Witam.
Chcę połączyć wiimote z komputerem (WN 10). Szukałem już na różnych forach i na YouTube, ale żaden z tych poradników u mnie nie działa.
Proszę o pomoc.
Z góry dziękuje.
Halo, zieńtopry
Zacznij od odinstalowania wszelkich sterowników bluetooth poza podstawowym Windowsowskim.
Jak to zrobisz - zainstaluj Toshiba Bluetooth Stack.
W Toshiba Bluetooth Stack łączenie z Wiimotem jest bardzo proste
Jak dalej będą problemy - pisz śmiało
Hej
Dzięki tym sterownikom udało mi się sparować kompa i wii remote. Co teraz?
Teraz musisz rozejrzeć się za programami typu freePIE lub glovePIE, napisać skrypt, który “przetłumaczy” sterowanie kontrolerem na przyciski klawiatury i myszki, a później to już tylko cieszyć się grą
A czy da się zaprogramować wiiremote aby działało bez sensor bara?
Tak bez problemu, wtedy korzystasz tylko z żyroskopu i akcelerometru
tutaj masz skrypt do obsługi myszy przez wiimote(wymaga motion plusa), skrypt nie mojego autorstwa
[spoil][hidden]/*
WiiMotion Plus Mouse v 2010.01.14
by lednerg
Emulates the basic functionality of a Gyration Air Mouse.
Requires GlovePIE version .42 or higher.
Leave the Wiimote on your desk when starting so it can calibrate.
Hold B to move, A = Left-Click, + = Right-Click, Down = Middle-Click.
/
var.MoveButton = wiimote.A
mouse.LeftButton = wiimote.B
mouse.RightButton = wiimote.Plus
keyboard.W = wiimote.Up
keyboard.S = wiimote.Down
keyboard.A = wiimote.Left
keyboard.D = wiimote.Right
//mouse.MiddleButton = wiimote.Down
var.Speed = 75 // 0 to 100
PIE.FrameRate = 120hz
if wiimote.HasMotionPlus = false then debug = “WiiMotion Plus NOT DETECTED!”
if wiimote.HasMotionPlus = true and var.MoveButton = true {
var.YawSpeed = wiimote.MotionPlus.YawSpeed
var.PitchSpeed = wiimote.MotionPlus.PitchSpeed
if SameValue( Smooth(wiimote.SmoothRoll, 10), wiimote.SmoothRoll, 10) then var.Roll = Smooth(wiimote.SmoothRoll, 10) else var.Roll = wiimote.SmoothRoll
if var.Roll < 0 and var.Roll >= -90 {
var.XYswap = 1 - EnsureMapRange(var.Roll, -90, 0, 0, 1)
var.RightDown = -1
var.TopUp = 1
}
if var.Roll <= 90 and var.Roll >= 0 {
var.XYswap = 1 - EnsureMapRange(var.Roll, 90, 0, 0, 1)
var.RightDown = 1
var.TopUp = 1
}
if var.Roll > 90 and var.Roll <= 180 {
var.XYswap = 1 - EnsureMapRange(var.Roll, 90, 180, 0, 1)
var.RightDown = 1
var.TopUp = -1
}
if var.Roll < -90 and var.Roll >= -180 {
var.XYswap = 1 - EnsureMapRange(var.Roll, -90, -180, 0, 1)
var.RightDown = -1
var.TopUp = -1
}
var.SpeedX = var.TopUp * var.YawSpeed - ( var.TopUp * var.YawSpeed * var.XYswap ) + ( var.RightDown * var.PitchSpeed * var.XYswap )
var.SpeedY = var.TopUp * var.PitchSpeed - ( var.TopUp * var.PitchSpeed * var.XYswap) + ( -var.RightDown * var.YawSpeed * var.XYswap )
mouse.DirectInputX = int(var.MouseX)
mouse.DirectInputY = int(var.MouseY)
var.MouseX = var.MouseX + ( var.SpeedX / (10500000 - EnsureMapRange(var.Speed, 0, 100, 0, 10000000) ) )
var.MouseY = var.MouseY - ( var.SpeedY / (10500000 - EnsureMapRange(var.Speed, 0, 100, 0, 10000000) ) )
/ // for mouse.x and mouse.y instead
mouse.x = var.MouseX
mouse.y = var.MouseY
var.MouseX = var.MouseX + ( var.SpeedX / (20500 - EnsureMapRange(var.Speed, 0, 100, 0, 20000) ) )
var.MouseY = var.MouseY - ( var.SpeedY / (20500 - EnsureMapRange(var.Speed, 0, 100, 0, 20000) ) )
/
}
if var.MoveButton = false {
var.MouseX = mouse.DirectInputX
var.MouseY = mouse.DirectInputY
/ // for mouse.x and mouse.y instead
var.MouseX = mouse.x
var.MouseY = mouse.y
*/
}[/hidden][/spoil]