Znaleziono 13 wyników

autor: Zwyr
wt 16 sty 2018, 08:11
Forum: Gogle VR
Temat: BoboVR Z5
Odpowiedzi: 67
Odsłony: 19889
Płeć:

Re: BoboVR Z5

o w morde, to straszna lipa. Czyli jak nie mam telefonu zgodnego z daydream to moge sobie z5 darowac...
autor: Zwyr
pn 15 sty 2018, 13:10
Forum: Gogle VR
Temat: BoboVR Z5
Odpowiedzi: 67
Odsłony: 19889
Płeć:

Re: BoboVR Z5

te Bobo z5 maja jakis cklicker wbudowany? Czy trzeba sie tym pilotem bawic?
autor: Zwyr
wt 19 gru 2017, 11:16
Forum: Gogle VR
Temat: DreamzVR 3.0
Odpowiedzi: 54
Odsłony: 4531
Płeć:

Re: DreamzVR 3.0

Poza tym jezeli ktos chce traktowac taki zestaw jako bieda-vive i grac w tytuly z PC (na phonie sa w zasadzie jakies popierdolki na jaranie sie przez kilka minut), to trzeba pamietac, ze jakosc obrazu dostanie mocno po dupie, ze wzgledu na kompresje (przesylanie przez siec, kabel usb). Tak na serio ...
autor: Zwyr
pn 18 gru 2017, 10:11
Forum: Gogle VR
Temat: DreamzVR 3.0
Odpowiedzi: 54
Odsłony: 4531
Płeć:

Re: DreamzVR 3.0

to jak bedziesz zestawial 3.0 z 2.0 to poprosze jeszcze o szerokosc 'wneki' na twarz w wersji 2.0 (czyli ten sam wymiar, o ktory prosilem dla 3.0).
autor: Zwyr
sob 16 gru 2017, 18:01
Forum: Gogle VR
Temat: DreamzVR 3.0
Odpowiedzi: 54
Odsłony: 4531
Płeć:

Re: DreamzVR 3.0

telefon w dreamz 2.0 trzymał się bardzo dobrze. Myślę, że w 3.0 spokojnie można założyć, że będzie podobnie.
autor: Zwyr
sob 16 gru 2017, 15:16
Forum: Gogle VR
Temat: DreamzVR 3.0
Odpowiedzi: 54
Odsłony: 4531
Płeć:

Re: DreamzVR 3.0

jaka jest szerokość i głębokość wnęki, czyli tam, gdzie wsadzamy nasze przystojne twarze;) Dla okularników podstawa, bo to decyduje, czy okulary sie zmieszczą, czy nie. Jak leżą na nosie, jak jest ze szczelnością, ciężarem. To już dość ogólne pytania i pewnie odpowiedź bedzie do jakiegoś stopnia sub...
autor: Zwyr
pn 25 wrz 2017, 13:37
Forum: Gogle VR
Temat: BoboVR Z5
Odpowiedzi: 67
Odsłony: 19889
Płeć:

Re: BoboVR Z5

te gogle wymagaja telefonu zgodnego z daydream, czy nie?
autor: Zwyr
wt 08 sie 2017, 09:00
Forum: Gogle VR
Temat: DreamzVR 2.0
Odpowiedzi: 302
Odsłony: 31398
Płeć:

Re: DreamzVR 2.0

Nieoficjalnie mogę powiedzieć, że z wyjściem 3.0 mają być wyznaczone osoby tylko do supportu, więc ta kwestia powinna się poprawić. tak, ale taka sama spiewka byla przy okazji wersji 2.0. http://forum.vrpolska.eu/viewtopic.php?f=37&t=295&start=60#p1763 z moich doswiadczen - jest jeden sposob na "sz...
autor: Zwyr
pn 26 cze 2017, 20:03
Forum: Gogle VR
Temat: DreamzVR 2.0
Odpowiedzi: 302
Odsłony: 31398
Płeć:

Re: DreamzVR 2.0

Odkopię temat. Wersja 3.0 zapowiedziana, premiera się zbliża... Wersję 2.0 standard kupiłem ponad 2 miesiące temu. Wcześniej mailowo i telefonicznie próbowałem się dowiedzieć, czy będzie pasować z okularami. Ale nie otrzymałem odpowiedzi. Zadzwoniłem jednak do sklepu w Gdańsku i dowiedziałem się, że...
autor: Zwyr
wt 18 kwie 2017, 22:55
Forum: Dyskusje ogólne
Temat: Pierwsze gogle VR
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 2646
Płeć:

Re: Pierwsze gogle VR

a nie mozesz zaczekac 1-2 tygodnie? Ja wlasnie swoje dreamzy odeslalem do wymiany na wersje pod okulary. Dzwonilem i dowiedzialem sie, ze tyle mniej wiecej trzeba bedzie poczekac.