Ski Jump VR

Odległość zależy od:


  1. Wybicia - czyli wiadomo, jak trafisz w belkę…
  2. Lotu - kulka musi być na środku krzyżyka. Czyli im dłużej jest na środku, tym lepiej lecisz.



    Jakby kogoś interesowało porównanie to ja skoczyłem chyba najwięcej 138m (chyba, bo nie pamiętam :wink: ).

dobrze wiedzieć :smiley:

początkowo z dziewczyną myślałem, że trzeba zrobić pozycje jak narciarz :stuck_out_tongue: a tu trzeba kliknąć kliker. Przydałby się jakiś tutorial :wink:

czy to normalne, że na Galaxy S4 mam 25fps ? :confused: trochę od tego kręci w głowie. Dodatkowo jak już wyskoczę to kulka leci mi cały czas w lewo i zanim wyląduję goniąc ją krzyżykiem mogę zrobić fizycznie obrót 360 stopni (a w trakcie lotu patrzeć w tył :stuck_out_tongue: )

Sorry za brak info o skakaniu. Zapomniałem :frowning: Edytowałem już post.

Właśnie z tymi klatkami to taki eksperyment. Ja testuję na Z5 i dlatego właśnie takie info jest mi potrzebne. Zrobię do końca tygodnia poprawioną wersję i zobaczymy co da się zrobić.

Mój email to kamil000902@gmail.com

Remlas ja na S4 też miałem 20-25 FPS. Problem z kulką również ten sam. Tutorial faktycznie by się przydał. Gra ma spory potencjał, proponuję w przyszłości dodać jakieś ustawienia i np. możliwość wyboru sterowania kliknięciem albo żyroskopem na takiej zasadzie, że trzeba będzie faktycznie podskoczyć i gra mierzyłaby siłę wyskoku. Tylko wtedy trzeba będzie zamieścić ostrzeżenie o wymaganym miejscu :wink:

Poszedł update (może zająć 1-2h). Jest “rzeczywiste skakanie”. Można przełączyć kliker/skakanie. Bardzo ważne:


  1. Ciężko trafić w próg :wink:
  2. Podeślijcie wartości z lewego górnego rogu (na zielono). Będę wiedział czy na różnych urządzeniach są podobne.



    Porady:
  3. Kliker żeby ruszyć.
  4. Pozycja najazdowa :slight_smile:
  5. Wyskok
  6. Lot jak wcześniej
  7. Lądowanie - lekki podskok do przysiadu (nie wiem jak to inaczej napisać, takie markowanie lądowania).

Dzięki za wykorzystanie mojej propozycji :slight_smile: poskaczę chwilę i ponownie wszystko opiszę :wink:

Faktycznie trudno trafić. I bardzo słaba jest siła wybicia (domyślam się, że numerki mają z tym związek :wink:) jeśli chodzi o numerki to zapisałem kilka:

1.914-10.456

1.551-12.256

1.571-9.297

2.501-13.427

1.540-12.720

Na moim S4 również bardzo kłuły w oczy odległe obiekty najbardziej 1/3 barierek na dole kiedy siedziałem na belce, tutaj na myśl mi przychodzi filtrowanie anizotropowe, chodzi mi o to, że piksele strasznie skakały

O jakich cyferkach mówimy? Nie widzę nic zielonego poza paskiem :stuck_out_tongue:[attachment=1]Screenshot_20170109-231221.png[/attachment][attachment=0]Screenshot_20170109-231152.png[/attachment]

[size=85][color=green]Dodano po 46 sekundach:[/size]

(wersja apki: 0.2)


W najnowszej wersji jeśli masz sterowanie skokiem czyli lazy mode off za strzałką w lewym górnym rogu pojawią się zielone cyferki

Właśnie pisałem :slight_smile: Będzie dzisiaj wersja z poprawionym FPS.

Super :slight_smile: a siła wybicia jest do regulacji czy to ja za słabo skaczę? :wink:

Generalnie jest tak:


  1. Da się trafić w belkę i zrobić 100% mocy
  2. Jest to bardzo trudne, trzeba się wybić wcześniej
  3. Spowodowane to jest tym, że odczyt z telefonu musi być z kilku klatek. Nie ma czegoś takiego, że jest ruch i ja dostaję dokładne info. Czasami jest duża wartość przy małym ruchu, czasami mała przy szybkim. Czyli odczyt trwa chwilę, a do tego jest bardzo nieregularny

O, już mam :stuck_out_tongue:

OK, właśnie wrzuciłem poprawioną wersję. Ważne:

  1. Sprawdźcie FPS, bo generalnie bez wywalenia wszystkiego nie da rady już nic prawie poprawić. Mogę usunąć mgłę, ale różnica będzie ogromna wtedy :frowning:
  2. Poprawiłem wybicie. Generalnie trochę oszukałem i wcześniej nie liczyło siły… Ale potrenowaliście przynajmniej. Musiałem sprawdzić jak będzie wyglądało samo “trafienie w belkę”.
  3. Poprawiłem też lądowanie, bo było za trudno.



