Problem z driftującymi ps move

Witam, na święta dostałem gogle vr porządniejsze niż te cardboardowe i stwierdziłem że ponowię zabawę w komputerowym vr. W tym celu udało mi się ustawić kinecta aby wychwytywał moje położenie i chciałem się zabrać za ps move, ale nie umiem ich do porządku skonfigurować, bo za każdym razem kontrolery drgają, choćbym miał parkinsona. Wie ktoś może jak to naprawić?

Głupie pytanie ale zadam: najnowsza wersja PSMoveService i czy użyłes kalibracji wszystkich czujników dla kontrolera i czy masz włączone jakieś filtry?

Jasne że najnowsza, magnetometr, żyroskop i inne kalibrowane parę razy, a filtry mają standardowe ustawienia. A może to być spowodowane zbyt dużą odległością kontrolerów od kamerki? Bo u mnie na oko są tak od siebie oddalone 1-1,5m

Nie wydaje mi się. Orientation tracking nie ma (bez filtrów) nic do positional trackingu (czyli kamer). Pociesze Cię jedynie, że mam identyczną sytuację - u mnie w pokoju move’y też kręcą się same nie zależnie od kalibracji. Raz tylko udało mi się na jeden test uzyskać je w pełni stabilne, ale to chyba był przypadek na dziesiątki prób.

W najnowszej wersji możesz pokombinować z “Kalman Filter” na YouTube widziałem że działa super, ale sam nie miałem czasu sprawdzić :confused: .

Trochę offtop, ale do szewskiej pasji doprowadzają mnie te move i chyba je przez okno wyrzucę. Jest jakaś alternatywa zamiast nich?