Profile użytkowników VR w salonie

Wolność słowa (z zachowaniem odpowiednich norm).
Awatar użytkownika
Dynman
Użytkownik
1
Posty: 1
Rejestracja: pn 08 sty 2018, 10:28
Punkty: Locked
Gogle VR: Htc vive
    Linux Chrome
Płeć:

Vive Profile użytkowników VR w salonie

Post autor: Dynman » pt 12 sty 2018, 22:52

Witam. Planuję otworzyć salon VR, większa jego część stanowilaby cześć z grami, ale jedna rzecz mnie zastanawia. Czy jest obecnie jakieś rozwiązanie pozwalające każdemu z moich potencjalnych klientów jakoś sensownie zapisywać swoje postępy w grach? Chciałbym tworzyć jakies profile w stylu jak na konsoli PlayStation. Jednakże ps vr raczej nie jest przeznaczone do biznesu i poza tym ciężko byłoby to w ten sposób zastosować żebym sam musiał kontrolować każdego gracza. Czy valve coś takiego przewidziało? Niestety nie posiadam żadnego zestawu vr a moje plany są dosyć odległe, stąd moje pytanie. Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Remlas
Administrator
25
Posty: 935
Rejestracja: wt 05 sty 2016, 17:28
Punkty: Locked
Gogle VR: PiMAX 4k
Gogle Mobile VR: Dreamz 3.0, Gear VR3, itd...
Telefon do VR: Samsung Galaxy S8
    Linux Chrome
Płeć:

Re: Profile użytkowników VR w salonie

Post autor: Remlas » sob 13 sty 2018, 09:22

Nie spotkałam się z niczym takim, aby mocno rozdzielało zapisy jednego użytkownika od drugiego. Chyba obecnie nie ma na to lepszego rozwiązania. Z drugiej zaś strony wydaje mi się, że ludzi kiedy przychodzą do salonów vr to grają raczej w gry ala arcade, niż w fabularne z postępem jak Skyrim ;)
@ qba1500 jak to u Was wygląda w InGame?
Szanuj Admina swego, bo możesz mieć gorszego...

Awatar użytkownika
qba1500
Użytkownik
5
Posty: 10
Rejestracja: pn 01 sty 2018, 21:41
Punkty: Locked
Gogle VR: Oculus Rift CV1, HTC Vive, PSVR
Gogle Mobile VR: Dreamz, Weebo, GearVR
Telefon do VR: S7
    Windows 7 Chrome
Płeć:

Re: Profile użytkowników VR w salonie

Post autor: qba1500 » sob 20 sty 2018, 15:05

Właśnie tak jak piszesz Remlas. Mało kto gra w gry z postępem. Powracający klienci zwykle chcą wypróbować nowe gry.
Zawsze możesz skopiować save klienta, ale może on zalogować się na swoje konto, gdzie dane przechowywane są w chmurze steam?

Awatar użytkownika
Remlas
Administrator
25
Posty: 935
Rejestracja: wt 05 sty 2016, 17:28
Punkty: Locked
Gogle VR: PiMAX 4k
Gogle Mobile VR: Dreamz 3.0, Gear VR3, itd...
Telefon do VR: Samsung Galaxy S8
    Linux Chrome
Płeć:

Re: Profile użytkowników VR w salonie

Post autor: Remlas » sob 20 sty 2018, 17:42

Tylko wtedy:
1) musiałby posiadać tą grę
2) ta gra musi wspomagać Steam cloud
3) jak klient nie posiada danej gry, to zrobione steam family sharing rozwiąże problem dla b.duzej ilości gier (zdarzają się wyjątki które nie pozwalają na sharing) oraz musimy spełnić pkt 2.

Kopiowanie to dość manualna robots i pewna dopiero po przetestowaniu. Nie kojarzę dostępnych do kupienia gotowych rozwiązań na profile użytkowników.
Szanuj Admina swego, bo możesz mieć gorszego...

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości