SKYRIM VR

Programy dostosowane do Wirtualnej Rzeczywistości
Awatar użytkownika
Skubany123
Użytkownik
Użytkownik
5
Posty: 13
Rejestracja: sob 10 gru 2016, 15:30
Gogle Mobile VR: Dreamz 2.0
Telefon do VR: Samsung Galaxy s5

SKYRIM VR

Nieprzeczytany post autor: Skubany123 » pn 19 gru 2016, 10:00

Cześć,

Proszę o pomoc w kwestii jak najlepszej konfiguracji skyrim pod carboard.
Póki co korzystam jedynie ze zmiany fov na 120 w konsoli.

Jakie mody są potrzebne ?

Awatar użytkownika
Remlas
Administrator
Administrator
30
Posty: 948
Rejestracja: wt 05 sty 2016, 17:28
Gogle Mobile VR: Dreamz 3.0, Gear VR3, itd...
Telefon do VR: Samsung Galaxy S8
Płeć:

Re: SKYRIM VR

Nieprzeczytany post autor: Remlas » pn 19 gru 2016, 12:56

Zarzuć sobie VireoPerception ;) stereoscopowe 3D daje zajebiste poczucie imersji. Może skrypt od mowy na tekst, który po krzyknięciu FUS uruchamia krzyk? :)
Szanuj Admina swego, bo możesz mieć gorszego...

Awatar użytkownika
Skubany123
Użytkownik
Użytkownik
5
Posty: 13
Rejestracja: sob 10 gru 2016, 15:30
Gogle Mobile VR: Dreamz 2.0
Telefon do VR: Samsung Galaxy s5

Re: SKYRIM VR

Nieprzeczytany post autor: Skubany123 » pn 19 gru 2016, 13:58

Wow z tym krzykiem to mega sprawa. Ciekawe jakby żona zareagowała na tego typu zachowanie, ale zaryzykuje :)
A jest jakiś sposób na przesunięcie napisów, pasku życia itd. aby były bardziej w centralnej części obrazu ?

Awatar użytkownika
Remlas
Administrator
Administrator
30
Posty: 948
Rejestracja: wt 05 sty 2016, 17:28
Gogle Mobile VR: Dreamz 3.0, Gear VR3, itd...
Telefon do VR: Samsung Galaxy S8
Płeć:

Re: SKYRIM VR

Nieprzeczytany post autor: Remlas » pn 19 gru 2016, 20:16

VireoPerception robi to chyba sam, ale z tego co pamiętam to TrinusVR w którejś wersji dodał możliwość przesunięcia elementów HUD. Obczaj ;) (obstawiam też, że są mody na zmianę położenia Hud :P )
Szanuj Admina swego, bo możesz mieć gorszego...

Awatar użytkownika
Arko
Użytkownik
Użytkownik
4
Posty: 9
Rejestracja: czw 21 sty 2016, 22:13
Gogle Mobile VR: Dreamz 1.0
Telefon do VR: Samsung S5
Płeć:

Re: SKYRIM VR

Nieprzeczytany post autor: Arko » pn 19 gru 2016, 23:19

Też mam problem z tą grą. Tridef3d nie odpala mi Skyrim w oknie z efektem rozbicia obrazu. Jak "zarzucić" i uzyskać 3d w VireoPerception?

Dzisiaj udało mi sie odpalić Skyrim na wersji Vireo 2.1.6 Co ustawić żeby obraz tak nie migotał ?

Awatar użytkownika
Skubany123
Użytkownik
Użytkownik
5
Posty: 13
Rejestracja: sob 10 gru 2016, 15:30
Gogle Mobile VR: Dreamz 2.0
Telefon do VR: Samsung Galaxy s5

Re: SKYRIM VR

Nieprzeczytany post autor: Skubany123 » pt 30 gru 2016, 15:50

Jeśli ktoś ma dobry hud fix do skyrima to bardzo bym prosił o jakiegoś linka. Nie potrafie sam tego skonfigurować.

ODPOWIEDZ
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post