Witajcie,
ostatnimi czasy narodził się pomysł, aby zrobić grę na Cardboard’a z wykorzystaniem pada. Miał to być shooter podobny do Quake’a lub innych dynamicznych “strzelanek” PvP. Idąc dalej myślami pojawia się coraz więcej koncepcji, aby grę uczynić bardziej rozwojową i competitive.
Gra z zaimplementowanym rozwojem konta, rozgrywkami rankingowymi itd. wymaga już dużo większego nakładu pracy, więc najpierw zdecydowaliśmy się zrobić wywiad środowiskowy. Liczę ogromnie na feedback z Waszej strony
- Pierwszym moim pytaniem do Was jest to jaki typ gry odpowiadałby Wam bardziej?
a) MOBA - pierwszoosobowy shooter z zasadami rozgrywki typu MOBA
b) Classic - klasyczny shooter z trybami pokroju CTF, deathmatch
c) MOBA, ale niekoniecznie shooter (prawdopodobnie TPP)
*Różnica między punktem a i c jest taka, że jedynymi broniami w punkcie a) byłyby pistolety, a w c) byłyby to pewnie też miecze itd.
- Czy bylibyście zainteresowani grą tego pokroju na cardboard?
- Ile godzin tygodniowo poświęcacie na gry competitive (rozgrywki rankingowe)?
- Jeżeli gra byłaby pay-to-play czy zdecydowalibyście się na jej zakup?
Chciałbym zaznaczyć, że zamierzamy wykorzystać dosyć proste modele graficzne (typu voxel, przykładem gry z taką grafiką może być Trove lub Cube World), a to głównie z dwóch powodów:
- jesteśmy programistami, a nie grafikami
- chcemy. aby gra mogła wystartować na jak największej ilości smartphone’ów
W zależności od zebranych odpowiedzi może pojawić się więcej pytań w przyszłości Z góry dziękuję za odpowiedzi