Ski Jump VR

Programy dostosowane do Wirtualnej Rzeczywistości
Awatar użytkownika
Autor tematu
dariusz.pietrala
Użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 22
Rejestracja: śr 04 sty 2017, 12:39
    Windows 10 Firefox
Płeć: Nie określono

Re: Ski Jump VR

Nieprzeczytany postautor: dariusz.pietrala » czw 12 sty 2017, 00:16

Wersja beta będzie cały czas, spoko ;) Znaczy mam taką nadzieję, bo jak gra nie zarobi, to ciężko będzie mi to ciągnąć ;) Obie wersje wychodzą czy tak, czy tak. Niezależnie od wyniku indiegogo. Ryzykuję po prostu, mam studio jednoosobowe i kasę na produkcję wykładam sam. Jeżeli nic z tego nie będzie to po prostu gra nie będzie rozwijana.

Awatar użytkownika
b00t
Użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 81
Rejestracja: pt 21 paź 2016, 21:19
Gogle VR: DreamZ 1.0
Telefon: SGS4
    Linux Chrome
Płeć: Mężczyzna

Re: Ski Jump VR

Nieprzeczytany postautor: b00t » czw 12 sty 2017, 00:22

Naprawdę podziwiam zapał i poświęcony czas... Myślę, że wszyscy, którzy są w zamkniętej becie zgodzą się ze mną, że chętnie będziemy dalej pomagać i wspierać ;) Czyli jeśli dobrze rozumiem to cały czas jako pierwsi będziemy dostawać nowe aktualizacje i je sprawdzać? I jeśli przestaniesz rozwijać grę to nie usuniesz jej ze sklepu? A jeśli usuniesz to dostaniemy chociaż instalkę? :P

Awatar użytkownika
Autor tematu
dariusz.pietrala
Użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 22
Rejestracja: śr 04 sty 2017, 12:39
    Windows 10 Firefox
Płeć: Nie określono

Re: Ski Jump VR

Nieprzeczytany postautor: dariusz.pietrala » czw 12 sty 2017, 00:53

Gra na pewno nie będzie usunięta, beta będzie działać jak trzeba jak tylko będą nowości ;) Tak ogólnie wygląda gamedev. Robisz i nie wiesz czy zarobisz :) W listopadzie rozmawiałem z Adamem Badowskim i mówił, że właśnie nie bawią się w VR bo nie da się na tym zarobić. Czyli ryzyko x2 :D A takie dodatkowe fajne info, nie wiem czy znane, ale pewnie tak... Valve finansuje projekty VR. Jest jakieś info w necie, że może tak, może nie, może fake itd. Ja mogę potwierdzić, że to prawda, ale z tego co wiem to raczej nie dla małych developerów ;)

Awatar użytkownika
Remlas
Administrator
Nowy użytkownik
Posty: 498
Rejestracja: wt 05 sty 2016, 17:28
Gogle VR: Stock Google Cardboard 1.0
Telefon: Neo V / S4
    Linux Chrome
Płeć: Mężczyzna

Re: Ski Jump VR

Nieprzeczytany postautor: Remlas » czw 12 sty 2017, 09:17

Hmm, po aktualizacji ciągle 25 fps. Ale wygląda to jakbym miał u siebie na S4 wręcz blokadę do tych Maks. 25 fps. Inne aplikacje cardboard działają normalnie.

Dodano po 5 minutach 8 sekundach:
Dobra, to chyba wina mojego S4. Po ustawieniu zarządcy procesora na "performance" i maks taktowanie doszło do 30 fps. Mówi się trudno

Dodano po 2 minutach 7 sekundach:
Chyba znalazłem buga. Skakać możemy już kiedy jesteśmy na zjeździe. Przeleciałem całość zjazdu , dystans liczyło mi normalnie od belki.
Screenshot_20170112-091933.png
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Szanuj Admina swego, bo możesz mieć gorszego...

Awatar użytkownika
Autor tematu
dariusz.pietrala
Użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 22
Rejestracja: śr 04 sty 2017, 12:39
    Windows 10 Firefox
Płeć: Nie określono

Re: Ski Jump VR

Nieprzeczytany postautor: dariusz.pietrala » czw 12 sty 2017, 09:35

Jeszcze sprawdzę na dwóch słabszych telefonach dzisiaj FPS. Zobaczymy. Dzięki za buga, wiedziałem, że to jest, ale kompletnie wyleciało mi z glowy przed wrzuceniem :)

Dodano po 47 minutach 8 sekundach:
Lada chwila będzie update. Zaryzykowałem i dodałem ten antyaliasing, zobaczymy, bo różnica wizualna to wiadomo jaka jest. Mocno pogrzebałem w oświetleniu, także to może wyrównać straty. U mnie bardzo stabilne 60 FPS, czyli może się to udać.

