorsza. W S5 natomiast opóżnienie jest prawie nie zauważalne. W trybie Fake 3D (trinus) mistrzostwo świata. 80-90 fps w Skyrim bez problemu.Na razie zostaje przy S5. Zmienię ewentualnie jak pojawi się coś z ekranem

minimum 2K i szybkim łączem.


#8

Dziękuję za odpowiedź. Pytam bo posiadam S5 ale wciąż czekam na dreamzy. Po podłączeniu telefonu do kompa mam informacje na telefonie o możliwości przestawienia go na usb 3.0 co czynię, niestety po podłączeniu przez trinusa (szybko uzyskuje połączenie) uzyskuję tylko z 18-28 fps. Oprogramowanie oryginalne a telefon na gwarancji. Co Twoim zdaniem warto wgrać zachowując gwarancję aby uzyskać poprawę i pełne usb 3.0 ?


#9

Jedyne co u siebie zrobiłem na S5 to root i przestawienie zarządcy procesora na “performance”.Root’owanie nabije Ci flagę knox0*1 ,więc może być póżniej problem z ewentualnym serwisem.Jak już połączysz telefon w USB 3.0 to wejdz w właściwości sieci i sprawdz z jaką prędkością windows nawiązał połączenie. U mnie jest 851,9Mb/s. Zainstalowałeś w windowsie sterowniki usb samsunga?


#10

Nie a gdzie takie sterowniki znajdę nie ukrywam że jestem w temacie vr i telefonów zielony. :frowning:

Mam win7 jak sprawdzić krok po kroku prędkość połączenia?


#11

<LINK_TEXT text=“http://developer.samsung.com/technical- … T000000117”>http://developer.samsung.com/technical-doc/view.do?v=T000000117</LINK_TEXT>


#12

Jeszcze raz dzięki za pomoc. Po wgraniu sterowników sieć pokazuje 851,9Mb/s. Po rozłączeniu z Trinusem 10fps.


#13

A fps’y sprawdzasz w grze czy na statycznych oknach typu trinus/pulpit? U mnie okienka windowsa również mają około 10-15 fps, ale w grze spokojnie wyciągam koło 55 (USB 2.0) :wink:


#14

Na statycznych oknach Trinusa. Myślałem że to jest wyznacznikiem szybkości przesyłu.


#15

Uruchom grę, odpal trinusa, pograj chwilę i wtedy sprawdź fps’y :wink:


#16

Witam.

Jestem posiadaczem Samsunga galaxy s5 (1080 x 1920 px (5,10") 432 ppi) i zamierzam kupic gogle vr do tego telefonu, cena jaka chce przeznaczyc tak jak w tytule do okolo 300zl.

Rozpatrywalem opcje kupna dreamzvr 2.0 fresnel, ale chyba ekran 5.10" bedzie za maly?

Jakie gogle polecacie do tego telefonu?

Pozdrawiam Ceronix


#17

Panowie co do Samsunga s5? (1080 x 1920 px (5,10") 432 ppi) Cena do okolo 300zł, HELP


#18

Dreamzvr 2.0 frensel, Dreamzvr 2.0 standart czy vr bobovr z4?


#19

Co myślicie o Galaxy s5?



Podobno rozłącza USB po 15 min. Czy to prawda?


#20

Do czego ta S5 konkretnie?

Mi nie rozłącza