dobrze wiedzieć
początkowo z dziewczyną myślałem, że trzeba zrobić pozycje jak narciarz a tu trzeba kliknąć kliker. Przydałby się jakiś tutorial
czy to normalne, że na Galaxy S4 mam 25fps ? trochę od tego kręci w głowie. Dodatkowo jak już wyskoczę to kulka leci mi cały czas w lewo i zanim wyląduję goniąc ją krzyżykiem mogę zrobić fizycznie obrót 360 stopni (a w trakcie lotu patrzeć w tył )
Sorry za brak info o skakaniu. Zapomniałem Edytowałem już post.
Właśnie z tymi klatkami to taki eksperyment. Ja testuję na Z5 i dlatego właśnie takie info jest mi potrzebne. Zrobię do końca tygodnia poprawioną wersję i zobaczymy co da się zrobić.
Remlas ja na S4 też miałem 20-25 FPS. Problem z kulką również ten sam. Tutorial faktycznie by się przydał. Gra ma spory potencjał, proponuję w przyszłości dodać jakieś ustawienia i np. możliwość wyboru sterowania kliknięciem albo żyroskopem na takiej zasadzie, że trzeba będzie faktycznie podskoczyć i gra mierzyłaby siłę wyskoku. Tylko wtedy trzeba będzie zamieścić ostrzeżenie o wymaganym miejscu
Poszedł update (może zająć 1-2h). Jest “rzeczywiste skakanie”. Można przełączyć kliker/skakanie. Bardzo ważne:
- Ciężko trafić w próg
- Podeślijcie wartości z lewego górnego rogu (na zielono). Będę wiedział czy na różnych urządzeniach są podobne.
Porady:
- Kliker żeby ruszyć.
- Pozycja najazdowa
- Wyskok
- Lot jak wcześniej
- Lądowanie - lekki podskok do przysiadu (nie wiem jak to inaczej napisać, takie markowanie lądowania).
Dzięki za wykorzystanie mojej propozycji poskaczę chwilę i ponownie wszystko opiszę
Faktycznie trudno trafić. I bardzo słaba jest siła wybicia (domyślam się, że numerki mają z tym związek ) jeśli chodzi o numerki to zapisałem kilka:
1.914-10.456
1.551-12.256
1.571-9.297
2.501-13.427
1.540-12.720
Na moim S4 również bardzo kłuły w oczy odległe obiekty najbardziej 1/3 barierek na dole kiedy siedziałem na belce, tutaj na myśl mi przychodzi filtrowanie anizotropowe, chodzi mi o to, że piksele strasznie skakały
O jakich cyferkach mówimy? Nie widzę nic zielonego poza paskiem [attachment=1]Screenshot_20170109-231221.png[/attachment][attachment=0]Screenshot_20170109-231152.png[/attachment]
[size=85][color=green]Dodano po 46 sekundach:[/size]
(wersja apki: 0.2)
W najnowszej wersji jeśli masz sterowanie skokiem czyli lazy mode off za strzałką w lewym górnym rogu pojawią się zielone cyferki
Właśnie pisałem Będzie dzisiaj wersja z poprawionym FPS.
Super a siła wybicia jest do regulacji czy to ja za słabo skaczę?
Generalnie jest tak:
- Da się trafić w belkę i zrobić 100% mocy
- Jest to bardzo trudne, trzeba się wybić wcześniej
- Spowodowane to jest tym, że odczyt z telefonu musi być z kilku klatek. Nie ma czegoś takiego, że jest ruch i ja dostaję dokładne info. Czasami jest duża wartość przy małym ruchu, czasami mała przy szybkim. Czyli odczyt trwa chwilę, a do tego jest bardzo nieregularny
OK, właśnie wrzuciłem poprawioną wersję. Ważne:
- Sprawdźcie FPS, bo generalnie bez wywalenia wszystkiego nie da rady już nic prawie poprawić. Mogę usunąć mgłę, ale różnica będzie ogromna wtedy
- Poprawiłem wybicie. Generalnie trochę oszukałem i wcześniej nie liczyło siły… Ale potrenowaliście przynajmniej. Musiałem sprawdzić jak będzie wyglądało samo “trafienie w belkę”.
