Cześć.
Jak w temacie wyżej. Chciałem poruszyć dyskusję czy tego typu biznes ma przyszłość i co o tym sądzicie?
Jest już ich trochę w Polsce, ciężko określić czy rynek jest już nasycony czy jeszcze nie. Obecne się raczej nie pozamykały, czyli ruch mają.
Dużo zależy od gigantów VR i ich podejścia do komercyjnych licencji sprzętu oraz gier.
Rzuć sobie okiem na plany HTC względem Azji. Pytanie czy i kiedy pojawi się podobny klimat do VR arcade w Europie
Siemacie,
mały odkopik, ale nie chciałem zakładać nowego tematu.
Orientuje się ktoś z Was w jaki sposób salony vr pozyskują gry? Tzn czy wystarczy je kupić i można je już udostępniać klientom czy może wykupuje się jakąś licencję? A może funkcjonuje to jeszcze inaczej?
Z tego co wyczytałem HTC testuje teraz Viveport Arcade, które ma zajmować się licencjonowaniem (swoją drogą dolary są złe dla polskiego biznesu, czasem ), ale jak to się prezentuje teraz i będzie prezentować do czasu wprowadzenia tej platformy?
Z góry dzięki za informacje.
Pozdrawiam
Hej
To chyba od Ciebie dostaliśmy maila, więc pozwolę sobie odpisać na niego tutaj
Jeśli chodzi o polskie firmy tu napewno trzeba się dogadać z każdą. Ziomeczki z VR Visio (Drone Hunter VR) są spoko, więc możesz zacząć od nich Do zagranicznych produkcji musisz rozeznać się w temacie VivePorta. W Krakowie w Galerii Kazimierz jest Headtrip, niby konkurencja, ale spróbować pogadać możecie
Cześć,
Zgadzamy się z propozycją Remlasa - Golek, odezwij się do nas, z chęcią porozmawiamy
Dziękuję za odpowiedź Maila nie pisałem ja, ale miałem taki zamiar, hehe.
Polecamy nasze rozwiązania i aplikacje VR. Chętnie coś swojego udostępnimy w temacie filmów 360: www.epicvr.pl