Ski Jump VR

Programy dostosowane do Wirtualnej Rzeczywistości
Awatar użytkownika
b00t
Użytkownik
13
Posty: 81
Rejestracja: pt 21 paź 2016, 21:19
Gogle VR: DreamZ 1.0
Telefon: SGS4
    Linux Chrome
Płeć:

Re: Ski Jump VR

Post autor: b00t » wt 10 sty 2017, 21:49

Zaraz będę miał aktualizację to sprawdzę. Jeśli chodzi o to co jest trochę oszukane to chyba nawet dobrze bo w końcu po to jesteśmy beta-testerami ;) gra na PC jest dobrym pomysłem i:
1. Byłbym zainteresowany
2. Myślę, że łatwiej i lepiej będzie mi wycenić kiedy zobaczę grę ;)
3. Czemu nie, oczywiście według możliwości a tutaj może być różnie :P

PS: Jak sprawa, o której pisałem kilka postów temu z migającymi pikselami na odległych obiektach?

Dodano po 1 minucie 59 sekundach:
PS2: Wsparcie dla riftcata na wersji pecetowej jest jak dla mnie cenną rzeczą ;)

Awatar użytkownika
dariusz.pietrala
Użytkownik
7
Posty: 24
Rejestracja: śr 04 sty 2017, 12:39
    Windows 10 Firefox

Re: Ski Jump VR

Post autor: dariusz.pietrala » wt 10 sty 2017, 22:00

Zapomniałem o tym, zobaczę.

Co do "wyceny": nie chodzi o to żeby wycenić dokładnie, tylko bardziej o to ile, jeżeli w ogóle, byś zapłacił za skoki na duże VRy. Jak będę miał screeny jakieś to wtedy będzie pytanie: ile myślisz, że jest warta gra. To też jest test ;)

Awatar użytkownika
b00t
Użytkownik
13
Posty: 81
Rejestracja: pt 21 paź 2016, 21:19
Gogle VR: DreamZ 1.0
Telefon: SGS4
    Linux Chrome
Płeć:

Re: Ski Jump VR

Post autor: b00t » śr 11 sty 2017, 17:47

Ciężko tak powiedzieć. Dla mnie to byłaby gra do zrelaksowana się a nie gra, w którą grałbym bez przerwy. W związku z tym cena do akceptacji byłaby dla mnie... powiedzmy 5-10€ Pamiętaj, że musisz mój post traktować z dużym dystansem ;)

Dodano po 3 godzinach 11 minutach 21 sekundach:
I jeszcze zastanawiałem się nad tamtą sprawą z odległymi obiektami i doszedłem do wniosku, że antyaliasing może dużo pomóc

Awatar użytkownika
Remlas
Administrator
25
Posty: 586
Rejestracja: wt 05 sty 2016, 17:28
Gogle VR: Dreamz 1.0, Weebo, itd...
Telefon: Neo V / S4
    Linux Chrome
Płeć:

Re: Ski Jump VR

Post autor: Remlas » śr 11 sty 2017, 23:31

dariusz.pietrala pisze: 1. Kto byłby zainteresowany (będzie Steam chyba...)?
2. Ile byście zapłacili?
3. Czy ktoś wspiera coś/wsparłby na iniegogo?
1. Jeśli nie będzie wymagać Big VR i byłaby znacząca różnica między mobile a PC, to mógłbym być zainteresowany (nie mówię tu o osłabieniu wersji mobile, tylko wykorzystać coś co daje nam PC VR, a cardboard nie koniecznie)
2. W zależności od tego co bym zobaczył na screenach z trailerach itd to zapewne z 4-10 €/$ (a w praktyce: czekałbym na wyprzedaż na steam lub kupił ciut taniej na np G2A :D )
3. Nie, tak, w zależności od kwoty i tego co można dostać


Wiem, na fb deklarowałem się, że odpiszę odrazu jak wjedzie na forum, ale coś mi wypadło :P
Szanuj Admina swego, bo możesz mieć gorszego...

Awatar użytkownika
dariusz.pietrala
Użytkownik
7
Posty: 24
Rejestracja: śr 04 sty 2017, 12:39
    Windows 10 Firefox

Re: Ski Jump VR

Post autor: dariusz.pietrala » śr 11 sty 2017, 23:34

b00t pisze:I jeszcze zastanawiałem się nad tamtą sprawą z odległymi obiektami i doszedłem do wniosku, że antyaliasing może dużo pomóc
Jeżeli teraz nie ma różnicy to już nic się nie da zrobić. Niestety antyaliasing to może od Snapdragona 810 by dał radę, chociaż nawet to nie jest pewne...