    [size=85][color=green]Dodano po 58 minutach 1 sekundzie:[/size]

    Obrazkowe info:







    [size=85][color=green]Dodano po 2 godzinach 26 minutach 15 sekundach:[/size]

    Podpinam pod ten wątek, bo nie wiedziałem czy tworzyć nowy. Gry będą częściowo podobne, ale jak wiadomo, PC to inna bajka…







    Pytania do wszystkich:
  4. Kto byłby zainteresowany (będzie Steam chyba…)?
  5. Ile byście zapłacili?
  6. Czy ktoś wspiera coś/wsparłby na iniegogo?



    Krótkie info:
  • skakanie z kontrolerami lub na siedząco z myszką, czyli spoko z Riftcatem
  • 10 skoczni
  • grafika się robi
  • puchar świata
  • multiplayer pewnie na początek na wzór tego ze Ski Jumpa z Androida



    P.S. Gra powstanie niezależnie od waszych opinii :stuck_out_tongue:

Zaraz będę miał aktualizację to sprawdzę. Jeśli chodzi o to co jest trochę oszukane to chyba nawet dobrze bo w końcu po to jesteśmy beta-testerami :wink: gra na PC jest dobrym pomysłem i:

  1. Byłbym zainteresowany
  2. Myślę, że łatwiej i lepiej będzie mi wycenić kiedy zobaczę grę :wink:
  3. Czemu nie, oczywiście według możliwości a tutaj może być różnie :stuck_out_tongue:



    PS: Jak sprawa, o której pisałem kilka postów temu z migającymi pikselami na odległych obiektach?



    [size=85][color=green]Dodano po 1 minucie 59 sekundach:[/size]

    PS2: Wsparcie dla riftcata na wersji pecetowej jest jak dla mnie cenną rzeczą :wink:

Zapomniałem o tym, zobaczę.



Co do “wyceny”: nie chodzi o to żeby wycenić dokładnie, tylko bardziej o to ile, jeżeli w ogóle, byś zapłacił za skoki na duże VRy. Jak będę miał screeny jakieś to wtedy będzie pytanie: ile myślisz, że jest warta gra. To też jest test :wink:

Ciężko tak powiedzieć. Dla mnie to byłaby gra do zrelaksowana się a nie gra, w którą grałbym bez przerwy. W związku z tym cena do akceptacji byłaby dla mnie… powiedzmy 5-10€ Pamiętaj, że musisz mój post traktować z dużym dystansem :wink:



[size=85][color=green]Dodano po 3 godzinach 11 minutach 21 sekundach:[/size]

I jeszcze zastanawiałem się nad tamtą sprawą z odległymi obiektami i doszedłem do wniosku, że antyaliasing może dużo pomóc

  1. Jeśli nie będzie wymagać Big VR i byłaby znacząca różnica między mobile a PC, to mógłbym być zainteresowany (nie mówię tu o osłabieniu wersji mobile, tylko wykorzystać coś co daje nam PC VR, a cardboard nie koniecznie)
  2. W zależności od tego co bym zobaczył na screenach z trailerach itd to zapewne z 4-10 €/$ (a w praktyce: czekałbym na wyprzedaż na steam lub kupił ciut taniej na np G2A :smiley: )
  3. Nie, tak, w zależności od kwoty i tego co można dostać





    Wiem, na fb deklarowałem się, że odpiszę odrazu jak wjedzie na forum, ale coś mi wypadło :stuck_out_tongue:

Jeżeli teraz nie ma różnicy to już nic się nie da zrobić. Niestety antyaliasing to może od Snapdragona 810 by dał radę, chociaż nawet to nie jest pewne…



[size=85][color=green]Dodano po 3 minutach 34 sekundach:[/size]

Różnica będzie, bo to będzie inna gra. Screeny skoczni będą w tym tygodniu. A grafikę zapewniają ludzie od Dying Light/Wiedźmin 3/Cyberpunk… To chyba będzie spoko :wink:



[size=85][color=green]Dodano po 1 minucie 44 sekundach:[/size]

I pytanie czy update’a dzisiejszego widzieliście :wink: