Da Vinci VR

Dyskusja na temat wszystkich Gogli VR opartych o Google Cardboard.
(Google Cardboard, DreamzVR, Weebo 3D, DaVinci VR, VR Box, Shinecon itd.)
Awatar użytkownika
mulat
Użytkownik
Użytkownik
5
Posty: 11
Rejestracja: śr 16 lis 2016, 13:48
Gogle Mobile VR: ColorCross
Telefon do VR: Xiaomi Redmi 4 Prime 3/32
Płeć:

Re: Da Vinci VR

Nieprzeczytany post autor: mulat » śr 07 gru 2016, 13:10

Na grupie FB pojawiło się info o promocji na te okulary, 15zł - http://allegro.pl/gogle-okulary-3d-da-v ... 34650.html
Wydaje mi się, że za taka cenę warto spróbować.

Awatar użytkownika
magus
Użytkownik
Użytkownik
11
Posty: 60
Rejestracja: sob 24 wrz 2016, 13:49
Gogle Mobile VR: Da Vinci VR
Telefon do VR: HTC One M7

Re: Da Vinci VR

Nieprzeczytany post autor: magus » śr 07 gru 2016, 23:07

czy te gogle rzeczywiscie sa takie slabe? Na happyvr http://happyvr.pl/recenzje/da-vinci-vr-recenzja/ twierza, ze FOV jest na poziomie 87 juz od ekranow 4.5' co chyba jest swietnym wynikiem. Pomijajac fakt, ze jest to tylko karton. Czy jest lornetka na tych goglach, jak to z nimi jest?

Awatar użytkownika
mulat
Użytkownik
Użytkownik
5
Posty: 11
Rejestracja: śr 16 lis 2016, 13:48
Gogle Mobile VR: ColorCross
Telefon do VR: Xiaomi Redmi 4 Prime 3/32
Płeć:

Re: Da Vinci VR

Nieprzeczytany post autor: mulat » ndz 11 gru 2016, 20:43

Przy telefonie 5" gogle sprawują się dobrze, niestety nie miałem innych do porównania. Czasem minimalnie widzę ramkę, zależy od gry ale ogólnie nie przeszkadza to w użytkowniku, dają fajne wrażenie przestrzeni nie odczułem efektu wielkiego telewizora. Jestem z nich bardzo zadowolony, szczególnie, że kosztowały mniej niż 20 zł.
Niestety w wersji bez żadnych modyfikacji wytrzymanie w nich 5 minut graniczyło z cudem, głównie poprzez ból nosa. Moje gogle trochę zmodyfikowałem i dzięki temu całkiem komfortowo się je teraz użytkuje.

Głównym założeniem modyfikacji jest powiększanie otworu na nos i użycie wacików do demakijażu jako gąbki. Bez wycinania nos się zatyka :) Na górze nosa warto użyć dwa lub więcej wacików, żeby ciężar okularów lepiej się rozkładał (jeden wacik to za mało). Użyłem dość wąskiej taśmy aby nie blokować przesuwania soczewek.
IMG_20161211_202303.jpg
IMG_20161211_202240.jpg
IMG_20161211_202249.jpg
Wydrukowany kod QR nie działa więc wydrukowałem i przykleiłem kod z neta :)
IMG_20161211_202321.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Remlas
Administrator
Administrator
30
Posty: 951
Rejestracja: wt 05 sty 2016, 17:28
Gogle Mobile VR: Dreamz 3.0, Gear VR3, itd...
Telefon do VR: Samsung Galaxy S8
Płeć:

Re: Da Vinci VR

Nieprzeczytany post autor: Remlas » ndz 11 gru 2016, 22:27

nice! aż przypomniało mi się, jak ciachałem mojego pierwszego cardboarda :D
Szanuj Admina swego, bo możesz mieć gorszego...

Awatar użytkownika
magus
Użytkownik
Użytkownik
11
Posty: 60
Rejestracja: sob 24 wrz 2016, 13:49
Gogle Mobile VR: Da Vinci VR
Telefon do VR: HTC One M7

Re: Da Vinci VR

Nieprzeczytany post autor: magus » czw 22 gru 2016, 09:56

czy ktos ma moze jakis inny kontakt do firmy robiacej te gogle? Inny niz info.davincivr@gmail.com.

ODPOWIEDZ