Początek przygody VR - zniechęcenie - czego wina?

Nie wiesz gdzie umieścić temat, a potrzebujesz szybkiej pomocy? Pisz tutaj.
Awatar użytkownika
yampik
Użytkownik
Użytkownik
1
Posty: 2
Rejestracja: ndz 13 lis 2016, 15:49
Gogle Mobile VR: Tanie :D
Telefon do VR: S4

Początek przygody VR - zniechęcenie - czego wina?

Nieprzeczytany post autor: yampik » ndz 13 lis 2016, 21:51

Cześć,
zacznę od tego na czym testowałem VR i co wg. mnie nie wyszło.

Testowałem VR na:
Samsung S4
Google VR Box (pożyczone badziewie bez kontrolera)
PC 6600K / GTX 1070 / DDR4 2800 / SSD

Sprawdzałem stream po trinusie (lite) i FC Prmial wyglądał tragicznie.
Sprawdzałem także jakieś apki typu VRTunel, VRBike, SharksVR - jakość jest denna.

Teraz pytanie za 100pktów:
Czy VR jest takie słabe? Czy to wina mojego telefonu lub gogli? Wiem że ani telefon ani gogle nie są pierwszej klasy.
Zastanawiam się czy nie kupić Dreamzów.. ew. jakiegoś Webboooosssaa :) Czy warto? Czy mam za kijowy telefon?

Czy może mam zbyt wysokie wymagania?

Awatar użytkownika
Remlas
Administrator
Administrator
30
Posty: 951
Rejestracja: wt 05 sty 2016, 17:28
Gogle Mobile VR: Dreamz 3.0, Gear VR3, itd...
Telefon do VR: Samsung Galaxy S8
Płeć:

Re: Początek przygody VR - zniechęcenie - czego wina?

Nieprzeczytany post autor: Remlas » ndz 13 lis 2016, 21:57

S4 przy aplikacjach na telefonie daje radę. Gogle miałeś chyba największe gówno, nie wiem czy na kartonowych cardboardach 2.0 nie było by Ci lepiej. Transfer komp - - > telefon to kwestia odpowiedniej konfiguracji i powinno wyglądać znosnie. Jednak z tego co zauważyłem na własnych doświadczeniach to aplikacje cardboard uruchamiane na telefonie wyglądają (pomijam działanie) lepiej niż cokolwiek streamowane z kompa. Takie moje odczucia.
Szanuj Admina swego, bo możesz mieć gorszego...

Awatar użytkownika
yampik
Użytkownik
Użytkownik
1
Posty: 2
Rejestracja: ndz 13 lis 2016, 15:49
Gogle Mobile VR: Tanie :D
Telefon do VR: S4

Re: Początek przygody VR - zniechęcenie - czego wina?

Nieprzeczytany post autor: yampik » ndz 13 lis 2016, 22:59

Hmm...

wiesz, dla mnie bez róznicy co było wyświetlane - była pixeloza...
stream z kompa - to masakra... patrzysz na monitor i w gogole.. i wiesz że te gogle to nie to czego oczekiwałeś.

czy sądzisz że inne okulary polepszą jakośc z moim S4? czy najzwyczajniej rozdz i zagęszczenie pixeli są za słabe?

Awatar użytkownika
Remlas
Administrator
Administrator
30
Posty: 951
Rejestracja: wt 05 sty 2016, 17:28
Gogle Mobile VR: Dreamz 3.0, Gear VR3, itd...
Telefon do VR: Samsung Galaxy S8
Płeć:

Re: Początek przygody VR - zniechęcenie - czego wina?

Nieprzeczytany post autor: Remlas » ndz 13 lis 2016, 23:06

Jeśli masz możliwość udać się do jakiegoś Saturna czy Mediamarkt i sprawdzić Gear VR (stoją na wystawach) to polecałbym to. Owszem, dają tam S6/S7 z lepszymi ekranami, ale już będziesz wiedział, czego sie spodziewać.
Ja sam dawno dość nie grałem w VR na S4, ale powiem tyle, że to psvr jednak nie jest :p Dla mnie może na I9505 wygląda dobrze, bo wcześniej korzystałem z xperii sp (4,7" HD) I tak dopiero była masakra :p
Szanuj Admina swego, bo możesz mieć gorszego...

ODPOWIEDZ