Witam. Potrzebuję porady jak uruchomić wykrywanie sensorów smartfona w Vireio Perception. Narazie używam TrinusVr do przesyłania obrazu i headtrackingu. Próbuję różnych opcji w obu programach ale za każdym razem vireio zgłasza ‘‘HMD Not Initialized’’ Będę wdzięczny za wskazówki:)
Pozdr.
Nie jestem pewien, bo u mnie nie chciało nigdy ruszyć:
W teorii w trinusie zamiast trybu myszki dajesz TrackIR na sensor output, a w vireo FreeTrack
Powtórzę raz jeszcze, tyle w teorii, bo w praktyce nie mogłem tego ruszyć chyba
Ja wpadłem na pewien pomysł który działa u mnie w grze Assetto Corsa.
1. Odpalam Trinusa z FreeTrack.
2. Odpalam FaceTrackNoIR - miałem wcześniej skonfigurowany head tracking z kamerką który zawsze działał.
3. Po uruchomieniu gry obraz strasznie skacze lecz gdy wyłączę FaceTrackNoIR wszystko jest ok i head tracking z trinusa działa!
Zależy mi na tym Vireio Perception , z tego co gdzieś tam wyczytałem uruchomiony w nim head tracking umożliwia rozglądanie się np. w Skyrim’ie bez ingerencji w poruszanie się postaci.Czyli dajemy np.na padzie do przodu,postać idzie cały czas do przodu a my możemy się swobodnie rozglądać. Chyba że coś mi się przyśniło
EDIT:
znalazłem coś ciekawego…
<LINK_TEXT text=“http://oddsheepgames.com/?topic=trinus- … #post-4774”>http://oddsheepgames.com/?topic=trinus-headtracking-with-vireio-perception/#post-4774</LINK_TEXT>
loxai wrzucił tu testową wersje z supportem do vireio.
Działa ! Trzeba użyć vireio w wersji 2.1.6 I najnowszej TrinusVR. W TRinusie ustawiamy tracking na “vireio” a w vireio opcja przechwytywania to “shared memory” . sprawdzałem na Dear Esther i jets ok.
A próbowaliście użyć Open Track Redirect? I pobrać to:
</s>https://github.com/opentrack/opentrack/releases<e>
@up A nie powinieneś dać na zablokowane dla niezarejestrowanych?
[color=green] //Nie ma takiego obowiązku
//Remlas
@up A nie powinieneś dać na zablokowane dla niezarejestrowanych?