Hej . Zastanawiam się nad kupnem tego flagowca od LG. Parametry ma fajne. Jest i USB Typ-C . Na allegro można kupić “prawie” nowe poniżej 2tysi.
Jak bym sprzedał moją S5 a resztę na kreskę to chyba bym jakoś przeżył.
Co sądzicie ? HTC 10 jest droższe o parę stówek.
Ja kupuje telefon od 2 miesięcy;
Stwierdzilem, że czekam na standard Dream
Masz na myśli ten standard vr od google?
Tak, ten nowy co robią. Na początku ceny wysokie będą, ale powinny w miarę w tempo spadać.
Po paru dniach używania tego telefonu stwierdzam że jest za drogi na chwilę obecną w stosunku do swoich poprzedników.
Z moich obserwacji wynika że TrinusVr nie potrafi wykorzystać do końca właściwości USB 3.0. Transfery są prawie identyczne między USB 2.0 i 3.0
Poza tym G5 ma zablokowany “bootloader” i nie da się bezkarnie rootować i założyć cugle na procesor. Jego wydajność jest spora, ale Trinus wywołuje maksymalne ,nie do końca potrzebne obciążenie procesora które skutkuje temperaturami pracy na poziomie 71 stopni! I to po 20 sekundach streamu .
A gogle które używam posiadają dwa wiatraki zasilane 12V . Wicher jest spory ale nie pomaga w temperaturach. Jak by zablokować procka na poziomie 1 Ghz mogło by być ok. Ale kto chce tracić gwarancje na tel. za 2K ?
G5 sprzedany
mogłeś jeszcz spróbować z VRidge, ale mogłoby być podobnie
okazuje się że spróbuje. Nie pykła mi aukcja więc pobawię się jeszcze G5-tką.
Hej
Po testach zestawu LG G5 i fiit vr, z przykrością stwierdzam że w moim nowiutkim G5 na czarnych scenach widać kilkanaście stuck pixeli (czerwone,niebieskie, i przewaga zielonych). Po drobnych poszukiwaniach w necie odkryłem że jest to dosyć częsta przypadłością lcd w telefonach lg. Ba spradziłem swój stary LG2 mini i na goglach widzę około 10 zielonych stuck pixeli. Sprawdzałem nowiutki Huawei P9 , ekran perfekt. Piksele w obu telefonach LG nie są widoczne przy normalnym użytkowaniu tylko przy patrzeniu przez gogle bo wiadomo wtedy widać wszystko w powiększeniu.
I teraz moje pytanie jak to wygląda w waszych telefonach, czy macie taką samą sytuację czy może tylko ja mam takiego pecha ?
Hmm, nie mam co prawda obecnie LG, ale na Samsungu Galaxy S4, który już trochę ma, nawet po pęknięciu szybki nie pojawiły się bad / stuck / martwe piksele. Na swoim lg gt540 też nie miałem takiej przypadłości, ale to bardzo dużo lat wstecz
Próbowałeś te piksele odratować? W necie są specjalne filmy, które ponoć potrafią lekko przywrócić sprawność takim ekranom. Nie wiem z jaką skutecznością bo nigdy nie miałem takiej potrzeby
Zapomniałem napisać wcześniej. Po pierwszym uruchomieniu miałem dużą grupę zielonych pikseli w przy prawej krawędzi na środku ekranu. Tu pomógł delikatny masaż ekranu i restart telefonu. Tranzystory zaczęły działać, ale na całą resztę nie pomaga totalnie nic, nawet programy naprawcze które chodzą godzinami. Zresztą naprawiać programami / wysyłać na gwrancję nowiutki telefon no sorry . A tu wisienka na torcie podejście LG do tematu link do pdf “LG LCD Monitor Pixel Policy” <LINK_TEXT text=“https://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q= … 08qTNOo5Ug”>https://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwiQj5OEgIXSAhXFa5oKHZVmD1wQFggaMAA&url=http%3A%2F%2Fwww.lg.com%2Fca_en%2Fproducts%2Fdocuments%2FLG%20LCD%20Monitor%20Pixel%20Policy.pdf&usg=AFQjCNGNcceYtLY05j1qUvb_kuHkTdAB7A&sig2=Ytx7MsyM84iw08qTNOo5Ug</LINK_TEXT>. Ponoć to jest standard też u innych producentów no ale sorry mnie takie podejście się nie podoba
hmm, powyżej 12 nie działających poprawnie pikseli i możesz zwracać, z tym że ten PDF jest odnosnie monitorów
Tam wiem że chodzi o monitory więc zakładam że przy mniejszych ekranach typu telefony nie pozwalają sobie na tak dużą nonszalancję. Ale tak jak napisałem, w necie znalazłem trochę wypowiedzi ludzi mających identyczne doświadczenia z telefonami LG . Szkoda bo można powiedzieć że zawsze byłem fanem tej marki dopóki wnikliwie nie sprawdziłem jakości w goglach no ale do normalnego zastosowania wiadomo to nie przeszkadza. A telefon będę oczywiście zwracał.
Ja mam g2 i nie ma żadnych pikseli martwych