Faktycznie trudno trafić. I bardzo słaba jest siła wybicia (domyślam się, że numerki mają z tym związek ) jeśli chodzi o numerki to zapisałem kilka:
1.914-10.456
1.551-12.256
1.571-9.297
2.501-13.427
1.540-12.720
Na moim S4 również bardzo kłuły w oczy odległe obiekty najbardziej 1/3 barierek na dole kiedy siedziałem na belce, tutaj na myśl mi przychodzi filtrowanie anizotropowe, chodzi mi o to, że piksele strasznie skakały
O jakich cyferkach mówimy? Nie widzę nic zielonego poza paskiem [attachment=1]Screenshot_20170109-231221.png[/attachment][attachment=0]Screenshot_20170109-231152.png[/attachment]
[size=85][color=green]Dodano po 46 sekundach:[/size]
Spowodowane to jest tym, że odczyt z telefonu musi być z kilku klatek. Nie ma czegoś takiego, że jest ruch i ja dostaję dokładne info. Czasami jest duża wartość przy małym ruchu, czasami mała przy szybkim. Czyli odczyt trwa chwilę, a do tego jest bardzo nieregularny
Sprawdźcie FPS, bo generalnie bez wywalenia wszystkiego nie da rady już nic prawie poprawić. Mogę usunąć mgłę, ale różnica będzie ogromna wtedy
Poprawiłem wybicie. Generalnie trochę oszukałem i wcześniej nie liczyło siły… Ale potrenowaliście przynajmniej. Musiałem sprawdzić jak będzie wyglądało samo “trafienie w belkę”.
Poprawiłem też lądowanie, bo było za trudno.
[size=85][color=green]Dodano po 58 minutach 1 sekundzie:[/size]
Zaraz będę miał aktualizację to sprawdzę. Jeśli chodzi o to co jest trochę oszukane to chyba nawet dobrze bo w końcu po to jesteśmy beta-testerami gra na PC jest dobrym pomysłem i:
Byłbym zainteresowany
Myślę, że łatwiej i lepiej będzie mi wycenić kiedy zobaczę grę
Czemu nie, oczywiście według możliwości a tutaj może być różnie
PS: Jak sprawa, o której pisałem kilka postów temu z migającymi pikselami na odległych obiektach?
[size=85][color=green]Dodano po 1 minucie 59 sekundach:[/size]
PS2: Wsparcie dla riftcata na wersji pecetowej jest jak dla mnie cenną rzeczą
Co do “wyceny”: nie chodzi o to żeby wycenić dokładnie, tylko bardziej o to ile, jeżeli w ogóle, byś zapłacił za skoki na duże VRy. Jak będę miał screeny jakieś to wtedy będzie pytanie: ile myślisz, że jest warta gra. To też jest test
Ciężko tak powiedzieć. Dla mnie to byłaby gra do zrelaksowana się a nie gra, w którą grałbym bez przerwy. W związku z tym cena do akceptacji byłaby dla mnie… powiedzmy 5-10€ Pamiętaj, że musisz mój post traktować z dużym dystansem
[size=85][color=green]Dodano po 3 godzinach 11 minutach 21 sekundach:[/size]
I jeszcze zastanawiałem się nad tamtą sprawą z odległymi obiektami i doszedłem do wniosku, że antyaliasing może dużo pomóc
Jeśli nie będzie wymagać Big VR i byłaby znacząca różnica między mobile a PC, to mógłbym być zainteresowany (nie mówię tu o osłabieniu wersji mobile, tylko wykorzystać coś co daje nam PC VR, a cardboard nie koniecznie)
W zależności od tego co bym zobaczył na screenach z trailerach itd to zapewne z 4-10 €/$ (a w praktyce: czekałbym na wyprzedaż na steam lub kupił ciut taniej na np G2A )
Nie, tak, w zależności od kwoty i tego co można dostać
Wiem, na fb deklarowałem się, że odpiszę odrazu jak wjedzie na forum, ale coś mi wypadło
Jeżeli teraz nie ma różnicy to już nic się nie da zrobić. Niestety antyaliasing to może od Snapdragona 810 by dał radę, chociaż nawet to nie jest pewne…
[size=85][color=green]Dodano po 3 minutach 34 sekundach:[/size]
Różnica będzie, bo to będzie inna gra. Screeny skoczni będą w tym tygodniu. A grafikę zapewniają ludzie od Dying Light/Wiedźmin 3/Cyberpunk… To chyba będzie spoko
[size=85][color=green]Dodano po 1 minucie 44 sekundach:[/size]
Właśnie miałem pisać, że widziałem i faktycznie jest różnica nie jest co prawda idealnie ale idealnie zrobić się nie da a teraz już nie kłuje w oczy atmosferę przed wersją PC skutecznie podgrzewasz i udało mi się skoczyć 145m możliwe, że dzięki wiatrowi
Poprawiłem trochę moment skoku, teraz na pewno jest łatwiej trafić w belkę. Można się później wybijać. Teoretycznie da się skoczyć grubo ponad 160m. Ale to przy idealnym rozbiegu i locie, co jest oczywiście niemożliwe, bo liczy to 50x na sekundę. Doszedł też wiatr w 4 miejscach skoczni, wcześniej był jeden.
W ciągu tygodnia wyjdzie darmowa wersja na Androida 1 albo 2 skocznie.
W ciągu tygodnia odpalam Greenlighta dla big VR.
Przed konkursem w Zakopanem wyjdzie indiegogo, z odniesieniem do Greenlighta i wersji na Androida.
No i wtedy się zobaczy. Jeżeli będzie taka możliwość to na Androida pójdą te same, ale bardzo uproszczone skocznie. Wtedy pewnie byłoby tak: 2 skocznie for free + 8 dodatkowych za 2-3 euro.
Jeżeli by się udał fajnie indiegogo to wiadomo liczba skoczni może się zwiększyć.
Wygląda dobrze, czy po wyjściu darmowej wersji na Androida nadal będziemy testować powiedzmy nowe aktualizacje czy będzie tylko ta oficjalna wersja i żadnych zamkniętych testowych?