Dzięki pracy na forum mtbs3d.com, możliwe jest podłączenie Move’a do PC w prostszy sposób. W dalszym ciągu możliwe jest połączenie za pomocą MotioninJoya, a jak to zrobić dowiecie się z mojego poprzedniego poradnika. Ja polecam jednak sposób z natywnym parowaniem. Mniej błędów i do połączenia dwóch kontrolerów wystarczy nam jeden dongle.
4*. Ściągamy i uruchamiamy skrypt <LINK_TEXT text=“https://onedrive.live.com/redir?resid=1 … =file%2cpy”>https://onedrive.live.com/redir?resid=1B6016647434F932!15235&authkey=!ACYt7xyF3YVX8jo&ithint=file%2Cpy</LINK_TEXT> (Nie zapomnijcie “oddokować” hydre 0 i 1 z klawiatury numerycznej. Niektóre gry tego wymagają, ale jeżeli wam to przeszkadza to usuńcie ten fragment. Jako joysticki ustawiłem gałki od x360. Możecie to usunąć albo ustawić jakiś inny kontroler np. pilot z joystickiem do VR albo Navigation controller i przyczepic ten kontroler do Move’a np taśmą )
5* Instalujemy to: https://github.com/betavr/steamvr_driver_hydra/wiki i podmieniamy plik sixense_fake.dll lub sixense_fake_x64.dll w folderze ze Steam. To pozwoli nam korzystać z naszej fake Hydry w aplikacjach ze SteamVR razem z Riftcatem lub Oclususem Riftem.
Sterowanie:
-Trzymając KWADRAT symulujemy ruchy joysticka na danym kontrolerze.
-Żyroskop resetujemy naciskając przycisk PS
-Pozycje resetujemy naciskając przycisk PS przez 3 sec
-Kontroler wyłączamy trzymając PS przez 10 sec
Troubleshooting:
-Move nie działa prawidłowo gdy świeci na różowo. Żeby tego uniknąć uruchamiajcie skrypt z kontrolerami maksymalnie zbliżonymi do kamery
-W razie pochrzanienia czegoś z parowaniem wciśnijcie szpilkę z tyłu kontrolera. To pozwoli go zresetować.
-Kontroler działa najlepiej w ciemności. W nasłonecznionym pokoju będą problemy z działaniem.
Okej, mam PS Move i PS Eye. Kamerka działa ale przy parowaniu mam problem. Mój komputer[ani siostry] nie wykrywał i co najzabawniejsze to na kompie co 15 sekund odłącza na chwilę i po chwili się naprawia. Nie wiem co to powoduję ale na kompie siostry tego nie ma. Używam Esperanza EA101
On się podłącza i odłącza bo ciągle Windows go paruje. Ja ostatnio na świeżym systemie musiałem z 15 razy parować i to na kilka prób, zajęło mi z 20 minut, ale teraz bez problemu trzyma.
Na mtbs walczymy z tymi problemami, zmieniamy API. Wejdź w topic który linkował gladiusz i z ostatniego postu zelmon64 pobierz nowe dll (był tam też gdzieś post z instrukcjami co zrobić krok po kroku)
W planach nowe parowanie, wsparcie dla kilku kamerek, co da machanie kontrolerami w 360 stopniach i wsparcie dla Freetrack lub Freepie, dzięki czemu można będzie używać move’a do headtrackingu. Projektem zajmują się najwięksi wymiatacze jeśli chodzi o ten kontroler więc jest na co czekać