Emulacja HTC Vive - mini poradnik do "BiedoVive".
Emulacja HTC Vive - mini poradnik do "BiedoVive".
Tu był kiedyś poradnik...
= ]
= ]
Ostatnio zmieniony pt 10 lut 2017, 12:51 przez TaREu, łącznie zmieniany 4 razy.
- Remlas
-
- Posty: 924
- Rejestracja: wt 05 sty 2016, 17:28
- Punkty: Locked
- Gogle VR: PiMAX 4k
- Gogle Mobile VR: Dreamz 3.0, Gear VR3, itd...
- Telefon do VR: Samsung Galaxy S8
- Płeć:
Re: Emulacja HTC Vive - mini poradnik do "BiedoVive".
Podpowiem, jeśli oczywiście chcesz, może być warto dopisać "zezwalam / zabrania się kopiowania poradnika na inne strony bez wiedzy i zgody autora"
no i ładnie się rozpisałeś.

no i ładnie się rozpisałeś.

Szanuj Admina swego, bo możesz mieć gorszego...
Re: Emulacja HTC Vive - mini poradnik do "BiedoVive".
Thx, dopisałem
przepraszam za błędy , pisałem to "na szybko"
niektóre właśnie wychwyciłem i poprawiłem.


- StoKI
-
- Posty: 2
- Rejestracja: pn 19 gru 2016, 15:45
- Punkty: Locked
- Gogle Mobile VR: Samsung Gear VR 2016
- Telefon do VR: Galaxy S6 Edge
- Płeć:
Re: Emulacja HTC Vive - mini poradnik do "BiedoVive".
A możesz nagrać jakiś filmik jak u cb to działa? I czemu nie skorzystać z wersji 6 ps move? Możesz też doradzić jaki adapter bluetooth kupić bo nie ma pojęcia jaki wybrać? Z góry dzięki 

Re: Emulacja HTC Vive - mini poradnik do "BiedoVive".
Działa tak :
http://www58.zippyshare.com/v/JbcEvOvx/file.html (filmik zawiera dwie prezentacje, powinien nadal być aktualny, wysyłałem Go kilka dni temu gościowi z Kanady)
Adapter mam ASUSA BT 400 (taki zalecają, ale podobno na jakiejś Esperanzie też działa , tu musisz popytać dokładnie jaki - jest tańsza - tematu nie znam)
W wersji 6, trzeba coś tam powyłączać, nie chciało mi się do tej pory jakiś plików edytować skoro wszystko super działa na 5.5.3 (bez tego cała trakcja skacze, a nie wiadomo czy to wyłączenie czegoś, by pomogło, darowałem sobie chwilowo sprawdzanie)
Nie ma sprawy
pozdr
Ps(edit) : jeżeli długo tu nie odpowiadam to z góry sory, nie loguję się zbyt często. Gdy przyjdzie mi na maila powiadomienie (którego też często nie sprawdzam) wtedy odpowiadam.
edit2 : korzystałem z tego poradnika:
https://www.youtube.com/watch?v=W7rogPZFdL4
http://www58.zippyshare.com/v/JbcEvOvx/file.html (filmik zawiera dwie prezentacje, powinien nadal być aktualny, wysyłałem Go kilka dni temu gościowi z Kanady)
Adapter mam ASUSA BT 400 (taki zalecają, ale podobno na jakiejś Esperanzie też działa , tu musisz popytać dokładnie jaki - jest tańsza - tematu nie znam)
W wersji 6, trzeba coś tam powyłączać, nie chciało mi się do tej pory jakiś plików edytować skoro wszystko super działa na 5.5.3 (bez tego cała trakcja skacze, a nie wiadomo czy to wyłączenie czegoś, by pomogło, darowałem sobie chwilowo sprawdzanie)
Nie ma sprawy

Ps(edit) : jeżeli długo tu nie odpowiadam to z góry sory, nie loguję się zbyt często. Gdy przyjdzie mi na maila powiadomienie (którego też często nie sprawdzam) wtedy odpowiadam.
edit2 : korzystałem z tego poradnika:
https://www.youtube.com/watch?v=W7rogPZFdL4
-
-
- Posty: 2
- Rejestracja: pt 06 sty 2017, 23:53
- Punkty: Locked
- Gogle Mobile VR: DreamzVR 2.0 fresnel
- Telefon do VR: LG G3
- Płeć:
Re: Emulacja HTC Vive - mini poradnik do "BiedoVive".
A dałoby się zamiast 3-ciego kontrolera służącego do śledzenia headsetu użyć diody świecącej na dany kolor ?
Re: Emulacja HTC Vive - mini poradnik do "BiedoVive".
Nie próbowałem, ale pinpongi dwa w szufladzie czekają
raczej w przyszłości musowe hyh
prawie 150g psmove waży 
Na chwile obecną musiałby w szufladzie włączony leżeć jeden kontroler, ale w przyszłości ma być możliwe podobno włączenie "wirtualnego" w psmoveservice.



