DreamzVR 2.0

Dyskusja na temat wszystkich Gogli VR opartych o Google Cardboard.
(Google Cardboard, DreamzVR, Weebo 3D, DaVinci VR, VR Box, Shinecon itd.)
Awatar użytkownika
Autor tematu
Remlas
Administrator
Nowy użytkownik
Posty: 464
Rejestracja: wt 05 sty 2016, 17:28
Gogle VR: Stock Google Cardboard 1.0
Telefon: Neo V / S4
    Linux Chrome
Płeć: Mężczyzna

Re: DreamzVR 2.0

Postautor: Remlas » pn 09 sty 2017, 23:10

jwo pisze:U mnie 5,5 cala i na wersji fresnel widać ramki po bokach.
Zastanawia mnie natomiast rzecz następująca:
Zrobiłem kalibrację soczewek (zarówno gotowym kodem qr z jak i wygenerowanym manualnie) i obraz w części aplikacji jest ostry przy minimalnym rozstawie soczewek (np. dinotrek vr), natomiast dla innych trzeba soczewki rozsunąć maksymalnie do zewnątrz (np. cinevr).


Czy te aplikacje korzystają z Cardboard API? Ustaw jakąś kompletną głupotę w konfiguratorze QR (np. Obraz w formie małego kwadracika po lewej stronie) i uruchom obie aplikacje. Czy w obu obraz wyświetla się z tym "marginrsem" ? Wydaje mi się, że jedna z apek ignoruje (nie korzysta) z ustawień cardboard (czyli i kodu QR)
Szanuj Admina swego, bo możesz mieć gorszego...

Awatar użytkownika
Z3us
Użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 17
Rejestracja: pn 05 gru 2016, 09:02
Gogle VR: Dreamz VR 2.0
Telefon: Xperia Z1
    Windows 7 Firefox
Płeć: Mężczyzna

Re: DreamzVR 2.0

Postautor: Z3us » śr 11 sty 2017, 08:49

Przetestowałem fresnele na LG G3. Efekt na ekranie QHD jest super w porównaniu do FHD, ziarno ekranu praktycznie nie istnieje, w ogóle nie zwracałem na to uwagi. Zawiodłem się za to tym, że jednak 5,5 cala ekranu nie wystarcza by całkowicie zlikwidować boczne ramki. Te fresnele faktycznie mają nieziemski FOV :P. Na 5.5 boczne ramki są troszkę widoczne, faktycznie może to już tak nie przeszkadzać jak przy 5 calach ale fakt jest faktem - 5.5 cala to za mało by całkowicie pozbyć się ramek.

Awatar użytkownika
jwo
Użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 3
Rejestracja: czw 22 gru 2016, 22:41
Gogle VR: DREAMZ.VR
Telefon: UMI PLUS
    Linux Chrome
Płeć: Nie określono

Re: DreamzVR 2.0

Postautor: jwo » śr 11 sty 2017, 17:29

Remlas pisze:Czy te aplikacje korzystają z Cardboard API? Ustaw jakąś kompletną głupotę w konfiguratorze QR (np. Obraz w formie małego kwadracika po lewej stronie) i uruchom obie aplikacje. Czy w obu obraz wyświetla się z tym "marginrsem" ? Wydaje mi się, że jedna z apek ignoruje (nie korzysta) z ustawień cardboard (czyli i kodu QR)


No generalnie jest jak piszesz - część apek nie chce używać api cardboard (pomimo, że są odpalane wszystkie z cardboard i nawet mają widoczną konfiguracje cardboard w środku).

Z obserwacji wynika, że to głównie aplikacje na unity 3d.

Natomiast rodzi się pytanie czy istnieje jakiś sposób aby te aplikacje również odpowiednio skalowały obraz (np. domyślny plik konfiguracyjny dla unity 3d)?


Wróć do „Gogle VR”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość