Xiaomi Redmi Note 2

Już z tym kombinowałem, ale się napaliłem na Weebo3D, fajne bo tanie hobby (w sensie cardboardy), ale ktoś na grupie udostępnił Baofeng Mojing IV, które wygląda świetnie. Ciekawe jak z dostępnością, poczekamy na materiał Quacka, może kupię te 2 różne okulary, kto wie…

Jeżeli te gogle będą OK to sam sprowadzę je z chin :slight_smile:



@szirek

Słuchaj a ten telefon, o którym rozmawiamy w temacie - ma wszystkie czujniki? Sprawdziłeś?

Mam ten telefon od tygodnia i sprawdza się rewelacyjnie w VR. Fakt faktem że przesiadłem się z Lenovo A850, więc różnica jest gigantyczna.

Piksele są na tyle małe, że nie przeszkadzają - gra się świetnie :slight_smile:

Też planuję zakup Redmi Note, ale w wersji 3 Prime. Dzięki za opinię, ponieważ zdecydowanie pomogło mi to w podjęciu decyzji :smiley: Mam tylko małe pytanko. Skąd wziąłeś informację o tym, że w Redmi Note jest USB typu C? Z tego co wiem, jest ono tylko w MiPad’zie :stuck_out_tongue:

Od paru dni mam Redmi Note 2 oraz VR SHINECON:


  1. telefon spoko, czujniki szybkie i dość precyzyjne, ekran b.dobry
  2. okulary vr, średnie, obraz jest za wysoko, mało miejsca na nos (uderza o kant, pomimo że jest na niego dziura)

Co do USB Typu C to był mój błąd, gdzieś coś przeczytałem na końcu Googli :smiley: Ale jest kwadratowe wejście USB ( ͡° ͜ʖ ͡°) Miui jest świetne, ciekawe jak będzie się sprawował z Weebo3D 3.0.

Widzę że nie tylko ja po świętach kupiłem XRN2. Kupuj telefon bez wahania będziesz zadowolony, nie kombinuj z Xposed, VR na moim starym cardboard śmiga aż miło - ogólnie na rollercoastery itp. powinno działać świetnie. [hidden][spoil]Na allegro znajdziesz gościa który za 132$ ci sprzeda z polskim językiem. Wysyła z Szanghaju przez Singapur do Polski. Dostaniesz link do śledzenia, jak poprosisz.[/spoil][/hidden]

Cześć, czy ktoś orientuje się ile wynosi częstotliwość odświeżania obrazu w Xiaomi Redmi Note 2 i Meizu M2 Note, a także czy oba telefony umożliwają streaming przez usb w 1080p, ważne w 60fps?

Renderowanie obrazu w Androidzie ograniczone jest do 60Hz. Ekran i procek powinny dać radę uciągnąć 1080p@60 ale sporo może zależeć również od zastosowanego programu. Meizu ma już słabszego proca i przy apkach używających tylko jednego rdzenia może być cienko. Ekran moim zdaniem lepszy technologicznie w Xiaomi. W obu przypadkach USB 2.0 więc tutaj potrafi już być różnie.



[size=85][color=green]Dodano po 3 minutach 52 sekundach:[/size]

dziwi mnie informacja na mgsm o braku gyro i akcelerometru przy Xiaomi, ale to raczej pomyłka (ale do zweryfikowania)

Ja mam Xiaomi RedMi Note 2 i definitywnie ten telefon ma gyro i akcelerometr :wink:

A jak u ciebie z płynnością przez USB? Mój HTC One M7 miał tylko 30 fpsów

Zależy od ustawień, ale jestem w stanie wyciągnąć około 53-55 fps przy całkiem przyzwoitej jakości. Z tego co widziałem to JackQuack ma jakość trochę niżej ustawioną niż ja, więc może jak obniżę jeszcze trochę to dobiję do 60. Muszę to jeszcze dokładniej przetestować, ale ostatnio brakuje mi na to czasu ;/

Dziękuje za odpowiedzi. W takim razie zaopatrzę się w telefon i może jeszcze w tym miesiącu kupie dreamz-y

Hej,pytanie trochę z innej beczki. Testował ktoś podłaczanie jakichś padów bezpośrednio po Xiaomi Redmi Note 2?

powinno pójść bez problemów, USB OTG i już, zależy też od pada

@UP Mi niestety pad na OTG nie działał [pad bezprzewodowy USB] ale na windowsie działał Plug&Play. Pendrive za to działały.

@andmat2

Do padów bezprzewodowych potrzebujesz aplikacji usb/bt joystick center. Jak dobrze pamiętam to potrzebny jest root.

@antimatter Root to podstawa :smiley: Od razu sprawdzę.



[size=85][color=green]Dodano po 1 minucie 31 sekundach:[/size]

A i możesz powiedzieć gdzie to cudo znaleźć? Bo w sklepie Play nie znalazłem…

No własnie w tym jest problem, też nie mogłem znaleźć :smiley: Pozostają mniej “przyzwoite” źródła, nie wnikałem czemu nie ma tej aplikacji w oficjalnej dystrybucji.

Jeśli to jest na zmiane wejść to raczej mi nie podziała. Mi w ogóle pada nie widzi podpiętego do telefonu