[TrinusVR] Tnący się obraz


#1

Witam, od pewnego czasu mam problem z tnącym się obrazem na telefonie podczas włączania gier, otóż podczas normalnego streamowania pulpitu komputera na telefon wszystko działa bardzo płynnie nawet włączając przeglądarkę i oglądając filmy na youtube na telefonie wszystko pokazuje płynnie jednak kiedy włączę grę oczywiście wcześniej otwierając ją w odpowiedniej rozdzielczości w oknie obraz zacina się i pokazuje ciągle jedną klatkę obrazu zmieniający się co 10-20 sekund, akurat na przykładzie gry Slender podczas patrzenia postacią w dół wszystko działa płynnie kiedy jednak podniosę wzrok obraz się zacina i pokazuję ciągle jedną klatkę mimo że headtracking działa normalnie, podkreślam że bez względu czy przesyłam obraz przez kabel czy wifi zawsze jest ten sam problem , wcześniej nie miałem tego problemu i możliwe że ma to związek z formatem komputera choć wszystkie sterowniki mam zaktualizowane i nadal jest ten sam system czyli win 7 więc nie wiem w czym leży problem.



Pozdrawiam


#2

Ja na swoich telefonach (a było ich kilka) , bez względu na przesyłaną rozdzielczość ,zawsze musiałem ustawiać “quality” na 90-80% . Ustawienie na 100% zawsze powodowało rwanie obrazu. Jak masz u siebie ?


#3

Testowałem nawet na najniższych ustawieniach jakości obrazu i był ten sam problem, wydaje mi się że wina leży w samym systemie gdyż tak jak mówiłem dopiero po sformatowaniu pojawił się ten problem


#4

Proponuję jeszcze sprawdzić sterownik RNDIS

<LINK_TEXT text=“http://forum.xda-developers.com/android … s-t3039183”>http://forum.xda-developers.com/android/general/fix-usb-tethering-lags-freezes-windows-t3039183</LINK_TEXT>



Pamiętam również inną ciekawostkę. Jakiś czas temu testowałem czyjeś ustawienia trinusa ze ściągniętego pliku konfiguracyjnego. Rwało strasznie. Problem zniknął jak przestawiłem “Head Mount Model” z “Default.Any” na “Custom.Any” Zdziwko miałem straszne,do tej pory nie wiem dlaczego tak się działo.


#5

Zastosowałem program do gier Razer Cortex i wyłączyłem wszystkie możliwe aplikacje po czym problem zniknął, najwyraźniej komputer mógł być przeciążony lub jakaś aplikacja miała na to wpływ jednak dziękuje za pomoc.


#6

Problem rozwiązany, temat przenoszę do odpowiedniego działu i zamykam. W razie potrzeby otwarcia - pisać PW.