Hej. Od początku zabawy z VR, po zapoznaniu się z możliwościami stereoskopii,śmiało można stwierdzić iż efekt jaki ona wywołuje urywa kawałek tyłka:) Moje boje z Vireio dotyczą głównie gry Skyrim. Grając w trybie Fake 3D(trinus) wydajność systemu na galaxy S5 jest wyjątkowo zadowalająca. W trybie tym rozdzielczość jaką przesyłam do smartfona to 960 na 970 w pionie.Jak wiadomo obraz jest dublowany na smartfonie.Oczywiście w pionie teoretycznie można by przesłać 1080(max matrycy). Ale ze względu na ustawienie w trinusie “scale Y” na 88 (możliwości moich gogli) przesyłam tylko 970 pikseli.Daje to w moim odczuciu doskonałą wydajność połączoną z idealną geometrią wyświetlanego obrazu,brak rozmazania obrazu,minimalne obciążenie procesora smartfona ze względu na niskie scalowanie .Nie używam “Lens correction”
Schody zaczynają się po uruchomieniu Vireio Perception. Tutaj obraz powinien być przesłany w całości,ponieważ vireio samo duplikuje obraz na każde oko,aby uzyskać efekt stereoskopii. Jeżeli przesyłam obraz w maksymalnej dla S5 jakości(19201080) otrzymuję strasznie zniekształconą geometrię.Autor trinusa sugeruje aby przesyłać grafikę w standardzie 43,co jak najbardziej się sprawdza. Rozdzielczość 1024768 wywołuje u mnie wymioty. Próbowałem wycisnąć maks z ekranu więć kolejna próba to 14401080.Wygląda to nie najgorzej,chociaż geometria nie jest idealna.Z wydajnością też nie jest różowo ale akceptowalnie. Jakie są wasze ustawienia przy smartfonach Full-Hd ? Jaką rozdzielczość preferujecie? Korygujecie obraz za pomocą “scale X Y” ?