Na chwile obecną musiałby w szufladzie włączony leżeć jeden kontroler, ale w przyszłości ma być możliwe podobno włączenie "wirtualnego" w psmoveservice.
-
-
- Posty: 2
- Rejestracja: pt 06 sty 2017, 23:53
- Punkty: Locked
- Gogle Mobile VR: DreamzVR 2.0 fresnel
- Telefon do VR: LG G3
- Płeć:
Re: Emulacja HTC Vive - mini poradnik do "BiedoVive".
Myślę że jeśli dałoby się emulować kontrolery i użyć piłeczek pinpongowych i diód oraz kontrolerów bluetooth za 20 zł to było to o wiele tańsze rozwiązanie a efekt ten sam
Re: Emulacja HTC Vive - mini poradnik do "BiedoVive".
Nie odpisywałem wcześniej heh, bo uznałem powyższy post za zwykły trolling heh. No ale teraz znalazłem czas.... a więc... :
"Chopieee... 20zł ? toż to szoł. Gdy oryginalny wypasiony pad ps3move SONY, ze wszelkimi czujnikami, żyroskopami, akcelerometrem itp. , świetnie leżący w ręce... w 100% bez kombinacji kompatybilny z psmoveservice , posiadający możliwość zmiany kolorów, zależnie od potrzebnego... kompatybilny z ładowarkami/stacjami dokującymi ... kosztuje AŻ 40zł .... to myślę... że... odkryłbyś interes życia dla biedovieve-owców.. zaczynając produkcję swojego pomysłu już dziś .. . . Hmm, może nawet posiadacze PSVR by do Ciebie walili drzwiami i oknami po to rozwiązanie ... "
Nie obraź się proszę
jeżeli rzeczywiście pisałeś to serio nie trolując po prostu... w tłumaczeniu mniej prześmiewczym, szkoda czasu i pieniędzy, tym bardziej, że uważam iż wynik męczarni z Twoim pomysłem, nadal mocno odbiegałby trącąc tandetą od oryginalnego pada, ... niewiele droższego.
"Chopieee... 20zł ? toż to szoł. Gdy oryginalny wypasiony pad ps3move SONY, ze wszelkimi czujnikami, żyroskopami, akcelerometrem itp. , świetnie leżący w ręce... w 100% bez kombinacji kompatybilny z psmoveservice , posiadający możliwość zmiany kolorów, zależnie od potrzebnego... kompatybilny z ładowarkami/stacjami dokującymi ... kosztuje AŻ 40zł .... to myślę... że... odkryłbyś interes życia dla biedovieve-owców.. zaczynając produkcję swojego pomysłu już dziś .. . . Hmm, może nawet posiadacze PSVR by do Ciebie walili drzwiami i oknami po to rozwiązanie ... "
Nie obraź się proszę

- Remlas
-
- Posty: 924
- Rejestracja: wt 05 sty 2016, 17:28
- Punkty: Locked
- Gogle VR: PiMAX 4k
- Gogle Mobile VR: Dreamz 3.0, Gear VR3, itd...
- Telefon do VR: Samsung Galaxy S8
- Płeć:
Re: Emulacja HTC Vive - mini poradnik do "BiedoVive".
Podpytam się jeszcze zanim kupię: mam już 4 kamerki, ale pozostała mi kwestia ich umocowania, zrobię to chyba klipsami od montażu na TV i gaferem lub taśmą dwustronną do ściany. Czy przy jakiejś długości przedłużki USB 2.0 pojawiły się problemy? (wiem napewno, że kamer nie mogę podłączyć przez huba, a szkoda...)
Szanuj Admina swego, bo możesz mieć gorszego...
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatni post
-
- 4 Odpowiedzi
- 238 Odsłony
-
Ostatni post autor: LeD
śr 11 kwie 2018, 00:21
-
- 1 Odpowiedzi
- 158 Odsłony
-
Ostatni post autor: Remlas
wt 20 lut 2018, 20:16
-
-
[KUPIĘ] Uszkodzone Kontrolery Vive/Oculus
autor: qba1500 » pt 02 lut 2018, 09:50 » w Kupno / Sprzedaż / Zamiana - 0 Odpowiedzi
- 168 Odsłony
-
Ostatni post autor: qba1500
pt 02 lut 2018, 09:50
-
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość