[ROZWIĄZANY] [TrinusVR] head tracking w project cars

TrinusVR, FreePie i pozostałe
Awatar użytkownika
puls200
Użytkownik
Użytkownik
3
Posty: 7
Rejestracja: pn 15 lut 2016, 15:05
Gogle Mobile VR: VRIZZMO Volt
Telefon do VR: LG G3

[ROZWIĄZANY] [TrinusVR] head tracking w project cars

Nieprzeczytany post autor: puls200 » pn 29 lut 2016, 21:40

Witam !
Mam problem z ustawieniem head trackingu w project cars używając trinusa. Próbowałem wielu opcji ale nic nie działa.

Awatar użytkownika
Remlas
Administrator
Administrator
30
Posty: 951
Rejestracja: wt 05 sty 2016, 17:28
Gogle Mobile VR: Dreamz 3.0, Gear VR3, itd...
Telefon do VR: Samsung Galaxy S8
Płeć:

Re: head tracking w project cars

Nieprzeczytany post autor: Remlas » pn 29 lut 2016, 22:24

Najpierw włącz Trinusa (i miej uruchomione połączenie z telefonem byś widział pulpit na telefonie)
W trinusie spróbuj z Mouse Emulation albo z FreeTrack
Dopiero po tym włącz grę.

Czy headtracking działa Ci z innymi grami?
Szanuj Admina swego, bo możesz mieć gorszego...

Awatar użytkownika
puls200
Użytkownik
Użytkownik
3
Posty: 7
Rejestracja: pn 15 lut 2016, 15:05
Gogle Mobile VR: VRIZZMO Volt
Telefon do VR: LG G3

Re: head tracking w project cars

Nieprzeczytany post autor: puls200 » pn 29 lut 2016, 23:27

Nic to nie dało, 9zresztą robiłem tak też wcześniej) W GTA V działa, generalnie wszystkie gry gdzie normalnie kamerę przesuwamy myszką.

Awatar użytkownika
LookeyyPL
Użytkownik
Użytkownik
10
Posty: 41
Rejestracja: wt 12 sty 2016, 17:46
Płeć:

Re: head tracking w project cars

Nieprzeczytany post autor: LookeyyPL » wt 01 mar 2016, 16:46

Miałem to samo, powiem co pomogło. Pobierz sobie z neta open track'a i w trinusie dajesz opcję OpenTrack Redirect... wtedy odczyty czyjników w ruchów głowy przekaże do programu open track (musisz tylko port ustawić). Fajne o tyle, że pozostałe opcje masz już w open tracku ;) Pomogło przy Armie III, pomoże i tutaj ;)

Awatar użytkownika
puls200
Użytkownik
Użytkownik
3
Posty: 7
Rejestracja: pn 15 lut 2016, 15:05
Gogle Mobile VR: VRIZZMO Volt
Telefon do VR: LG G3

Re: head tracking w project cars

Nieprzeczytany post autor: puls200 » wt 01 mar 2016, 19:02

Jakoś mi to nie idzie, pewnie coś źle ustawiam.. Jedyne co działa to fake roll. assetto corsa ma takie same objawy.
Obrazek

Awatar użytkownika
Remlas
Administrator
Administrator
30
Posty: 951
Rejestracja: wt 05 sty 2016, 17:28
Gogle Mobile VR: Dreamz 3.0, Gear VR3, itd...
Telefon do VR: Samsung Galaxy S8
Płeć:

Re: head tracking w project cars

Nieprzeczytany post autor: Remlas » wt 01 mar 2016, 23:22

Z tego co pamiętam, to sensor port to video port +1, czyli 5556
A zamiast na wyjście dać UDP daj FreeTrack
Szanuj Admina swego, bo możesz mieć gorszego...

Awatar użytkownika
puls200
Użytkownik
Użytkownik
3
Posty: 7
Rejestracja: pn 15 lut 2016, 15:05
Gogle Mobile VR: VRIZZMO Volt
Telefon do VR: LG G3

Re: head tracking w project cars

Nieprzeczytany post autor: puls200 » śr 02 mar 2016, 09:47

Jest postęp bo gra odczytuje sensory za co bardzo dziękuję, jednak wszystko lata jak oszalałe, walczyłem już trochę ustawieniami ale jako, że jestem całkiem zielony to chyba bez pomocy się nie obejdzie.


Edit: 3 sec więcej zabawy po napisaniu posta i wszystko działa po ustawieniu na free truck w TR i zmianie portu na 5556 ( opentruck wyłączony)
Dziękuję za pomoc

Awatar użytkownika
Remlas
Administrator
Administrator
30
Posty: 951
Rejestracja: wt 05 sty 2016, 17:28
Gogle Mobile VR: Dreamz 3.0, Gear VR3, itd...
Telefon do VR: Samsung Galaxy S8
Płeć:

Re: head tracking w project cars

Nieprzeczytany post autor: Remlas » śr 02 mar 2016, 20:13

W takim razie problem rozwiązany, zamykam temat. W razie potrzeby ponownego otwarcia proszę o kontakt z moderatorami.
Szanuj Admina swego, bo możesz mieć gorszego...

Przeniesiono z Szybka Pomoc do Oprogramowanie dnia śr 02 mar 2016, 20:14 przez Remlas

Zablokowany
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post