Ski Jump VR


#30

Wygląda dobrze, czy po wyjściu darmowej wersji na Androida nadal będziemy testować powiedzmy nowe aktualizacje czy będzie tylko ta oficjalna wersja i żadnych zamkniętych testowych?


#31

Wersja beta będzie cały czas, spoko :wink: Znaczy mam taką nadzieję, bo jak gra nie zarobi, to ciężko będzie mi to ciągnąć :wink: Obie wersje wychodzą czy tak, czy tak. Niezależnie od wyniku indiegogo. Ryzykuję po prostu, mam studio jednoosobowe i kasę na produkcję wykładam sam. Jeżeli nic z tego nie będzie to po prostu gra nie będzie rozwijana.


#32

Naprawdę podziwiam zapał i poświęcony czas… Myślę, że wszyscy, którzy są w zamkniętej becie zgodzą się ze mną, że chętnie będziemy dalej pomagać i wspierać :wink: Czyli jeśli dobrze rozumiem to cały czas jako pierwsi będziemy dostawać nowe aktualizacje i je sprawdzać? I jeśli przestaniesz rozwijać grę to nie usuniesz jej ze sklepu? A jeśli usuniesz to dostaniemy chociaż instalkę? :stuck_out_tongue:


#33

Gra na pewno nie będzie usunięta, beta będzie działać jak trzeba jak tylko będą nowości :wink: Tak ogólnie wygląda gamedev. Robisz i nie wiesz czy zarobisz :slight_smile: W listopadzie rozmawiałem z Adamem Badowskim i mówił, że właśnie nie bawią się w VR bo nie da się na tym zarobić. Czyli ryzyko x2 :smiley: A takie dodatkowe fajne info, nie wiem czy znane, ale pewnie tak… Valve finansuje projekty VR. Jest jakieś info w necie, że może tak, może nie, może fake itd. Ja mogę potwierdzić, że to prawda, ale z tego co wiem to raczej nie dla małych developerów :wink:


#34

Hmm, po aktualizacji ciągle 25 fps. Ale wygląda to jakbym miał u siebie na S4 wręcz blokadę do tych Maks. 25 fps. Inne aplikacje cardboard działają normalnie.



[size=85][color=green]Dodano po 5 minutach 8 sekundach:[/size]

Dobra, to chyba wina mojego S4. Po ustawieniu zarządcy procesora na “performance” i maks taktowanie doszło do 30 fps. Mówi się trudno



[size=85][color=green]Dodano po 2 minutach 7 sekundach:[/size]

Chyba znalazłem buga. Skakać możemy już kiedy jesteśmy na zjeździe. Przeleciałem całość zjazdu , dystans liczyło mi normalnie od belki.
[attachment=0]Screenshot_20170112-091933.png[/attachment]


#35

Jeszcze sprawdzę na dwóch słabszych telefonach dzisiaj FPS. Zobaczymy. Dzięki za buga, wiedziałem, że to jest, ale kompletnie wyleciało mi z glowy przed wrzuceniem :slight_smile:



[size=85][color=green]Dodano po 47 minutach 8 sekundach:[/size]

Lada chwila będzie update. Zaryzykowałem i dodałem ten antyaliasing, zobaczymy, bo różnica wizualna to wiadomo jaka jest. Mocno pogrzebałem w oświetleniu, także to może wyrównać straty. U mnie bardzo stabilne 60 FPS, czyli może się to udać.


#36

Jest jeszcze lepiej niż było a klatki bardzo nie spadły! Zrobiłeś tą poprawką kawał dobrej roboty! A S4 jest już prawdopodobnie po prostu za słaby na wyciągnięcie 60 FPS :confused: Na jakim/jakich telefonach testujesz u siebie?



[size=85][color=green]Dodano po 48 minutach 21 sekundach:[/size]

Pomyślałem jeszcze o tym, że menu wyboru trybu skakania mogłoby być mniejsze i bardziej intuicyjne, stworzyłem grafikę prezentującą jak mogłoby to wyglądać :wink: Na górze można by dodać jakiś napis w stylu “Tryb skakania” a pod spodem dwie możliwości: [attachment=1]mode selector kliker white.png[/attachment] [attachment=0]mode selector skok white.png[/attachment] Jeśli zdecydujesz na wprowadzenie tego, możesz użyć moich grafik :wink: Mam też te same grafiki bez białego tła oraz sam “przełącznik” w wersji z i bez białego tła. Mogę też pozmieniać kolory :wink:



#37

Aktualnie tylko Z5. Kilka rzeczy jeszcze zmienię przed wersją, która pójdzie do sklepu, pewnie menu opcji także. Poszła aktualizacja i są wyniki, czyli można sobie poskakać w konkursie z CPU :wink:



[size=85][color=green]Dodano po 2 minutach 22 sekundach:[/size]

Doszedł też kontroler, czyli nie trzeba klikerem.


#38

Można sobie już coś podejrzeć, jeżeli chodzi o big VR. Pierwsze testy :wink:



[bbvideo=560,315]https://youtu.be/s3lGurFubUI[/bbvideo]


#39

nono, teraz rozumiem po co kupić wersję na PC, a nie bawić się tylko na mobile :smiley:



[size=85][color=green]Dodano po 33 sekundach:[/size]

będą polscy kibice? z nimi będzie się chyba najlepiej skakało :smiley:


#40

Kibice na pewno będą, ale to się okaże jak bardzo realistycznie uda się to zrobić. M.in. dlatego bardzo oszczędnie reszta jest robiona. Dopiero tak na prawdę za miesiąc ponad będzie wiadomo ile uda się zrobić i na jakich komputerach będzie to chodzić. Póki to co widać na GTX960, bez VRa i 2560x1080 idzie jakieś 250FPS, ale to jest oświetlenie całe “realtime GI”. Jeżeli nie uciągnie tego po dodaniu reszty sceny, to będziemy myśleć :slight_smile:


#41

No wygląda super, trzeba tylko dodać coś żeby skocznia nie była zawieszona w przestrzeni


#42

Spoko, spoko :wink: To są testy. Wszystko się robi.


#43

Dałem pograć tacie i bratu. Obaj mówią, że super pomysł i ogólnie gra, że grało im się bardzo fajnie :slight_smile: od taty padła propozycja, żeby dodać tutorial gdzie warto zaznaczyć, że niebieska kropka i plus, którym się steruje są “znacznikiem” że się leci :wink:


#44

Chcieli otoczenie to mają :wink:



[bbvideo=640,360]https://youtu.be/Z4WPu6HWz4c[/bbvideo]



A update na Androida też będzie najpóźniej jutro do południa :wink:


#45

Super wygląda z otoczeniem :slight_smile: czekam na update :wink:


#46

Poszedł Greenlight, można klikać :wink:

<LINK_TEXT text=“http://steamcommunity.com/sharedfiles/f … =845970694”>http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=845970694</LINK_TEXT>


#47

Klik, poszło wsparcie :smiley: widziałem, że dzisiaj ma być pierwsza wersja nie-beta ma Androida


#48

I indiegogo:

<LINK_TEXT text=“https://www.indiegogo.com/projects/ski- … 15860851#/”>https://www.indiegogo.com/projects/ski-jump-vr/x/15860851#/</LINK_TEXT>


#49

Ale niesamowicie zmieniła się wersja na andka :slight_smile: niestety w najbliższym czasie czeka mnie skakanie klikerem bo w sobotę na nartach sam nie wiem jak ale uszkodziłem sobie nogę :frowning: