początkowo z dziewczyną myślałem, że trzeba zrobić pozycje jak narciarz a tu trzeba kliknąć kliker. Przydałby się jakiś tutorial
czy to normalne, że na Galaxy S4 mam 25fps ? trochę od tego kręci w głowie. Dodatkowo jak już wyskoczę to kulka leci mi cały czas w lewo i zanim wyląduję goniąc ją krzyżykiem mogę zrobić fizycznie obrót 360 stopni (a w trakcie lotu patrzeć w tył )
Sorry za brak info o skakaniu. Zapomniałem Edytowałem już post.
Właśnie z tymi klatkami to taki eksperyment. Ja testuję na Z5 i dlatego właśnie takie info jest mi potrzebne. Zrobię do końca tygodnia poprawioną wersję i zobaczymy co da się zrobić.
Remlas ja na S4 też miałem 20-25 FPS. Problem z kulką również ten sam. Tutorial faktycznie by się przydał. Gra ma spory potencjał, proponuję w przyszłości dodać jakieś ustawienia i np. możliwość wyboru sterowania kliknięciem albo żyroskopem na takiej zasadzie, że trzeba będzie faktycznie podskoczyć i gra mierzyłaby siłę wyskoku. Tylko wtedy trzeba będzie zamieścić ostrzeżenie o wymaganym miejscu
Faktycznie trudno trafić. I bardzo słaba jest siła wybicia (domyślam się, że numerki mają z tym związek ) jeśli chodzi o numerki to zapisałem kilka:
1.914-10.456
1.551-12.256
1.571-9.297
2.501-13.427
1.540-12.720
Na moim S4 również bardzo kłuły w oczy odległe obiekty najbardziej 1/3 barierek na dole kiedy siedziałem na belce, tutaj na myśl mi przychodzi filtrowanie anizotropowe, chodzi mi o to, że piksele strasznie skakały
O jakich cyferkach mówimy? Nie widzę nic zielonego poza paskiem [attachment=1]Screenshot_20170109-231221.png[/attachment][attachment=0]Screenshot_20170109-231152.png[/attachment]
[size=85][color=green]Dodano po 46 sekundach:[/size]
Spowodowane to jest tym, że odczyt z telefonu musi być z kilku klatek. Nie ma czegoś takiego, że jest ruch i ja dostaję dokładne info. Czasami jest duża wartość przy małym ruchu, czasami mała przy szybkim. Czyli odczyt trwa chwilę, a do tego jest bardzo nieregularny
Sprawdźcie FPS, bo generalnie bez wywalenia wszystkiego nie da rady już nic prawie poprawić. Mogę usunąć mgłę, ale różnica będzie ogromna wtedy
Poprawiłem wybicie. Generalnie trochę oszukałem i wcześniej nie liczyło siły… Ale potrenowaliście przynajmniej. Musiałem sprawdzić jak będzie wyglądało samo “trafienie w belkę”.
Poprawiłem też lądowanie, bo było za trudno.
[size=85][color=green]Dodano po 58 minutach 1 sekundzie:[/size]
Zaraz będę miał aktualizację to sprawdzę. Jeśli chodzi o to co jest trochę oszukane to chyba nawet dobrze bo w końcu po to jesteśmy beta-testerami gra na PC jest dobrym pomysłem i:
Byłbym zainteresowany
Myślę, że łatwiej i lepiej będzie mi wycenić kiedy zobaczę grę
Czemu nie, oczywiście według możliwości a tutaj może być różnie
PS: Jak sprawa, o której pisałem kilka postów temu z migającymi pikselami na odległych obiektach?
[size=85][color=green]Dodano po 1 minucie 59 sekundach:[/size]
PS2: Wsparcie dla riftcata na wersji pecetowej jest jak dla mnie cenną rzeczą
Co do “wyceny”: nie chodzi o to żeby wycenić dokładnie, tylko bardziej o to ile, jeżeli w ogóle, byś zapłacił za skoki na duże VRy. Jak będę miał screeny jakieś to wtedy będzie pytanie: ile myślisz, że jest warta gra. To też jest test
Ciężko tak powiedzieć. Dla mnie to byłaby gra do zrelaksowana się a nie gra, w którą grałbym bez przerwy. W związku z tym cena do akceptacji byłaby dla mnie… powiedzmy 5-10€ Pamiętaj, że musisz mój post traktować z dużym dystansem
[size=85][color=green]Dodano po 3 godzinach 11 minutach 21 sekundach:[/size]
I jeszcze zastanawiałem się nad tamtą sprawą z odległymi obiektami i doszedłem do wniosku, że antyaliasing może dużo pomóc
Jeśli nie będzie wymagać Big VR i byłaby znacząca różnica między mobile a PC, to mógłbym być zainteresowany (nie mówię tu o osłabieniu wersji mobile, tylko wykorzystać coś co daje nam PC VR, a cardboard nie koniecznie)
W zależności od tego co bym zobaczył na screenach z trailerach itd to zapewne z 4-10 €/$ (a w praktyce: czekałbym na wyprzedaż na steam lub kupił ciut taniej na np G2A )
Nie, tak, w zależności od kwoty i tego co można dostać
Wiem, na fb deklarowałem się, że odpiszę odrazu jak wjedzie na forum, ale coś mi wypadło
Jeżeli teraz nie ma różnicy to już nic się nie da zrobić. Niestety antyaliasing to może od Snapdragona 810 by dał radę, chociaż nawet to nie jest pewne…
[size=85][color=green]Dodano po 3 minutach 34 sekundach:[/size]
Różnica będzie, bo to będzie inna gra. Screeny skoczni będą w tym tygodniu. A grafikę zapewniają ludzie od Dying Light/Wiedźmin 3/Cyberpunk… To chyba będzie spoko
[size=85][color=green]Dodano po 1 minucie 44 sekundach:[/size]