Awatar użytkownika
b00t
Użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 81
Rejestracja: pt 21 paź 2016, 21:19
Gogle VR: DreamZ 1.0
Telefon: SGS4
    Linux Chrome
Płeć: Mężczyzna

Re: Ski Jump VR

Nieprzeczytany postautor: b00t » czw 12 sty 2017, 16:33

Jest jeszcze lepiej niż było a klatki bardzo nie spadły! Zrobiłeś tą poprawką kawał dobrej roboty! A S4 jest już prawdopodobnie po prostu za słaby na wyciągnięcie 60 FPS :/ Na jakim/jakich telefonach testujesz u siebie?

Dodano po 48 minutach 21 sekundach:
Pomyślałem jeszcze o tym, że menu wyboru trybu skakania mogłoby być mniejsze i bardziej intuicyjne, stworzyłem grafikę prezentującą jak mogłoby to wyglądać ;) Na górze można by dodać jakiś napis w stylu "Tryb skakania" a pod spodem dwie możliwości:
mode selector kliker white.png
mode selector skok white.png
Jeśli zdecydujesz na wprowadzenie tego, możesz użyć moich grafik ;) Mam też te same grafiki bez białego tła oraz sam "przełącznik" w wersji z i bez białego tła. Mogę też pozmieniać kolory ;)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Autor tematu
dariusz.pietrala
Użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 22
Rejestracja: śr 04 sty 2017, 12:39
    Windows 10 Firefox
Płeć: Nie określono

Re: Ski Jump VR

Nieprzeczytany postautor: dariusz.pietrala » sob 14 sty 2017, 17:03

Aktualnie tylko Z5. Kilka rzeczy jeszcze zmienię przed wersją, która pójdzie do sklepu, pewnie menu opcji także. Poszła aktualizacja i są wyniki, czyli można sobie poskakać w konkursie z CPU ;)

Dodano po 2 minutach 22 sekundach:
Doszedł też kontroler, czyli nie trzeba klikerem.

Awatar użytkownika
Autor tematu
dariusz.pietrala
Użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 22
Rejestracja: śr 04 sty 2017, 12:39
    Windows 10 Firefox
Płeć: Nie określono

Re: Ski Jump VR

Nieprzeczytany postautor: dariusz.pietrala » pn 16 sty 2017, 08:59

Można sobie już coś podejrzeć, jeżeli chodzi o big VR. Pierwsze testy ;)

https://youtu.be/s3lGurFubUI

Awatar użytkownika
Remlas
Administrator
Nowy użytkownik
Posty: 498
Rejestracja: wt 05 sty 2016, 17:28
Gogle VR: Stock Google Cardboard 1.0
Telefon: Neo V / S4
    Windows 10 Firefox
Płeć: Mężczyzna

Re: Ski Jump VR

Nieprzeczytany postautor: Remlas » pn 16 sty 2017, 09:44

nono, teraz rozumiem po co kupić wersję na PC, a nie bawić się tylko na mobile :D

Dodano po 33 sekundach:
będą polscy kibice? z nimi będzie się chyba najlepiej skakało :D
Szanuj Admina swego, bo możesz mieć gorszego...

Awatar użytkownika
Autor tematu
dariusz.pietrala
Użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 22
Rejestracja: śr 04 sty 2017, 12:39
    Windows 10 Firefox
Płeć: Nie określono

Re: Ski Jump VR

Nieprzeczytany postautor: dariusz.pietrala » pn 16 sty 2017, 09:51

Kibice na pewno będą, ale to się okaże jak bardzo realistycznie uda się to zrobić. M.in. dlatego bardzo oszczędnie reszta jest robiona. Dopiero tak na prawdę za miesiąc ponad będzie wiadomo ile uda się zrobić i na jakich komputerach będzie to chodzić. Póki to co widać na GTX960, bez VRa i 2560x1080 idzie jakieś 250FPS, ale to jest oświetlenie całe "realtime GI". Jeżeli nie uciągnie tego po dodaniu reszty sceny, to będziemy myśleć :)


Wróć do „Gry i Aplikacje VR”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości