[HTC Vive] sprzęt a wydajność gier

Hełm tworzony we współpracy HTC oraz Valve.
Awatar użytkownika
torm
Użytkownik
9
Posty: 33
Rejestracja: czw 11 sty 2018, 19:48
Punkty: Locked
    Windows 10 Chrome

Re: [HTC Vive] sprzęt a wydajność gier

Post autor: torm » pn 19 lut 2018, 18:50

A ktoś może próbował Fallout 4 na Vive'a?

Mi się niestety trochę zacina... tylko teraz nie wiem czy to wina tego, że mam wersję Beta, czy może zbyt słabego sprzętu.

Doom z tego co zauważyłem też momentami lubi przyciąć, ale jest to zacięcie na sekundę, później już rusza płynnie, więc nie wiem czy może nie wina dysku.

Awatar użytkownika
Men2
Moderator Globalny
19
Posty: 205
Rejestracja: pn 12 wrz 2016, 22:15
Punkty: Locked
Gogle Mobile VR: GearVR, Bobo Z4
Telefon do VR: S8
    Windows 10 Chrome

Re: [HTC Vive] sprzęt a wydajność gier

Post autor: Men2 » pn 19 lut 2018, 19:48

sprawdź wydajność poprzez SteamVR test, może zbyt wysokie ustawienia graficzne włączasz
R5 1600 | 1060 6GB

Awatar użytkownika
Remlas
Administrator
25
Posty: 941
Rejestracja: wt 05 sty 2016, 17:28
Punkty: Locked
Gogle Mobile VR: Dreamz 3.0, Gear VR3, itd...
Telefon do VR: Samsung Galaxy S8
    Linux Chrome
Płeć:

Re: [HTC Vive] sprzęt a wydajność gier

Post autor: Remlas » wt 20 lut 2018, 07:34

Ludzie skarżą się na spadki klatek w ostatniej aktualizacji SteamVR, więc to może być prawdopodobnie to.
Szanuj Admina swego, bo możesz mieć gorszego...

Awatar użytkownika
torm
Użytkownik
9
Posty: 33
Rejestracja: czw 11 sty 2018, 19:48
Punkty: Locked
    Macintosh Chrome

Re: [HTC Vive] sprzęt a wydajność gier

Post autor: torm » wt 20 lut 2018, 10:58

Jesteście pewni? Fallout 4 VR ma w wymaganiach na steam minimum GTX 1070 - tak samo jak Doom VFR.
Zastanawiam się czy nie zainwestować w GTX 1080

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości