LG G3


#10

@zygyt12



Tak ogólnie polecasz pakować te 1000 zł w G3 czy lepiej coś innego poszukać ? (mam kartę Nvidia )


#11

Zastanawiam się czy lepszym wyborem nie byłby samsung S5 ze względu na USB 3.0 Wyświetlacz ma oczywiście gorszy.

Ja na swoim G3 poradziłem sobie z temperaturą. Zrobiłem tą przeróbkę jak na filmiku, ustawiłem kernel na performance, i obniżyłem taktowanie cpu na

1036 max. Dzięki temu można grać płynnie bez wysokiej temperatury. W przyszłym tygodniu kupuję kartę sieciową 5Ghz i zobaczę jak będzie z transferem.


#12

Jeżeli ktoś z was posiada również G3-kę to spróbujcie zainstalować sterowniki od LG jakich się używa podczas flashowania telefonu…

<LINK_TEXT text=“http://18d5a.wpc.azureedge.net/8018D5A/ … 0120120425”>http://18d5a.wpc.azureedge.net/8018D5A/tool/dn/downloader.dev?fileKey=UW00120120425</LINK_TEXT>

To są sterowniki potrzebne do programu LG FLASH TOOL

Ja dzisiaj wrzuciłem fabryczne oprogramowanie po nieudanym eksperymencie z romem CyanogenMod 13 . Przed flashowaniem trzeba było wrzucić do systemu te właśnie sterowniki i przyznaje bez bicia że kopara mi opadła. Trinus działa teraz jak złoto. Spokojnie mogę przesyłać obraz w rozdzielczości 1280*1024. Fps’y bardzo wysokie. Nie wiem tylko czy taki pozytywny efekt dała ponowna instalacja oprogramowania w telefonie czy te właśnie stery.


#13

Czekam na swoje gogle i będę się bawił, trochę obawiam się robić roota bo jestem zielony w tych sprawach a cegły bym nie chciał mieć.


#14

Wybaczcie odświeżenie starego już tematu, ale postanowiłem podzielić się z Wami moimi spostrzeżeniami związanymi z użyciem LG G3 do gry w wirtualnej rzeczywistości. :wink:



LG G3 zakupiłem za 660 zł z jakiegoś lombardu na Allegro. Wersja z 2 GB RAM i 16 GB pamięci, przyjechał do mnie już zrootowany i z romem Cloudy G3. Trochę czasu minęło, zanim udało mi się przystosować TrinusVR do swoich gogli (DaVinci VR) i potrzeb. :slight_smile:



Niestety jakość nie była zadowalająca. Nie mogłem osiągnąć nawet 30 FPS na tetheringu przez USB. Postanowiłem wypróbować niektóre ze sposobów podanych przez zygyt12 - używając apki Trickster Mod ustawiłem zarządców CPU i GPU w swoim telefonie na “performance”. Taktowanie procesora zostawiłem domyślne, ale myślę, że dla ukojenia “grzałki” zmniejszę nieco później maksymalną jego wartość.



Obecnie w Skyrim z Fake3D na 1024x768 mam całkiem niezłą wydajność - między 48 a 60 FPS w telefonie, oczywiście stałe 60 na kompie.

Używam:

[list]

  • [*]TrinusVR w wersji 2.0.6,
  • [*]5-metrowego kabla (aktywnego!) USB 2.0,
  • [*]Zwykły kabel MicroUSB od chińskiej ładowarki,
  • [*]Gogli DaVinci VR,
  • [*]CyanogenMod 12.1,
  • [*]Zainstalowane sterowniki podane przez [b]zygyt12[/b],
  • [*]Ważnym elementem jest pozamykanie zbędnych aplikacji zarówno na telefonie, jak i na telefonie.
  • [/list]

    W chwili obecnej jestem bardzo zadowolony z działania mojego małego zestawu. :slight_smile: Poniżej dorzucam jeszcze specyfikację mojego kompa.

    [list]

  • [*]CPU Intel Core i5-4670
  • [*]GPU EVGA GTX 960 4GB SSC
  • [*]RAM Kingston HyperX Beast 8 GB DDR3 1600 MHz CL9
  • [*]MOBO Asus B85M-G
  • [*]PSU no-name [i]"Allahu Akbar"[/i] 500W (przejściowy ;))
  • [*]OS Windows 10
  • [/list]

    #15

    Jeżeli chodzi o custom romy to jestem sceptycznie do nich nastawiony. Jakiś czas temu wrzuciłem na swój fon cyanogenmod 13, katastrofa.

    Max 30 fps. Nie mam zielonego pojęcia dlaczego taki niski wynik na niby odchudzonym sofcie.

    Spróbuj zrobić jeszcze jeden trik. Jak ustawisz sobie geometrie obrazu pod gogle,szczególnie wysokość i szerokość obrazu,wyciągnij telefon z gogli i zobacz ile tak naprawde powierzchni ekranu używasz. Ja np. jak tel leży na boku,wykorzystuje okolo 71% powierzchni pionowej(tej 1440).Mierzyłem suwmiarką:) Grając np. w skyrim mam pełne pole widzenia w pionie(cały hud jest widoczny)ale ustawioną rozdziałkę 1280*1024. Nie daje 1440 ponieważ i tak dpi wyświetlacza tego nie ogarnie a niepotrzebnie zapychał bym transfer po usb2.0. Jak wrzucam 1024 pikseli na te 71% powierzchni to mam idealna geometrie gry i trinus nie musi mocno skalować obrazu.I jakość jest taka sama jak bym wrzucił 1440 na pełny ekran.Pic polega na tym żeby dopasować przesyłaną rozdzielczość do używanej powierzchni ekranu.U mnie przynajmniej to działa a zapewniam że z halucynkami już skończyłem.


    #16

    Mam pytanko. Używasz teraz stockowego Marshmallowa czy Lollipopa?


    #17

    Do wczoraj używałem stockowego marshmallowa. Nie narzekałem. Dzisiaj potestuję rom od grupy Exodus. Dam znaka jak odczucia.


    #18

    A mógłbyś mi podać linka, z którego będę mógł pobrać zipa ze stockowym Marshmallowem? Wszędzie wciskają albo w pliku kdz (instalacja Flash Toolem mi staje na 10%) albo ZIP jest na jakimś super-wolnym hostingu bez dodatkowych mirrorów.


    #19

    ja korzystałem z tutoriala pod tym linkiem.Trzeba flashować tak jak jest opisane. Ważne żeby odłączyć się od neta. Mi flashowanie stanęło na 60% i musiałem czekać około 15 minut na dalszy postęp… Myślałem że zawału dostane.

    <LINK_TEXT text=“http://forum.android.com.pl/topic/26328 … lash-tool/”>http://forum.android.com.pl/topic/263286-v30b-v30c-poland-android-60-marshmallow-oficjalna-wersja-tutorial-wgrywania-lg-flash-tool/</LINK_TEXT>


    #20


    Udało mi się sflashować tym LG Flash Toolem. Pomogła zmiana portu USB lub zwykły przypadek. Od razu też sobie go zrootowałem.

    Postanowiłem też zrobić tę modyfikację z filmiku, który podałeś wcześniej - pasta na procesor, Gelid Extreme + downclock do 2,0 GHz. Temperatury praktycznie nie przekraczają 60 stopni :) Teraz muszę tylko rozgryźć, czemu Trinus nie chce przesyłać z komputera więcej, niż w 30 FPS - ale wydaje mi się, że to kwestia działania TriDefa. Jutro wytestuję z Fake3D. Cieszę się jednak, że teraz mogę bezproblemowo grać w 1280x1024 i bez obaw, że od temperatur zaraz spłoną moje kartonowe gogle. ;)

    #21

    Cześć jeżeli chcesz mieć na LG G3 54 fps na 1280x1024 zrób te rzeczy:

    Tutoriale:

    CameraMod

    <LINK_TEXT text=“http://forum.android.com.pl/topic/26984 … ndroid-60/”>http://forum.android.com.pl/topic/269846-aparat-xcam-lg-v624-g3-dla-stockowego-romu-ze-wsparciem-android-60/</LINK_TEXT>

    Kontrast Wyświetlacza

    <LINK_TEXT text=“http://forum.android.com.pl/topic/19674 … wietlacza/”>http://forum.android.com.pl/topic/196749-poprawa-kontrastu-wyświetlacza/</LINK_TEXT>

    Animacje IOS

    <LINK_TEXT text=“http://forum.android.com.pl/topic/27224 … stemu-ios/”>http://forum.android.com.pl/topic/272249-animacje-z-systemu-ios/</LINK_TEXT>