- Poprawiłem też lądowanie, bo było za trudno.
[size=85][color=green]Dodano po 58 minutach 1 sekundzie:[/size]
Obrazkowe info:
[size=85][color=green]Dodano po 2 godzinach 26 minutach 15 sekundach:[/size]
Podpinam pod ten wątek, bo nie wiedziałem czy tworzyć nowy. Gry będą częściowo podobne, ale jak wiadomo, PC to inna bajka…
Pytania do wszystkich: - Kto byłby zainteresowany (będzie Steam chyba…)?
- Ile byście zapłacili?
- Czy ktoś wspiera coś/wsparłby na iniegogo?
Krótkie info:
- skakanie z kontrolerami lub na siedząco z myszką, czyli spoko z Riftcatem
- 10 skoczni
- grafika się robi
- puchar świata
- multiplayer pewnie na początek na wzór tego ze Ski Jumpa z Androida
P.S. Gra powstanie niezależnie od waszych opinii
Zaraz będę miał aktualizację to sprawdzę. Jeśli chodzi o to co jest trochę oszukane to chyba nawet dobrze bo w końcu po to jesteśmy beta-testerami gra na PC jest dobrym pomysłem i:
- Byłbym zainteresowany
- Myślę, że łatwiej i lepiej będzie mi wycenić kiedy zobaczę grę
- Czemu nie, oczywiście według możliwości a tutaj może być różnie
PS: Jak sprawa, o której pisałem kilka postów temu z migającymi pikselami na odległych obiektach?
[size=85][color=green]Dodano po 1 minucie 59 sekundach:[/size]
PS2: Wsparcie dla riftcata na wersji pecetowej jest jak dla mnie cenną rzeczą
Zapomniałem o tym, zobaczę.
Co do “wyceny”: nie chodzi o to żeby wycenić dokładnie, tylko bardziej o to ile, jeżeli w ogóle, byś zapłacił za skoki na duże VRy. Jak będę miał screeny jakieś to wtedy będzie pytanie: ile myślisz, że jest warta gra. To też jest test
Ciężko tak powiedzieć. Dla mnie to byłaby gra do zrelaksowana się a nie gra, w którą grałbym bez przerwy. W związku z tym cena do akceptacji byłaby dla mnie… powiedzmy 5-10€ Pamiętaj, że musisz mój post traktować z dużym dystansem
[size=85][color=green]Dodano po 3 godzinach 11 minutach 21 sekundach:[/size]
I jeszcze zastanawiałem się nad tamtą sprawą z odległymi obiektami i doszedłem do wniosku, że antyaliasing może dużo pomóc
- Jeśli nie będzie wymagać Big VR i byłaby znacząca różnica między mobile a PC, to mógłbym być zainteresowany (nie mówię tu o osłabieniu wersji mobile, tylko wykorzystać coś co daje nam PC VR, a cardboard nie koniecznie)
- W zależności od tego co bym zobaczył na screenach z trailerach itd to zapewne z 4-10 €/$ (a w praktyce: czekałbym na wyprzedaż na steam lub kupił ciut taniej na np G2A )
- Nie, tak, w zależności od kwoty i tego co można dostać
Wiem, na fb deklarowałem się, że odpiszę odrazu jak wjedzie na forum, ale coś mi wypadło
Jeżeli teraz nie ma różnicy to już nic się nie da zrobić. Niestety antyaliasing to może od Snapdragona 810 by dał radę, chociaż nawet to nie jest pewne…
[size=85][color=green]Dodano po 3 minutach 34 sekundach:[/size]
Różnica będzie, bo to będzie inna gra. Screeny skoczni będą w tym tygodniu. A grafikę zapewniają ludzie od Dying Light/Wiedźmin 3/Cyberpunk… To chyba będzie spoko
[size=85][color=green]Dodano po 1 minucie 44 sekundach:[/size]
I pytanie czy update’a dzisiejszego widzieliście
Właśnie miałem pisać, że widziałem i faktycznie jest różnica nie jest co prawda idealnie ale idealnie zrobić się nie da a teraz już nie kłuje w oczy atmosferę przed wersją PC skutecznie podgrzewasz i udało mi się skoczyć 145m możliwe, że dzięki wiatrowi