Rozwój VR

Wolność słowa (z zachowaniem odpowiednich norm).
Awatar użytkownika
AnnaF
Użytkownik
Użytkownik
1
Posty: 1
Rejestracja: wt 15 mar 2016, 22:53
Płeć:

Rozwój VR

Nieprzeczytany post autor: AnnaF » wt 15 mar 2016, 23:00

Co sądzicie o koncepcji tego filmiku? Wiem, jakość okropna ale nie o to chodzi...
[hide]https://www.youtube.com/watch?v=DK7IaY1ClEA[/hide]

Awatar użytkownika
MoWerr
Użytkownik
Użytkownik
13
Posty: 81
Rejestracja: pn 18 sty 2016, 16:55
Gogle Mobile VR: Vrizzmo Volt
Telefon do VR: Xiaomi RedMi Note 2
Płeć:

Re: Rozwój VR

Nieprzeczytany post autor: MoWerr » śr 16 mar 2016, 01:29

Ameryki raczej nie odkrył :D Motyw z kablem sprawdza się, ale tylko częściowo, bo i tak potrafi się zaplątać (wiem, ponieważ w salonie "ingame" w Wawie kable są doprowadzone do gogli z sufitu).

Motyw z matą średnio mi się podoba mówiąc szczerze. Wydaje mi się, że to trochę overkill, ale nie daje sobie głowy uciąć. Zdecydowanie filmik dał mi kolejny motyw nad jakim będę się zastanawiał w najbliższym czasie :D

Na koniec rękawice. Spoko, ale już jest technologia przenoszenia dłoni do gry. Baaaa, nawet nie jedna - leap motion, manus vr, dexmo i pewnie wiele innych, o których w tym momencie nie pamiętam.

Od siebie dodam, że nie mogę doczekać się chwili, kiedy będę grał czarodziejem na vr i będę miał do dyspozycji emotive :D Rzucanie czarów samymi myślami... mmm... brzmi pięknie ;)

Awatar użytkownika
Remlas
Administrator
Administrator
30
Posty: 951
Rejestracja: wt 05 sty 2016, 17:28
Gogle Mobile VR: Dreamz 3.0, Gear VR3, itd...
Telefon do VR: Samsung Galaxy S8
Płeć:

Re: Youtube Vr

Nieprzeczytany post autor: Remlas » śr 16 mar 2016, 07:18

No cóż, dobrze, że kombinuje, ale... To wszystko w zasadzie jest
DK2 ma już positional tracking
Kable jak wspomniał kolega wyżej
Ręce manusy leapy są
Stoi pod te światło specjalnie by go nie było widać czy jak?
Szanuj Admina swego, bo możesz mieć gorszego...

ODPOWIEDZ