Dodano po 3 minutach 34 sekundach:
Remlas pisze: 1. Jeśli nie będzie wymagać Big VR i byłaby znacząca różnica między mobile a PC, to mógłbym być zainteresowany (nie mówię tu o osłabieniu wersji mobile, tylko wykorzystać coś co daje nam PC VR, a cardboard nie koniecznie)
Różnica będzie, bo to będzie inna gra. Screeny skoczni będą w tym tygodniu. A grafikę zapewniają ludzie od Dying Light/Wiedźmin 3/Cyberpunk... To chyba będzie spoko ;)

Dodano po 1 minucie 44 sekundach:
I pytanie czy update'a dzisiejszego widzieliście ;)

Awatar użytkownika
b00t
Użytkownik
13
Posty: 81
Rejestracja: pt 21 paź 2016, 21:19
Gogle VR: DreamZ 1.0
Telefon: SGS4
    Linux Chrome
Płeć:

Re: Ski Jump VR

Post autor: b00t » śr 11 sty 2017, 23:50

Właśnie miałem pisać, że widziałem i faktycznie jest różnica :) nie jest co prawda idealnie ale idealnie zrobić się nie da a teraz już nie kłuje w oczy :) atmosferę przed wersją PC skutecznie podgrzewasz ;) i udało mi się skoczyć 145m możliwe, że dzięki wiatrowi :P

Awatar użytkownika
dariusz.pietrala
Użytkownik
7
Posty: 24
Rejestracja: śr 04 sty 2017, 12:39
    Windows 10 Firefox

Re: Ski Jump VR

Post autor: dariusz.pietrala » śr 11 sty 2017, 23:54

Poprawiłem trochę moment skoku, teraz na pewno jest łatwiej trafić w belkę. Można się później wybijać. Teoretycznie da się skoczyć grubo ponad 160m. Ale to przy idealnym rozbiegu i locie, co jest oczywiście niemożliwe, bo liczy to 50x na sekundę. Doszedł też wiatr w 4 miejscach skoczni, wcześniej był jeden.

Awatar użytkownika
b00t
Użytkownik
13
Posty: 81
Rejestracja: pt 21 paź 2016, 21:19
Gogle VR: DreamZ 1.0
Telefon: SGS4
    Linux Chrome
Płeć:

Re: Ski Jump VR

Post autor: b00t » śr 11 sty 2017, 23:59

Gra rozwija się bardzo szybko i w bardzo dobrym kierunku ;) jak się ma sprawa z innymi skoczniami w przyszłości? :)

Awatar użytkownika
dariusz.pietrala
Użytkownik
7
Posty: 24
Rejestracja: śr 04 sty 2017, 12:39
    Windows 10 Firefox

Re: Ski Jump VR

Post autor: dariusz.pietrala » czw 12 sty 2017, 00:06

Teoretycznie plan wygląda tak póki co:
1. W ciągu tygodnia wyjdzie darmowa wersja na Androida 1 albo 2 skocznie.
2. W ciągu tygodnia odpalam Greenlighta dla big VR.
3. Przed konkursem w Zakopanem wyjdzie indiegogo, z odniesieniem do Greenlighta i wersji na Androida.
4. No i wtedy się zobaczy. Jeżeli będzie taka możliwość to na Androida pójdą te same, ale bardzo uproszczone skocznie. Wtedy pewnie byłoby tak: 2 skocznie for free + 8 dodatkowych za 2-3 euro.
5. Jeżeli by się udał fajnie indiegogo to wiadomo liczba skoczni może się zwiększyć.

Awatar użytkownika
b00t
Użytkownik
13
Posty: 81
Rejestracja: pt 21 paź 2016, 21:19
Gogle VR: DreamZ 1.0
Telefon: SGS4
    Linux Chrome
Płeć:

Re: Ski Jump VR

Post autor: b00t » czw 12 sty 2017, 00:10

Wygląda dobrze, czy po wyjściu darmowej wersji na Androida nadal będziemy testować powiedzmy nowe aktualizacje czy będzie tylko ta oficjalna wersja i żadnych zamkniętych testowych?

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości