DreamzVR 2.0

Piotrze i drogi dreamz’ie.Rozumiem ze macie duzo pracy napiety grafik duzo zamowien,ale ogarnijcie wczesniejsze zamowienia,zainteresujcie sie klientem ktoremu “sprzedaliscie” produkt choc go nie dostarczyliscie,od 22 pazdziernika czekam na przesylke,przeterminowana etykieta w paczkomacie raczej nie jest przypadkiem poniewaz inna osoba takze ma taki przypadek,poziom frustracji siega zenitu

Po pierwszym dniu zabawy z Dreamz 2.0, moja recenzja.



Zakupiłem wersję standard. Z 5" telefonem galaxy s4 fov jest mocno tunelowe. Ostrość do 80-85%.

Spędziłem parę godzin testów w grach Obcy Izolacja oraz Outlast 2 demo. Wskaźniki hud w tych grach, znajdujące się na krawędzi obrazu, są niewidocznie przy ustawieniach Trinusa, tak aby obraz wypełniał całość pola widzenia. Pokombinowałem trochę z ustawieniami, tak aby hud w tych grach mieścił się w zasięgu wzroku, ale wymaga to grania z dosyć grubą ramką po bokach. Jednak nawet wtedy, mała ostrość na krawędziach powoduje, że wskazania są słabo czytelne. Ogólnie ciężko jest mi powiedzieć o “zanurzeniu” w grze. Poniekąd jakieś takie wrażenie występuje, ale przez efekt lornetki i z “hełmem na głowie”, może się zrobić trochę klaustrofobicznie po dłuższej rozgrywce.



Co do samych gogli i ich wykonania. Są lekkie, nawet z telefonem. Nie odczułem, aby coś strasznie mi na twarzy ciążyło. Boczne paski są elastyczne, a górny to rzep. Jestem łysy, a mimo to nic nie uwiera, więc jest OK :smiley: Same gogle opierają się na nosie, więc nawet gwałtowne ruchy głową nie powodują ich przemieszczenia. W zasadzie nie mam się o co przyczepić. Jest komfortowo.



Przycisk pojemnościowy w aplikacjach VR działa prawidłowo, aczkolwiek występują problemy z zasięgiem samego “cyngla”. Czasami musiałem docisnąć telefon, aby guzik zadziałał.



Jedyny zasadniczy negatyw odnośnie wykonania, to ten nieszczęsny smar, który był wspomniany we wcześniejszej recenzji. Rozmazuje się wokół krawędzi soczewek i prawdopodobnie potęguje zjawisko braku ostrości na brzegach obrazu. Muszę pomyśleć, jak wyczyścić to świństwo…















Z regulacją rozstawu też jest, średnio… I pewnie byłoby gorzej, gdyby nie ten smar.,. :roll: https://www.youtube.com/watch?v=Ib-kC7FQiWo

Boje sie odbierac paczke :shock: . Pewnie bede odsylal na zwrot :? . No ale zobaczymy :roll: . Wolalbym nie odsylac :mrgreen:

Trzeci dzień czekam na maila z kodem aktywacyjnym do Trinusa, ehh… Jak mniemam Panowie z Dreamz cieszą się długim weekendem…

brawo :smiley:

<LINK_TEXT text=“https://www.facebook.com/DreamzVR/photo … 93/?type=3”>https://www.facebook.com/DreamzVR/photos/a.1275899625757999.1073741828.1265344666813495/1459388667409093/?type=3</LINK_TEXT>

Ciekawe, czy coś się zmieni :stuck_out_tongue:


[attachment=0]dreazmhelpdesk.png[/attachment]

[size=85][color=green]Dodano po 2 minutach 16 sekundach:[/size]

(nie będę mówił, kto m.in. naciskał na nich by ruszyli z tym helpdeskiem :wink: :stuck_out_tongue: )
dreazmhelpdesk.png

Piotr wstawił kod QR do konfiguracji Dreamz VR w wersji z soczewkami Fresnela. [attachment=1]15078627_10207395525303459_3605534318688920585_n.jpg[/attachment]

A jak by ktoś chciał to tutaj dane do konfiguratora:[attachment=0]15178049_10207395526503489_8244726523162527185_n-1.jpg[/attachment]


15078627_10207395525303459_3605534318688920585_n.jpg

raptem tylko miesiac po premierze, lolz

Wy też jeszcze czekacie na gogle?

omg powaznie? Ty jeszcze nie dostales swoich? Ja juz swoje zdazylem oddac i wlasnie dzis dostalem zwrot pieniedzy (tez musialem troche na to poczekac - 2 tygodnie od dnia odeslania), wspolczuje…

No cierpliwie czekam a zamawiałem w dniu premiery [emoji14]

Moze otrzymam poprawioną wersję bo ponoc cos tam mieli robić

A co mieli poprawic, bo ja nic nie wiem?

@magus - Cały czas coś poprawiamy. Dostajemy różne informacje zwrotne i reagujemy na bieżąco. Np. ostatnio zmieniliśmy smar i punkty jego nakładania. Dzięki temu regulacja chodzi płynniej, ale wciąż sztywno i stabilnie blokuje pozycje. Zwróciliśmy też uwagę na brudzące się soczewki. Instrukcja została też rozbudowana o szersze informacje na temat np. regulacji optyki. Zmieniliśmy też montaż kilku gum.



FASTT - napisz na support lub wyślij maila. Dużo usprawniliśmy w tej kwestii i odpowiedź uzyskasz w ciągu 24h roboczych: ww.dreamzvr.com/wsparcie lub help@dreamz.vision W większości przypadków wyszliśmy z opóźnienia. Z powodu zmian konstrukcyjnych nie wysłaliśmy jeszcze gogli kompatybilnych z okularami korekcyjnymi, także przypuszczam, że to właśnie taka wersja.

Tak dokładnie czekam na wersje dla okularnika

FASTT, zapraszam do kontaktu mailowego w razie kolejnych pytań.



Zachęcam tymczasem do zapoznania się z recenzją od VRhunters



W recenzji między innymi o tym, który wariant wybrać. Fresnel czy standard?

http://www.vrhunters.pl/dreamzvr-2-0-recenzja/



“Porównywalny z Oculusem zasięg pola widzenia”

“Gogle DreamzVR 2.0 bez wątpienia są jednym z najlepszych, o ile nie najlepszym obecnie dostępnym na rynku rozwiązaniem typu Cardboard.”



To mówi samo za siebie :slight_smile:

Hej. Zamówiłem te google 27.11 (poniedziałek), w mailu dostałem info że w tym tygodniu będą dostarczone. Po tym mailu kontakt się urwał a googli ani żadnego info z paczkomatu nie dostałem.

Chlopie. Ja to samo. I wczoraj zarzadalem zwrotu pieniedzy. Rezygnuje. Smiech na sali. Tobie tez radze zrezygnowac.

próbowaliście skontaktować się przez helpdeska?

Ale czy helpdesk nie jest do kontaktu pozakupowego?

rozwiązują tam też problemy tego typu, z tego co mi wiadomo tak załatwiają wszystkie sprawy, włącznie z tymi przed i w trakcie zakupu :wink:

Kurcze liczyłem że dostane te google w tym tygodniu. Już pozbyłem się tych FiiT i teraz zostały mi tylko tekturowe i musiałem jeszcze powycinać trochę tektury żeby mi telefon do nich jakoś wszedł :confused:

Teraz weekend, to pewnie nawet na helpdesku nie odpisze nikt.