    ROOT+TWRP

    <LINK_TEXT text=“http://forum.android.com.pl/topic/26342 … 2gb-tylko/”>http://forum.android.com.pl/topic/263422-root-teamwin-recovery-project-marshmallow-30b-i-30c-d855-1632gb-tylko/</LINK_TEXT>

    Wyłączanie aplikacji szpiegujących od LG

    <LINK_TEXT text=“http://forum.android.com.pl/topic/26377 … ieg-od-lg/”>http://forum.android.com.pl/topic/263772-wyłączanie-mlt-szpieg-od-lg/</LINK_TEXT>

    Wgrywanie oprogramowania i ViperAudio

    <LINK_TEXT text=“http://forum.android.com.pl/topic/26744 … ianty-new/”>http://forum.android.com.pl/topic/267447-fulmics-rom-42-tweaks-hub-ota-v30b-marshmallow-wszystkie-warianty-new/</LINK_TEXT>

    Wydłużanie czasu pracy na baterii

    <LINK_TEXT text=“http://forum.android.com.pl/topic/26550 … ot-xposed/”>http://forum.android.com.pl/topic/265501-amplify-na-lg-g3-czyli-wydłużenie-czasu-pracy-na-baterii-root-xposed/</LINK_TEXT>

    Oczywiście nie wszystkie. Wgraj ten ROM z linka i ważne tu w linkach nie ma, ale wgraj kernel nebula. U mnie pomogło. Odbiegając od temu bateria na tym oprogramowaniu działa bardzo dobrze- 4 godziny i 5 minut na ekrnaie, a cały czas słuchałem muzyki, przeglądałem fejsa i oglądałem filmiki na youtubie


    #22

    Witam , czy telefon lg g3 nadaje się do googli vr od dreamz?



    [size=85][color=green]Dodano po 19 minutach 6 sekundach:[/size]

    Dodam że to lg g3 beat z zyroskopem.


    #23

    Witam

    Od wczoraj mam Bobovr Z4. Niby ok ale probowalem kilku QR code i obraz nie jest dobry. Tzn nie ma double vision ale zoom wydaje sie byc za duzy przez co z duzej rodzielczosci robi sie srednia jakosc. Moj telefon to LG g3.

    Czy w tej cenie za gogle VR jakosc obrazu po prostu nie bedzie lepsza czy da sie to jakosc poprawic?



    Z gory dzieki


    #24

    Mam ten sam zestaw i zero problemu.

    Zakładam, że dopasowałeś ostrość i rozstaw? Przeczyściłeś soczewki itp?



    Jeżeli chodzi o poprawny QR to brałam albo z <LINK_TEXT text=“http://www.hypergridbusiness.com/faq/vr … -qr-codes/”>http://www.hypergridbusiness.com/faq/vr-headset-qr-codes/</LINK_TEXT> albo z reddita (trochę czasu już minęło, nie pamiętam który finalnie mi leżał najlepiej).


    #25

    Czyli rozumiem ze masz idealny czysty obraz HD? Taki jak widac na telefonie zanim wlozysz do Bobovr?


    #26

    Idealny czysty obraz to pojecie wzgledne. Zawsze jak wlozysz cos miedzy telefon a oko (chociazby szybe), bedzie to delikatnie modyfikowac widocznosc. Plus oko nadal odczuwa ze to tylko HD.

    Ale w duzym uproszeniu: tak, jest bardzo przyzwoicie. Jak na obecne warunki i ograniczenia technologii.

    Nie jestem tez pewna, jakie doswiadczenie masz z VR, ale na tle innych zestawow powinienes czuc sie komfortowo :wink:


    #27

    Doswiadczenia nie mam zadnego. To pierwszy zestaw :slight_smile: Na Oculusa mnie na razie nie stac. Ciekaw jestem jaka jest roznica pomiedzy takim Bobo a Oculus rift…masz porownanie?


    #28

    tak, pracuje jako dev, wiec mialam okazje przetestowac gorna polke. oczywiste jest ze oculus czy htc vive wypadaja lepiej niz jakikolwiek cardboard :slight_smile: ale tak jak piszesz, to inne koszta…

    za to w klasie cardboardow z4 zajmuje u mnie na razie pierwsze miejsce (aczkolwiek z niecierpliwoscia czekam na dalszy rozwoj daydream)


    #29

    Fajnie sie gada ale musze isc spac (praca) :slight_smile: Z checia zasiegne Twojej rady jeszcze jutro…:slight_smile: