Bobo VR Z4


#44

Tak, ale w trinusie mi ucinało, nie wiem, może coś źle miałem ustawione.


#45

Mam te Bobo Z4 i ogolnie sa faktycznie dosc dobre. Jak dla mnie bez sensu sa sluchawki bo nie sa wystarczajaco docisniete do uszu i dzwiek jest przez to plaski bez basow. No i nie rozumiem kompletnie, dlaczego klapka, trzymajaca telefon, jest przezroczysta. Przy mniejszym telefonie, gora wpada swiatlo. Musialem okleic ja nieprzezroczysta tasma klejaca. Zamiast robic ja przezroczysta, to mogli zrobic jakies otwory po srodku, ktore by odprowadzaly troche ciepla z telefonu. Optyka jest ok.


#46

@synthman jak ci słuchawki przeszkadzały to mogłeś kupić wersję mini która ich nie ma


#47

Fuilares, no to zes mnie oswiecil bo nie wiedzialem ,ze jest wersja bez sluchawek. No ale mniejsza z tym, zawsze mozna je zdemontowac. Ogolnie za ta kase, jest ok.


#48

Chciałbym zapytać, czy ktoś dobrze zna różnice między tymi kontrolerami które są w tej ofercie:

<LINK_TEXT text=“https://pl.aliexpress.com/store/product … 0.0.VGcEuO”>https://pl.aliexpress.com/store/product/Immersive-3D-Glasses-BOBOVR-Z4-Virtual-Reality-Goggle-Game-Private-Cinema-100-Original-BOBOVR-z3-Upgraded/2138135_32650512500.html?detailNewVersion=&categoryId=100007864&spm=2114.12010608.0.0.VGcEuO</LINK_TEXT>



czy ktoś testował ten pistolecik za 74euro?

Albo ten pierwszy za 35 euro, w sumie i tak taniej wychodzi niż w Polsce za same Z4.


#49

Witam, wczoraj dostałem gogle bobovr z4 w poprawionej wersji i przeżyłem szok, otóż widać strasznie siatkę od piksli i to na dwóch telefonach iphon6 i 5’5 calowym 6+ również. Zdziwiłem się ponieważ czytałem sporo recenzji tych goli i podobno miały być w miarę ok a jest straszna lipa. Dodam tylko ,że wcześniej testowałem vr na goglach Matrix Media-Tech i ta niby badziewne gogle biją tą z4 na głowę.

Chyba, że da się jakoś usunąć tą siatkę na ekranie dzielącą piksle na wyświetlaczu?


#50

326 oraz 401 ppi to nie jest wiele, nie spodziewaj się szału przy tak małym zagęszczeniu pikseli. Im większe soczewki z lepszym fov to tym bardziej ten efekt będzie widoczny


#51

Jakie gogle byś mi raził do tych moich telefonów? mogę mieć mniejsze fov byle by nie było tej siatki i ostry obraz. Chodzi mi o gogle głównie do oglądania filmów i filmików z internetu


#52

Nic Ci nie poradzę, masz do dyspozycji całe forum + Internet. To jest kwestia indywidualna co komu bardziej odpowiada. Masz już pewne doświadczenie testując dwie sztuki różnych gogli, wykorzystaj to.


#53

Siema,

Zamierzam zakupić swoje pierwsze google vr i w związku z tym mam pytanie. Posiadam telefon który na 100% nie obsługuje daydream (meizu M2 note) i raczej nie zanosi się abym kupił tel który to obsługuje. Czy warto zatem kupić bobovr z5 czy lepiej bobovr z4. Nie znam się niestety zupełnie na tym wiem tylko tyle że różnica cenowa między nimi jest nieznaczna. Z jednej strony po co kupować starszy model jak jest już nowszy ale znając moje ograniczenia sprzętowe to czy jest sens kupować nowszy narazie niesprawdzony. A może polecice jeszcze inne z tej samej półki cenowej??

Pozdro


#54

Na anglojęzycznym YT są już testy Bobo VR Z5, jeden z recenzentów stwierdził, że Z5 są wygodniejsze od Z4 (zawsze coś).


#55

Czym roznia sie te dwie aukcjie ?

http://allegro.pl/show_item.php?item=7120374705



http://allegro.pl/show_item.php?item=6582838665



Chyba tylko pilotem ?


#56

Tylko pilotem i w drugim zestawie masz jeszcze super ekstra rysik do ekranu… Ale cena wydaje mi się pogięta na obu aukcjach. Zobacz ile w Chinach wychodzi: <LINK_TEXT text=“https://vrpolska.eu/mobile-vr/top-5-gog … est-11-11/”>https://vrpolska.eu/mobile-vr/top-5-gogli-vr-ze-sklepu-gearbest-11-11/</LINK_TEXT>



Blisko 3x taniej było 11.11…


#57

Testował ktoś te gogle z redmi note 4? Zastanawiam się czy będzie widać mocno pixele przy PPI 400


#58

będzie widać ale nie jakoś tragicznie


#59

Będzie spoko, miałem note’a 3 i zagęszczenie pikseli jest takie samo w obu modelach. Generalnie widać na filmikach, ale w aplikacjach i grach nie dostrzegasz tak pikseli.


#60

Witam, na początku jak je miałem bardzo widoczny był efekt lornetki / FOV realne z 90st.



Dzisiaj zauważyłem, że gąbka od strony oczu da się odpiąć. Po odpięciu oczy są bliżej soczewek i efekt lornetki został bardzo zminimalizowany!

Teraz realne FOV może i wynosi 120st.



Wada 1. Lekki dyskomfort, bo twarz dotyka plastiku. Można poprawić mocowanie u góry głowy i będzie git.

Wada 2. Trochę światła wpada jak niema gąbki, ale można czymś lekko zasłonić.



Polecam!


#61

Witam, czy mój Oneplus 6 zmieści się do tych gogli? I czy obraz będzie satysfakcjonujący?


#62

W goglach zmieści się max 15,7cm x 9cm, a więc Twój tel. na styk powinien wejść.

Obraz nie będzie satysfakcjonujący. Optymalny rozmiar tel. do tych Googli to ok 5,5" (zapełnia się wtedy całe pole widzenia), w przypadku Twojego tel. będzie niewidoczna część ekranu (po bokach i góra dół). Rozdziałka to praktycznie FHD więc przy 6,28" będą spore piksele. Dodatkowo ekrany AMOLED ze względu na bardziej widoczne oddzielenie pikseli słabiej nadają się do VR.


#63

Dzięki za info w takim razie wybór padł na oculus rift.