DreamzVR 2.0

Ja dostalem instrukcje na maila, widocznie papierowe sie skonczyly :stuck_out_tongue: moge Ci podeslac. Mam rowniez stworzony swoj kod bo tamten nie do konca mi odpowiadal.

Wrzuć tu na forum :wink: (jako załącznik do postu) - napenwo przyda się jeszcze wielu osobom :smiley:





Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka



Instrukcja z kodem do wersji standard w załączniku. Można w niej znaleźć kod QR do Dreamz 2.0 Standard.
DreamzVRInstrukcja standard (1) (1).pdf (897 KB)

Będę w domu to zrobię fotkę i wrzucę na forum ;D I tak - nie miałem instrukcji tylko wkładkę odnośnie tego programu do podłączania do PC (zapomniałem nazwę). Już se przypomniałem - Riftcat. Ciekawe, że w tej instrukcji jest opisany program Trinus - dziwne ;D

O przyjęcie do grupy na FB wysłałem już w piątek i czekam :smiley:

W instrukcji jest Trinus, bo był on dostępny od premiery kiedy to ta instrukcja powstała. Dopiero od jakiegoś czasu sprzedają w zestawie z RiftCatem



Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka



wzzak - jeśli masz jakiś lepszy kod to jak najbardziej poproszę ;D

Ten sam edytowalem, nie gwarantuje ze dla Ciebie będzie lepszy, tworzylem go pod kątem swojego telefonu i tego jak ja widzę.

QR do Dreamz 2.0
qr_viewer_profile.png

Takie coś mi odleciało:



<LINK_TEXT text=“https://drive.google.com/file/d/0BznEr9 … sp=sharing”>https://drive.google.com/file/d/0BznEr9AioGsfS0ZzQjVCUmpZQUU/view?usp=sharing</LINK_TEXT>



Wie ktoś co to za element i gdzie powinien się znajdować? Bez tego okulary jak na razie też działają ;D

Co się stało ze stroną Dreamzvr?

Padł im serwer, już wie tym zajmują.

Spokojnie, nie znikają jak Weebo3D [emoji14]



Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka



a jak tam wersja 3.0, tworzy się już ? :wink:

Nawet nie wiesz ile czasu [emoji14]



Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka



gdy powstaną prototypy to służe pomocą :geek: :lol:

Jak wchodze na strone Dreamzvr.com to wyświetla się taka strona

https://scr.hu/RXOoNw



[color=red]

/łączę

/Remlas

21 lipca 2017r. zgodnie z komunikatem z ich kartki, która znajdowała się w pudełku z okularami wysłałem maila w sprawie rejestracji RiftCat. W odpowiedzi dostałem maila: “Twoje zgłoszenie zostało dodane i zostanie rozpatrzone maksymalnie w ciągu 48h (dni robocze).”.



Czy oni żyją w jakiejś innej czasoprzestrzeni i inaczej upływa tam czas?



Brak instrukcji w pudełku, rozwalające się okulary, brak kontaktu - po woli przestaje to być śmieszne.



Znacie jakieś inne metody kontaktu z nimi? Ja rozumiem jakby taką amatorszczyznę odwalali na początku ale nie po prawie roku czasu od wypuszczenia produktu (oczywiście coś takiego w ogóle nie powinno mieć miejsca)!

Spróbuj telefonicznie, sms. Mi wypadly obie soczewki z wersji standard i w ciagu 4 dni zostaly wymienione na fresnele za doplata. Przesylka poszla sprawnie wraz z odbiorem uszkodzonych. Ale niestety musiałem naprosic sie o kontakt zwrotny, sms, proby polaczenia wiecznie nie odbierane sa naprawde irytujace. Brakuje solidnego wspracia po sprzedazy gdzie faktycznie w nie uciazliwym czasie mozna by uzyskac informacje.

Wystarczy przejrzeć wątek…



<URL url="https://forum.vrpolska.eu/t/dreamzvr-2-0/300/270 text=“viewtopic.php?p=3349#p3324”>https://forum.vrpolska.eu/t/dreamzvr-2-0/300/270

Nieoficjalnie mogę powiedzieć, że z wyjściem 3.0 mają być wyznaczone osoby tylko do supportu, więc ta kwestia powinna się poprawić.

WWW wróciło do żywych

tak, ale taka sama spiewka byla przy okazji wersji 2.0.

<URL url="https://forum.vrpolska.eu/t/trinusvr-uciety-ekran/107/1 text=“viewtopic.php?f=37&t=295&start=60#p1763”>https://forum.vrpolska.eu/t/trinusvr-uciety-ekran/107/1


z moich doswiadczen - jest jeden sposob na “szybkie” zalatwienie sprawy z Dreamz. Zrobic awanture na forum i facebooku.