Salon VR

Cześć.

Jak w temacie wyżej. Chciałem poruszyć dyskusję czy tego typu biznes ma przyszłość i co o tym sądzicie?

Jest już ich trochę w Polsce, ciężko określić czy rynek jest już nasycony czy jeszcze nie. Obecne się raczej nie pozamykały, czyli ruch mają.

Dużo zależy od gigantów VR i ich podejścia do komercyjnych licencji sprzętu oraz gier.



Rzuć sobie okiem na plany HTC względem Azji. Pytanie czy i kiedy pojawi się podobny klimat do VR arcade w Europie :wink:

Siemacie,



mały odkopik, ale nie chciałem zakładać nowego tematu.

Orientuje się ktoś z Was w jaki sposób salony vr pozyskują gry? Tzn czy wystarczy je kupić i można je już udostępniać klientom czy może wykupuje się jakąś licencję? A może funkcjonuje to jeszcze inaczej?

Z tego co wyczytałem HTC testuje teraz Viveport Arcade, które ma zajmować się licencjonowaniem (swoją drogą dolary są złe dla polskiego biznesu, czasem :slight_smile:), ale jak to się prezentuje teraz i będzie prezentować do czasu wprowadzenia tej platformy?



Z góry dzięki za informacje.

Pozdrawiam :slight_smile:

Hej



To chyba od Ciebie dostaliśmy maila, więc pozwolę sobie odpisać na niego tutaj :wink:



Jeśli chodzi o polskie firmy tu napewno trzeba się dogadać z każdą. Ziomeczki z VR Visio (Drone Hunter VR) są spoko, więc możesz zacząć od nich :wink: Do zagranicznych produkcji musisz rozeznać się w temacie VivePorta. W Krakowie w Galerii Kazimierz jest Headtrip, niby konkurencja, ale spróbować pogadać możecie :wink:

Cześć,



Zgadzamy się z propozycją Remlasa - Golek, odezwij się do nas, z chęcią porozmawiamy :wink:

Dziękuję za odpowiedź :slight_smile: Maila nie pisałem ja, ale miałem taki zamiar, hehe.

Polecamy nasze rozwiązania i aplikacje VR. Chętnie coś swojego udostępnimy w temacie filmów 360: www.epicvr.pl