PIMAX 4k - Gogle VR z ekranem 4k

Pozostałe, mniej popularne, pełne hełmy VR.
Awatar użytkownika
Remlas
Administrator
Administrator
30
Posty: 951
Rejestracja: wt 05 sty 2016, 17:28
Gogle Mobile VR: Dreamz 3.0, Gear VR3, itd...
Telefon do VR: Samsung Galaxy S8
Płeć:

Re: PIMAX 4k google z ekranem 4k

Nieprzeczytany post autor: Remlas » śr 18 kwie 2018, 09:33

Dozbieraj lepiej kilka stów I kup Oculusa CV1. Odświeżanie jest w tym pimaxie masakryczne, pod względem smużenia o wiele lepszy obraz daje już S4.
Szanuj Admina swego, bo możesz mieć gorszego...

Awatar użytkownika
Turelvr
Użytkownik
Użytkownik
9
Posty: 39
Rejestracja: pt 04 mar 2016, 17:37
Telefon do VR: Samsung Galaxy S4
Płeć:

Re: PIMAX 4k - Gogle VR z ekranem 4k

Nieprzeczytany post autor: Turelvr » śr 18 kwie 2018, 13:14

Ok to przyjrze sie jeszcze oculusowi cv1 a jak wyglada rozdzielczosc/cena/dostepnosc w polsce i przede wszystkim widocznosc efektu screen door na nim?

Ja chyba jednak poczekam na pimaxa 5k. Wysoki fov i brak sde mnie przekonuja

Awatar użytkownika
tomek82aaa
Użytkownik
Użytkownik
5
Posty: 12
Rejestracja: ndz 16 kwie 2017, 11:55
Gogle Mobile VR: pimax 4k
Telefon do VR: Samsung Galaxy S6

Re: PIMAX 4k - Gogle VR z ekranem 4k

Nieprzeczytany post autor: tomek82aaa » śr 18 kwie 2018, 22:22

Mam PIMAX 4k i samsung S6 i jakos zawsze moim wyborem do vr jest PIMAX.Poprostu lepiej sie na nim patrzy i nie chodzi tylko o screen door effect ale tez cały komfort uzywania.Odpada cała masa problemów ktore maja zestawy vr składajace sie z telefonów.Chociaz przed zakupem zawsze najlepiej samemu sprawdzic bo jest to moja ocena subiektywna.Poza tym ja na swoim egzemplarzu mam zrobiona mała modyfikacje poprawiajaca jakosc obrazu.Co do oprogramowania to nie ma zadnych wiekszych juz problemów.Ta konfiguracja co pisałes spokojnie wystarczy.W wiekszosci gier lub filmow bedziesz mogł nawet ustawic wysoki supersampling.Na ta chwile chyba najlepiej by bylo znalesc jakiegos taniego uzywanego PIMAXa albo czekac juz na PIMAX 5k lub 8k.Kupisz CV1 a za kilka miesiecy bedziesz załowac bo w tej cenie miałbys juz PIMAXa 5K albo nawet 8k które beda juz nastepna generacja gogli vr.Przy PIMAXie 8K dłubia juz tam dosyc długa ciagle cos udoskonalaja przed wydaniem ostatecznej wersji.Moze wyjsc cos naprawde dobrego ale najlepiej jednak poczekac na recenzje ostatecznej wersji które zweryfikują rzeczywistosc.

Awatar użytkownika
Achilles
Użytkownik
Użytkownik
1
Posty: 1
Rejestracja: wt 24 kwie 2018, 11:34
Płeć:

Re: PIMAX 4k - Gogle VR z ekranem 4k

Nieprzeczytany post autor: Achilles » wt 24 kwie 2018, 11:48

tomek82aaa pisze:
śr 18 kwie 2018, 22:22
Poza tym ja na swoim egzemplarzu mam zrobiona mała modyfikacje poprawiajaca jakosc obrazu.
co to za modyfikacja i w jaki sposób poprawia jakość obrazu? Autorska czy dokupiona w jakimś sklepie?

Mam kilka pytań...
Czy PC o parametrach: i7 2600, 8 GB RAM, GTX 770 2GB, Win7 64 poradzi sobie z płynnym wyświetlaniem filmów 4K w aplikacjach wirtualnego kina? Czy różnica w oglądaniu filmów na PIMAX 4K a np. Oculus Rift DK2 jest znaczna? Na PIMAX są widoczne jakieś pixele?
Ile ma kosztować nowsza wersje PIMAXa?

Awatar użytkownika
tomek82aaa
Użytkownik
Użytkownik
5
Posty: 12
Rejestracja: ndz 16 kwie 2017, 11:55
Gogle Mobile VR: pimax 4k
Telefon do VR: Samsung Galaxy S6

Re: PIMAX 4k - Gogle VR z ekranem 4k

Nieprzeczytany post autor: tomek82aaa » wt 24 kwie 2018, 20:29

Nie nie trzeba nic dokupywac. Modyfikacja polega na odłaczeniu dwoch przewodow biegnacych z tych czarnych szkiełek wewnatrz pimaxa od elektronicznej czesci.W efecie uzyskujemy znacznie jasnieszy obraz i bez efektu gostingu kosztem smuzenia podczas szybkich ruchów glowy.Jak dla mnie obraz jest wtedy znacznie lepszy dlatego ze mi np przeszkadzala niska maksymalna jasnosc obrazu.Jak to zrobic zostalo opisane szeroko na oficjalnym forum pimaxa.Zanim jednak ktos sie skusi na to kto posiada pimaxa musze uprzedzic ze przy braku umiejetnosci mozna uszkodzic swoje urzadzenie i przy skladaniu pimaxa po tej modyfikacji jest duzy problem z kurzem.Chyba dopiero za 10 razem udalo mi sie to zlozyc tak sterylnie zeby nie miec kurzu na wyswietlaczu.Czy poradzi sobie z plynnym odtwarzaniem ciezko powiedziec u mnie przy kreconym i5 2500k i radeon r290 chodzi plynnie.Tak roznica powinna byc duza.Nie widzialem obrazu z DK2 ale slyszalem ze jest pixeloza tu na pimaxie tego nie ma jednak trzeba tez pamietac ze pimax 4k nie wyswietla obrazu w prawdziwych 4k tylko w 2560X1440 i pozniej jest to upscalowane na wyswietlaczu do 4k.Nowa wersja pimaxa 8k bedzie kosztowac cos okolo 2-3 tys na mniej nie ma co napewno liczyc.

ODPOWIEDZ
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post