Nie, spoko. Póki co nie ma, ale pewnie za kilka dni wejdzie do sklepu albo zrobię na otwartą betę. Póki co chcę opinie ludzi, którzy jakoś w VR już siedzą. Potrzebuję tylko gmaila
Dzisiaj wieczorem powinienem dać radę podesłać. Tylko raczej wolałbym w jakiejś prywatnej wiadomości
Pograłem małą chwilę i mam pytanie : od czego zależna jest odległość na jaką skoczymy?
Odległość zależy od:
- Wybicia - czyli wiadomo, jak trafisz w belkę…
- Lotu - kulka musi być na środku krzyżyka. Czyli im dłużej jest na środku, tym lepiej lecisz.
Jakby kogoś interesowało porównanie to ja skoczyłem chyba najwięcej 138m (chyba, bo nie pamiętam ).
dobrze wiedzieć
początkowo z dziewczyną myślałem, że trzeba zrobić pozycje jak narciarz a tu trzeba kliknąć kliker. Przydałby się jakiś tutorial
czy to normalne, że na Galaxy S4 mam 25fps ? trochę od tego kręci w głowie. Dodatkowo jak już wyskoczę to kulka leci mi cały czas w lewo i zanim wyląduję goniąc ją krzyżykiem mogę zrobić fizycznie obrót 360 stopni (a w trakcie lotu patrzeć w tył )
Sorry za brak info o skakaniu. Zapomniałem Edytowałem już post.
Właśnie z tymi klatkami to taki eksperyment. Ja testuję na Z5 i dlatego właśnie takie info jest mi potrzebne. Zrobię do końca tygodnia poprawioną wersję i zobaczymy co da się zrobić.
Remlas ja na S4 też miałem 20-25 FPS. Problem z kulką również ten sam. Tutorial faktycznie by się przydał. Gra ma spory potencjał, proponuję w przyszłości dodać jakieś ustawienia i np. możliwość wyboru sterowania kliknięciem albo żyroskopem na takiej zasadzie, że trzeba będzie faktycznie podskoczyć i gra mierzyłaby siłę wyskoku. Tylko wtedy trzeba będzie zamieścić ostrzeżenie o wymaganym miejscu
Poszedł update (może zająć 1-2h). Jest “rzeczywiste skakanie”. Można przełączyć kliker/skakanie. Bardzo ważne:
- Ciężko trafić w próg
- Podeślijcie wartości z lewego górnego rogu (na zielono). Będę wiedział czy na różnych urządzeniach są podobne.
Porady:
- Kliker żeby ruszyć.
- Pozycja najazdowa
- Wyskok
- Lot jak wcześniej
- Lądowanie - lekki podskok do przysiadu (nie wiem jak to inaczej napisać, takie markowanie lądowania).
Dzięki za wykorzystanie mojej propozycji poskaczę chwilę i ponownie wszystko opiszę
Faktycznie trudno trafić. I bardzo słaba jest siła wybicia (domyślam się, że numerki mają z tym związek ) jeśli chodzi o numerki to zapisałem kilka:
1.914-10.456
1.551-12.256
1.571-9.297
2.501-13.427
1.540-12.720
Na moim S4 również bardzo kłuły w oczy odległe obiekty najbardziej 1/3 barierek na dole kiedy siedziałem na belce, tutaj na myśl mi przychodzi filtrowanie anizotropowe, chodzi mi o to, że piksele strasznie skakały
O jakich cyferkach mówimy? Nie widzę nic zielonego poza paskiem [attachment=1]Screenshot_20170109-231221.png[/attachment][attachment=0]Screenshot_20170109-231152.png[/attachment]
[size=85][color=green]Dodano po 46 sekundach:[/size]
(wersja apki: 0.2)
W najnowszej wersji jeśli masz sterowanie skokiem czyli lazy mode off za strzałką w lewym górnym rogu pojawią się zielone cyferki
Właśnie pisałem Będzie dzisiaj wersja z poprawionym FPS.
Super a siła wybicia jest do regulacji czy to ja za słabo skaczę?
Generalnie jest tak:
- Da się trafić w belkę i zrobić 100% mocy
- Jest to bardzo trudne, trzeba się wybić wcześniej
- Spowodowane to jest tym, że odczyt z telefonu musi być z kilku klatek. Nie ma czegoś takiego, że jest ruch i ja dostaję dokładne info. Czasami jest duża wartość przy małym ruchu, czasami mała przy szybkim. Czyli odczyt trwa chwilę, a do tego jest bardzo nieregularny
OK, właśnie wrzuciłem poprawioną wersję. Ważne:
- Sprawdźcie FPS, bo generalnie bez wywalenia wszystkiego nie da rady już nic prawie poprawić. Mogę usunąć mgłę, ale różnica będzie ogromna wtedy
- Poprawiłem wybicie. Generalnie trochę oszukałem i wcześniej nie liczyło siły… Ale potrenowaliście przynajmniej. Musiałem sprawdzić jak będzie wyglądało samo “trafienie w belkę”.
- Poprawiłem też lądowanie, bo było za trudno.
[size=85][color=green]Dodano po 58 minutach 1 sekundzie:[/size]
Obrazkowe info:
[size=85][color=green]Dodano po 2 godzinach 26 minutach 15 sekundach:[/size]
Podpinam pod ten wątek, bo nie wiedziałem czy tworzyć nowy. Gry będą częściowo podobne, ale jak wiadomo, PC to inna bajka…
Pytania do wszystkich: - Kto byłby zainteresowany (będzie Steam chyba…)?
- Ile byście zapłacili?
- Czy ktoś wspiera coś/wsparłby na iniegogo?
Krótkie info:
- skakanie z kontrolerami lub na siedząco z myszką, czyli spoko z Riftcatem
- 10 skoczni
- grafika się robi
- puchar świata
- multiplayer pewnie na początek na wzór tego ze Ski Jumpa z Androida
P.S. Gra powstanie niezależnie od waszych opinii
Zaraz będę miał aktualizację to sprawdzę. Jeśli chodzi o to co jest trochę oszukane to chyba nawet dobrze bo w końcu po to jesteśmy beta-testerami gra na PC jest dobrym pomysłem i:
- Byłbym zainteresowany
- Myślę, że łatwiej i lepiej będzie mi wycenić kiedy zobaczę grę
- Czemu nie, oczywiście według możliwości a tutaj może być różnie
PS: Jak sprawa, o której pisałem kilka postów temu z migającymi pikselami na odległych obiektach?
[size=85][color=green]Dodano po 1 minucie 59 sekundach:[/size]
PS2: Wsparcie dla riftcata na wersji pecetowej jest jak dla mnie cenną rzeczą
Zapomniałem o tym, zobaczę.
Co do “wyceny”: nie chodzi o to żeby wycenić dokładnie, tylko bardziej o to ile, jeżeli w ogóle, byś zapłacił za skoki na duże VRy. Jak będę miał screeny jakieś to wtedy będzie pytanie: ile myślisz, że jest warta gra. To też jest test