Strona 1 z 1

Różnica między goglami

: śr 24 lut 2016, 19:16
autor: Saze
Witam, VR zacząłem interesować się od niedawna, więc mam pytanie.

Jakie są różnice między cardboardami (DaVinci, Vrizzmo, Weebo, CMOAR) a goglami typu Oculus czy Vive.

Re: Różnica między goglami

: śr 24 lut 2016, 21:35
autor: andmat20
DaVinci Cardboard z dobrymi soczewkami i ich regulacją za śmieszne pieniądze. Vrizzmo plastik, dobre soczewki i ta CENA weebo Najpopularniejsze i najbardziej zachwalane na tym forum [ obecnie nie dostępne] CMOAR Coś jak GearVR tyle że dla większości telefonów.

Re: Różnica między goglami

: śr 24 lut 2016, 22:17
autor: Saze
Bardziej chodziło mi o różnicę między Cardboardami A Goglami OCULUS ITP.

Re: Różnica między goglami

: śr 24 lut 2016, 23:26
autor: Remlas
Tak w skrócie: przy Cardboardzie używasz telefonu jako elektroniki, a Oculus czy Vive to pełne headsety, mające wszystko, co potrzebne

Re: Różnica między goglami

: śr 24 lut 2016, 23:40
autor: Saze
A co jest bardziej opłacalne tzn. zastanawiam się nad CMOAR, a może lepiej dopłacić do Oculusów czy Viveów, i główne plusy i zalety tych urządzeń.

Re: Różnica między goglami

: czw 25 lut 2016, 14:06
autor: Remlas
Nie mam zbytnio czasu się rozpisać, ale powinieneś móc wywnioskować trochę z filmu JackQuacka:
http://YouTube.com/watch/g0hInu6KtVE

Re: Różnica między goglami

: czw 25 lut 2016, 14:47
autor: Saze
Myślicie że CMOAR ma szansę naprawić te błędy

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Re: Różnica między goglami

: czw 25 lut 2016, 15:03
autor: Sakos
Jedno pytanie od nowicjusza a nie ma sensu zakładać do tego nowego tematu.

Mianowicie czy w CMOAR będzie trzeba najpierw odpalać aplikację na telefonie i dopiero go wkładać do CMOAR czy będzie można operować aplikacjami wewnątrz, że się tak wyrażę.

Re: Różnica między goglami

: czw 25 lut 2016, 15:11
autor: Saze
Z tego co czytałem można operować w środku, bo ma analog a także przyciski a nie rysiki jak w cardboardach

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Re: Różnica między goglami

: ndz 03 kwie 2016, 00:57
autor: Drakkainen_vu
Ja bym stawiał na FiiT VR jeżeli nie chcesz wydawać kupy siana na sprzęt. Do tego Galaxy S5 (może być wersja Live Demo Unit, czyli wystawowa, bez możliwości dzwonienia i smsów, kosztuje 400 - 500 zł) i kabel micro USB 3.0 - USB 3.0, o długości przynajmniej 3, a najlepiej 5 metrów. Należy dodać, że wymagany jest root telefonu, żeby USB 3.0 dobrze działało. Szczegóły, dlaczego tak jest dostępne w filmie JackQuacka na ten temat.

Ten zestaw oczywiście tylko jeżeli twój komp obsługuje USB 3.0, w innym wypadku lepiej kupić nówkę Redmi Note 2 Prime za +/- 800 zł i 3 - 5 metrów kabla micro USB.

Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka