Xiaomi Redmi Note 2


#17

Dziękuje za odpowiedzi. W takim razie zaopatrzę się w telefon i może jeszcze w tym miesiącu kupie dreamz-y


#18

Hej,pytanie trochę z innej beczki. Testował ktoś podłaczanie jakichś padów bezpośrednio po Xiaomi Redmi Note 2?


#19

powinno pójść bez problemów, USB OTG i już, zależy też od pada


#20

@UP Mi niestety pad na OTG nie działał [pad bezprzewodowy USB] ale na windowsie działał Plug&Play. Pendrive za to działały.


#21

@andmat2

Do padów bezprzewodowych potrzebujesz aplikacji usb/bt joystick center. Jak dobrze pamiętam to potrzebny jest root.


#22

@antimatter Root to podstawa :smiley: Od razu sprawdzę.



[size=85][color=green]Dodano po 1 minucie 31 sekundach:[/size]

A i możesz powiedzieć gdzie to cudo znaleźć? Bo w sklepie Play nie znalazłem…


#23

No własnie w tym jest problem, też nie mogłem znaleźć :smiley: Pozostają mniej “przyzwoite” źródła, nie wnikałem czemu nie ma tej aplikacji w oficjalnej dystrybucji.


#24

Jeśli to jest na zmiane wejść to raczej mi nie podziała. Mi w ogóle pada nie widzi podpiętego do telefonu


#25

Również do tego. Ja podpinałem do telefonu receiver od xboxa 360 i jego też nie widział, dopiero ta aplikacja sobie poradziła.


#26

WItam



Mam problem z xiaomi redmi note 2 bo zamówiłem sb wersję która ma 4,7 cala a nie 5,5 cala i nwm czy to bardzo wpłynie na jakość obrazu.



piszę to w nocy więc popołudniu bardziej sprecyzuje moje pytanie


#27

Redmi note 2 jest tylko w wersji 5,5 cala, a co do jakości obrazu to zależy od gogli. Ja we Vrizzmo nie wykorzystuje caleo ekranu, ale nie narzekam, jest cacy :smiley: dodatkowo nie muszę się przejmować czy mój ekran wystarczy, aby przykryć całe pole widzenia w lepszych goglach :wink: przy 5 calach czasami widać krawędzie telefonu


#28

w właśnie rzecz, że xiaomi redmi note 2 jest w wersji 4,7 cala i 5,5 cala :stuck_out_tongue: i się właśnie zastanawiam czy telefon który ma 4,7 cala będzie miał duży wpływ na doznania VR?



Tutaj na dowód, że takowy istnieje:

<LINK_TEXT text=“http://xiaomi.com.pl/produkt/telefon-xi … -16gb-lte/”>http://xiaomi.com.pl/produkt/telefon-xiaomi-redmi-2-16gb-lte/</LINK_TEXT>


#29

To co wysłałeś to nie jest “Note” to zwykły RedMi 2 :smiley:



EDIT:

Tak czy inaczej to uważam, że 4,7 cala to za mało. Niektórzy widzą krawędzie telefonu przy 5 (np. na dremZ).


#30

aaa teraz to dopiero zauważyłem XDDD

dzięki za pomoc (y)


#31

Cześć :smiley:

Mam pytanie, czy ten model (2/16gb) Xiaomi Redmi Note 2 posiada żyroskop i jak się sprawdzi w VR ?

Dzięki :slight_smile:


#32

łączę tematy, jest już topic do tego telefonu… na przyszłość przejrzyj dział albo użyj funkcji szukaj :wink:


#33

Witam.

Czy kupowanie Telefonu z dystrybucją EU jest ok ? (Telefon To Xiaomi Redmi Note 2 )

zamieszam link:

<LINK_TEXT text=“https://www.fostertechnologies.pl/pl/p/ … U-16GB/583”>https://www.fostertechnologies.pl/pl/p/Xiaomi-Redmi-Note-2-wersja-EU-16GB/583</LINK_TEXT>

.

Telefon Jest idealny do VR a ja nie mam więcej kasy żeby kupić lepszy proszę o pomoc


#34

Dziwny dla mnie ten serwis. Pierwszy raz o nim słyszę.

adres do kontaktu na gmaila a nie własną domenę? o tyle dobrze chociaż, że mają fizyczny sklep, ale coś mi i tak w nim nie pasuje…



O system prawie bym się nie martwił, bo można go zmienić. @kitowsci jest specjalistą od sprowadzania telefonów, więc on może Ci coś dobrego w tej kwestii doradzi



Sam w sobie telefon da radę w VR, ale idealny już nie jest (był z 1,5 roku temu :wink: ). Full HD jest już takie średnie.


#35

mogłem mięć hd więc nie narzekam

Tel max do 570 zł


#36

Hej :wink: Poszukuję gogli VR najlepszych do telefonu Redmi note 2. Nie chodzi tu szczególnie o jakość wyświetlania, a o łatwość użytkowania. Wymagany jest kontroler lub przyciski na samych okularach, ponieważ sprzęt ma posłużyć w projekcie (pierwsza gra na VR :shock: ) Niby mam jakieś upatrzone, ale nie wiem, czy są dobre w przypadku, gdy jest się laikiem i chce zakodzić pierwszą grę? Samsung gear odpada ze względu na brak wymaganego telefonu, cardboardy w większość nie będą wygodne przy dynamicznej grze…



na razie faworytem są:

Bobovr Z4

Garret VR2/3 (bardziej na studencką kieszeń)

FOREVER GOGLE VR modele VRB-100/200/300



Może znacie i polecacie jakieś inne modele, pomocne dla początkujących koderów?