Bobo VR Z4

Dyskusja na temat wszystkich Gogli VR opartych o Google Cardboard.
(Google Cardboard, DreamzVR, Weebo 3D, DaVinci VR, VR Box, Shinecon itd.)
Awatar użytkownika
Turelvr
Użytkownik
Użytkownik
9
Posty: 39
Rejestracja: pt 04 mar 2016, 17:37
Telefon do VR: Samsung Galaxy S4
Płeć:

Re: Bobo VR

Nieprzeczytany post autor: Turelvr » sob 28 maja 2016, 18:06

Ja tam chyba wolę widzieć ramkę niż mieć ucięty obraz.

Awatar użytkownika
Remlas
Administrator
Administrator
30
Posty: 948
Rejestracja: wt 05 sty 2016, 17:28
Gogle Mobile VR: Dreamz 3.0, Gear VR3, itd...
Telefon do VR: Samsung Galaxy S8
Płeć:

Re: Bobo VR

Nieprzeczytany post autor: Remlas » sob 28 maja 2016, 18:56

"ucięcie" obrazu usuwa się przez ustawienie profilu w aplikacji Cardboard, który "wyłącza" nie używany obszar ekranu
Szanuj Admina swego, bo możesz mieć gorszego...

Awatar użytkownika
Takpoprostu
Użytkownik
Użytkownik
7
Posty: 20
Rejestracja: czw 12 maja 2016, 21:43
Telefon do VR: LG G2
Płeć:

Re: Bobo VR

Nieprzeczytany post autor: Takpoprostu » sob 28 maja 2016, 20:14

Tzn jak ? Zeskanowalem qr Ale nadal dół wchodzi poza pole widzenia... A boki widzę ramki...

Awatar użytkownika
Turelvr
Użytkownik
Użytkownik
9
Posty: 39
Rejestracja: pt 04 mar 2016, 17:37
Telefon do VR: Samsung Galaxy S4
Płeć:

Re: Bobo VR

Nieprzeczytany post autor: Turelvr » ndz 29 maja 2016, 15:25

Remlas pisze:"ucięcie" obrazu usuwa się przez ustawienie profilu w aplikacji Cardboard, który "wyłącza" nie używany obszar ekranu
Tak, ale w trinusie mi ucinało, nie wiem, może coś źle miałem ustawione.

Awatar użytkownika
synthman
Użytkownik
Użytkownik
6
Posty: 18
Rejestracja: pn 02 sty 2017, 13:53
Gogle Mobile VR: Z4 BOBOVR 3D
Telefon do VR: LG G2 , HTC ONE M8, Ip.6s

Re: Bobo VR

Nieprzeczytany post autor: synthman » ndz 08 sty 2017, 12:40

Mam te Bobo Z4 i ogolnie sa faktycznie dosc dobre. Jak dla mnie bez sensu sa sluchawki bo nie sa wystarczajaco docisniete do uszu i dzwiek jest przez to plaski bez basow. No i nie rozumiem kompletnie, dlaczego klapka, trzymajaca telefon, jest przezroczysta. Przy mniejszym telefonie, gora wpada swiatlo. Musialem okleic ja nieprzezroczysta tasma klejaca. Zamiast robic ja przezroczysta, to mogli zrobic jakies otwory po srodku, ktore by odprowadzaly troche ciepla z telefonu. Optyka jest ok.

Awatar użytkownika
Fuilares
Użytkownik
Użytkownik
12
Posty: 77
Rejestracja: pt 22 sty 2016, 13:52
Gogle Mobile VR: Bobovr Z4 mini
Telefon do VR: ZTE Axon 7
Płeć:

Re: Bobo VR

Nieprzeczytany post autor: Fuilares » ndz 08 sty 2017, 21:18

@synthman jak ci słuchawki przeszkadzały to mogłeś kupić wersję mini która ich nie ma

Awatar użytkownika
synthman
Użytkownik
Użytkownik
6
Posty: 18
Rejestracja: pn 02 sty 2017, 13:53
Gogle Mobile VR: Z4 BOBOVR 3D
Telefon do VR: LG G2 , HTC ONE M8, Ip.6s

Re: Bobo VR

Nieprzeczytany post autor: synthman » wt 10 sty 2017, 21:33

Fuilares, no to zes mnie oswiecil bo nie wiedzialem ,ze jest wersja bez sluchawek. No ale mniejsza z tym, zawsze mozna je zdemontowac. Ogolnie za ta kase, jest ok.

Awatar użytkownika
jacom77
Użytkownik
Użytkownik
3
Posty: 6
Rejestracja: śr 08 lut 2017, 20:04

Re: Bobo VR

Nieprzeczytany post autor: jacom77 » sob 11 lut 2017, 10:42

Chciałbym zapytać, czy ktoś dobrze zna różnice między tymi kontrolerami które są w tej ofercie:
https://pl.aliexpress.com/store/product ... 0.0.VGcEuO

czy ktoś testował ten pistolecik za 74euro?
Albo ten pierwszy za 35 euro, w sumie i tak taniej wychodzi niż w Polsce za same Z4.

Awatar użytkownika
Mmaat
Użytkownik
Użytkownik
2
Posty: 3
Rejestracja: sob 15 kwie 2017, 15:40
Gogle Mobile VR: Bobovr z4

Re: Bobo VR

Nieprzeczytany post autor: Mmaat » ndz 16 kwie 2017, 12:18

Witam, wczoraj dostałem gogle bobovr z4 w poprawionej wersji i przeżyłem szok, otóż widać strasznie siatkę od piksli i to na dwóch telefonach iphon6 i 5'5 calowym 6+ również. Zdziwiłem się ponieważ czytałem sporo recenzji tych goli i podobno miały być w miarę ok a jest straszna lipa. Dodam tylko ,że wcześniej testowałem vr na goglach Matrix Media-Tech i ta niby badziewne gogle biją tą z4 na głowę.
Chyba, że da się jakoś usunąć tą siatkę na ekranie dzielącą piksle na wyświetlaczu?

Awatar użytkownika
antimatter
Moderator Globalny
Moderator Globalny
14
Posty: 92
Rejestracja: sob 20 lut 2016, 22:06
Płeć:

Re: Bobo VR

Nieprzeczytany post autor: antimatter » ndz 16 kwie 2017, 12:26

326 oraz 401 ppi to nie jest wiele, nie spodziewaj się szału przy tak małym zagęszczeniu pikseli. Im większe soczewki z lepszym fov to tym bardziej ten efekt będzie widoczny

ODPOWIEDZ
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post