Siema. Ostatnio kupiłem telefon samsung galaxy s7 z gear vr oculus i mam taki problem, że w aplikacji Riftcat przy streamowaniu na telefon mam artefakty jeżeli bitrate jest ustawiony na więcej niż 2-3 Mbps kodek jakiego używam to NVENC a rozdzielczość full hd. Dodam tutaj że streamując obraz na telefon przez GAMESTREAM od Nvidi dopiero przy bitrate 50 Mbps zaczyna przycinać. A i komputer jest podłączony kablem do routera a telefon jest od niego oddalony o ok 1 metr.
Ktoś jakieś pomysły jak to naprawić?
Mój sprzęt:
-Samsung galaxy s7
-Gear VR oculus
-Router 2.4GHZ (Huawei B315s-22)
-i5 4690k 4.5Ghz
-gtx 970 g1 gaming
edit: Albo jakby ktoś miał trochę czasu w weekend i by był chętny pomóc ogarnąć to całe VR to pisać pw
masz router na 5GHz (ac) ? używasz wersji VRidge dla gear vr czy standardowego? Z tego co tez widziałem na blogu riftcata to mają oni obecnie problemy z kodekiem przy procesorach Exynos (i o ile dobrze pamiętam S7 posiada właśnie taki procesor)
Testowałem obie wersje VRidge.
Router mam tylko 2.4GHZ (Huawei B315s-22) Ale na Moonlight streamowanie działa normalnie więc prędkość jest chyba ok.
Tak mam procesor Exynos.
[size=85][color=green]Dodano po 4 godzinach 12 minutach 28 sekundach:[/size]
Ew jeżeli to wina routera to może polecacie jakiś konkretny z wbudowanym modemem lte?
Zastanawiam się teraz nad kupnem jakiegoś routera z WiFi 5Ghz i tu jest moje pytanie czy zakup nowego routera pomoże?
Śledź poczynienia Rifcata, skoro faktycznie mają problemy z tym procesorem…
Czy na riftcat też jest opcja przesyłania obrazu fake 3d tak jak w trinus?