Dreamz vr 2.0 Fresnel

Cześć wszystkim :slight_smile:



Dostałem nowe Dreamzy z soczewkami fresnela ale mam pewien kłopot albowiem konfiguracja z kodu QR, którą dostałem w zestawie

Nie działa zbyt dobrze ponieważ nie jest dostatecznie ostra i chyba nie jest to moje zbyt wygórowane oczekiwanie ponieważ odpaliłem sobie screen z rozmowy na Vr i nie dało rady nic odczytać na filmikach jeszcze to nie kuję tak strasznie (chociaż też widać problem) ale gdy wchodzą jakieś napisy to porażka, próbowałem bawić się tym rozstawieniem soczewek ale to nic nie pomagało wręcz przeciwnie pogarszało sprawę. Próbowałem też jakiegoś ustawienia samodzielnego z instrukcji przekierowano mnie na strone google gdzie można to zrobić ale jestem w tym tak zielony, że po pierwszej próbie poddałem się bo bym chyba na tym cały dzień stracił. Tu pojawia się moja prośba bo może ktoś miał ten sam problem i bardziej ogarnia sprawę ustawień

więc jeśli jest tu jakiś posiadacz dreamzow mógłby podzielić się swoim kodem QR, szukałem na forum i znalazłem ustawienia do pierwszej wersji ale nadal było to samo. Problem z wadą wzroku odpada nie posiadam żadnej plus 3 inne osoby z rodziny po założeniu podzielały moje zdanie a propo ostrości. I Jeżeli to coś pomoże Odpalam Vr na telefonie Galaxy S6 trochę widać w nich końce telefonu ale to chyba nie ma nic wspólnego z ostrością.

masz galaxy s6 i nie kupiłeś gearvr?



a co do fresneli to popróbuj innych kodów QR

Prezent dostałem pod choinkę, a o istnieniu tych googli właśnie się dowiedziałem :smiley: No właśnie z miłą chęcią bym popróbował inne QR gdybym takowe posiadał :slight_smile:

<LINK_TEXT text=“http://www.hypergridbusiness.com/faq/vr … -qr-codes/”>http://www.hypergridbusiness.com/faq/vr-headset-qr-codes/</LINK_TEXT>