Witajcie, jeśli ktokolwiek z was korzystał z Trinus VR to pewnie wiecie jak wygląda latencja. Jeżeli macie zasobne portfele, możecie preorderować Oculusa. Nie wiem jak was ale mnie interesuje tańsze, precyzyjne rozwiązanie(Nie, to nie jest z reklamy leku). Szperając jak co dzień po DIY-ach natknąłem się na propozycje domowych riftów. Linki pod spodem. Wracając, trochę techniki i mamy niską latencje albo śledzenie dla “upośledzonych” telefonów. Kończąc te enigmaty przedstawiam kilka propozycji “Jak?”:
[list]
Air Mouse
Potrzebne będą:
By wszystko działało poprawnie łączymy wtyki w ten sposób
Żyroskop - Arduino
SDL - A4
VCC - VCC
GND - GND[/hidden]
Paczka z kodem do zamieszczenia na płytce.
Pokaz Możliwości:
Air Mouse[/b]
Tu nie ma tak za bardzo o czym się rozpisywać. Podłączasz, zakładasz na słuchawki i prowizoryczny headtracking gotowy!
@edit: Dodaje link do prezentacji
Link do programu
Zakładacie 3 świecące punkty na Cardboarda. Odpalacie program, i gotowe.
Przykład:
To na Tyle. Trzymajcie się!
Użyte Materiały:
http://www.instructables.com/id/OpenVR-Opensource-Rift-for-only-150/
http://www.instructables.com/id/The-NovaA-DIY-Oculus-Rift/
http://www.instructables.com/id/How-to-make-a-Virtual-Reality-3D-Tracking-headset-/
Użyte materiały są na licencji Creative Commons 2.5 Generic