Cześć
Dopiero zaczynam swoją przygodę z vr, ale jestem pewien, że ta przygoda będzie długa i owocna Zaczynam kompletować jakiś swój pierwszy set nadający się do grania w vr i mam w tym kontekście jedno pytanie (może dwa ^^). Czy do vr potrzebuję jakiejś specjalnej wersji Wiimote’a? Czy typ Wiimote’a ma jakieś większe znaczenie dla nas, zapaleńców vr?
Dodam, że jestem programistą, więc na pewno spędzę sporo czasu dostosowując skrypty do swoich potrzeb. Rozważam również możliwość tworzenia w przyszłości gry wymagającej kontrolerów ruchowych (najchętniej dodałbym zintegrowaną obsługę Wiimote’a np. poprzez freePIE).
Hej!
Zdecydowanie najlepszym wyborem będą pierwsze wiimotey bez dopisku “wii motion plus inside”. Kiedy dołożysz do tego osobne wii motion plus - wsio będzie działać.
Generalnie te edycje “wiimotionplus inside” też działają, ale trzeba dużo nakombinować w GlovePieu. Lepiej te podstawowe, serio . Jak dobrze poszukasz, to znajdziesz używki za nieduże pieniądze.
Czyli takie coś wystarczy??
Wii Remote +Nunchuck +Pokrowiec
Ps. To jednak podróbka. Ile trzeba zapłacić za oryginał?
Potrzeba jeszcze do tego sensor bar?
Z tego co się orientuję to freePIE całkiem nieźle sobie radzi z tymi “wii motion plus inside”, ale nie mogę tego potwierdzić osobiście. To tylko info znalezione gdzieś w necie
I zahaczając temat podróbek. Wystarczą one na start, żeby zobaczyć z czym to się je? Czy jednak warto od razu inwestować w oryginalne wiimoty?
JackQuack w swoich GamePlay’ach używasz starych Wiimotów z dodatkowym wii motion plus, czy samych Wiimotów?
Może mi ktoś wyjaśni jedną rzecz. czy mając wiiremote plus można kontrolować myszkę bez sensor bara?
Przykład
Cześć, jestem początkujący i już się trochę pogubiłem
Chciałem kupić kontrolery i nie za bardzo rozumiem jak to ma wyglądać
Potrzebuje Wii remote (bez dopisku plus) + Nunchuk + motion plus tak ??
Rozumiem, że ten motion plus jest wpinany gdzieś to Wii remote ??