Weebo 3D 3.0

Dyskusja na temat wszystkich Gogli VR opartych o Google Cardboard.
(Google Cardboard, DreamzVR, Weebo 3D, DaVinci VR, VR Box, Shinecon itd.)
Awatar użytkownika
Shurikeen
Użytkownik
Użytkownik
1
Posty: 1
Rejestracja: czw 29 cze 2017, 12:35
Płeć:

Re: Problem z WEEBO3D

Nieprzeczytany post autor: Shurikeen » czw 29 cze 2017, 12:39

Witam. Podobna sytuacja. Zakupione i opłacone 22.06, otrzymałem tylko maila z danymi do przelewu i tyle.
Wysłałem wiadomość ze strony, napisałem wiadomość na FB + dzwoniłem z -naście razy na numer telefonu podany na stronie i w automatycznej odpowiedzi na FB.
Cisza.
Może jakiś zbiorowy pozew? ;-)

Awatar użytkownika
Remlas
Administrator
Administrator
30
Posty: 948
Rejestracja: wt 05 sty 2016, 17:28
Gogle Mobile VR: Dreamz 3.0, Gear VR3, itd...
Telefon do VR: Samsung Galaxy S8
Płeć:

Re: Problem z WEEBO3D

Nieprzeczytany post autor: Remlas » czw 29 cze 2017, 17:45

chyba musicie coś kombinować już prawnie. Aukcji na allegro od nich już nie ma, są też inne komentarze o podobnej sytuacji. Nie chciałbym tego robić, ale chyba trzeba przestrzec ludzi przed tą sytuacją...
Szanuj Admina swego, bo możesz mieć gorszego...

Awatar użytkownika
odek
Użytkownik
Użytkownik
1
Posty: 1
Rejestracja: śr 18 paź 2017, 16:46
Telefon do VR: Xiaomi Redmi Pro 3
Płeć:

Weebo 3D 3.0 pajacerka

Nieprzeczytany post autor: odek » śr 18 paź 2017, 16:53

Witam zakupiłem Weebo 3D 3.0 zapłaciłem PayPalem i na maila przyszła mi jedynie wiadomość że zamówienie zostało złożone jak wyśle pieniążki to będzie wysyłka w ciągu 2 dni, czekam już 2 dni i nie ma ani potwierdzenia zapłaty ani żadnej informacji że paczka została wysłana

-jeśli dobrze zrozumiałem to tam jeśli robi się normalny przelew to trzeba wpisać tam coś w tytuł przelewu ale jak PayPalem to wszystko automatycznie zresztą mail podany został przy zamawianiu taki sam jak paypalowy wiec chyba wszystko ok

- napisałem maila nikt nie dał do tej pory odpowiedzi, dziś dzwoniłem do nich niestety cały czas zajęte, sms zwrotny ze nie może odebrać bo prowadzi auto a drugi raz ze nie może odebrać a mogłem wybrać płatność przy odbiorze ja nie wiem to są jacyś oszuści ?

Awatar użytkownika
Remlas
Administrator
Administrator
30
Posty: 948
Rejestracja: wt 05 sty 2016, 17:28
Gogle Mobile VR: Dreamz 3.0, Gear VR3, itd...
Telefon do VR: Samsung Galaxy S8
Płeć:

Re: Weebo 3D 3.0 pajacerka

Nieprzeczytany post autor: Remlas » śr 18 paź 2017, 22:04

Niestety, źle zrobiłeś nie przeglądając wcześniej forum...
Przejrzyj ostatnie strony tego tematu:

viewtopic.php?f=37&t=19&start=50

O tyle, że jak płaciłeś PayPalem to chyba będzie łatwiej odzyskać kasę.
Weebo było kiedyś spoko, ale parę miesięcy temu zapadło się pod ziemię i sytuacji takich jak twoja jest już kilka.
Szanuj Admina swego, bo możesz mieć gorszego...

Awatar użytkownika
Ra_Dev805
Użytkownik
Użytkownik
1
Posty: 1
Rejestracja: pn 04 gru 2017, 19:24
Gogle Mobile VR: POP Cardboard 3.0
Telefon do VR: Xiaomi Redmi Note 4
Płeć:

Re: Problem z WEEBO3D

Nieprzeczytany post autor: Ra_Dev805 » pn 04 gru 2017, 19:29

Miałem ten sam problem, jednak całkiem niedawno( w zeszłym tygodniu ) otrzymałem zwrot pieniędzy. Zastanawiem się, jak u was? Otrzymaliście, czy tylko ja jestem tym szczęściarzem?

Awatar użytkownika
kiwi
Użytkownik
Użytkownik
3
Posty: 6
Rejestracja: ndz 11 gru 2016, 22:34
Telefon do VR: Huawei P9

Re: Problem z WEEBO3D

Nieprzeczytany post autor: kiwi » pn 04 gru 2017, 22:13

Również dostałem zwrot na konto, w dniu 22.11.
Mimo iż cała sprawa pozostawia spory niesmak i całość trwała kilka miesięcy, to w całej tej sytuacji cieszę się, że pieniądze odzyskałem.

Awatar użytkownika
Remlas
Administrator
Administrator
30
Posty: 948
Rejestracja: wt 05 sty 2016, 17:28
Gogle Mobile VR: Dreamz 3.0, Gear VR3, itd...
Telefon do VR: Samsung Galaxy S8
Płeć:

Re: Weebo 3D 3.0

Nieprzeczytany post autor: Remlas » pt 29 gru 2017, 22:34

A jak sprawa wygląda u innych? Poza zwrotem pieniędzy dostaliście jeszcze jakieś informacje?
Szanuj Admina swego, bo możesz mieć gorszego...

Awatar użytkownika
Janki
Użytkownik
Użytkownik
1
Posty: 2
Rejestracja: pn 26 cze 2017, 15:40
Płeć:

Re: Weebo 3D 3.0

Nieprzeczytany post autor: Janki » pt 29 gru 2017, 22:47

Ja złożyłem zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa na policji. Z tego co mi wiadomo pani prowadząca sklep straciła niby dostęp do maila i stąd brak kontaktu...

Awatar użytkownika
Remlas
Administrator
Administrator
30
Posty: 948
Rejestracja: wt 05 sty 2016, 17:28
Gogle Mobile VR: Dreamz 3.0, Gear VR3, itd...
Telefon do VR: Samsung Galaxy S8
Płeć:

Re: Weebo 3D 3.0

Nieprzeczytany post autor: Remlas » pt 29 gru 2017, 22:51

hmm, to ciekawe, bo do tego jeszcze ludzie dzwonili i używali funkcji kontaktu przez Allegro :?
obecnie ich strona leży, ale spadła też bardzo nisko w google, więc chyba się zawijają
Szanuj Admina swego, bo możesz mieć gorszego...

ODPOWIEDZ