Weebo 3D 3.0

To nie tylko dodtakowy pasek, ale i kliker pojemnosciowy i miejsce na okulary :stuck_out_tongue:



edit: Weebo 2.0-3.1 maja takie same soczewki. Staraja sie przyblizyc soczewki jak najblizej oczu. Regulacja w 3.1 bedzie przod-tyl osobno na kazde oko. Beda sie starac zeby 3.1 wyszla jeszcze w tym roku. Mozliwe, ze w przyszlym wyjdzie nowa wersja z nowymi soczewkami.

kilka informacji oraz zdjęć o Weebo3D 3.0!



Witam.

Pierwszą informacją jest szybka przesyłka!

Gogle zamówiłem we wtorek wieczorem, a otrzymałem je już w czwartek po południu.

Jedynym problemem w zamówieniu jest to, że nie ma zautomatyzowanego systemu przelewu za pomocą np. przelewy24 etc, ale przelew trzeba zrobić ręcznie; oraz to, że jest opcja wybrać przesyłkę do paczkomatu, ale strona nie ma opcji wybrania paczkomatu. Trzeba w miejscu na adres wpisać adres paczkomatu.



Paczka jest mała i lekka (myślałem, że pusta XD )









W paczce mamy kartkę z informacjami o goglach, kodach do skanowania w celu ściągnięcia i skonfigurowania podstawowych aplikacji.

Minusik dla Weebo za wrzucenie do pudełka kartki z wersją 2.0, i tylko zamalowanie wersji czarnym flamastrem, oraz sterowniki w aplikacjach widnieją jako Weebo3d 2.0… ale ważne, że działa.







W paczce mamy po za okularami i tą kartką kawałek materiału do wycierania soczewek oraz kawałek gumowego paska, którego wykorzystanie jeszcze nie rozkminiłem.







poniżej wrzucam kilka zdjęć gogli:

przycisk jak widzicie, jest na górze gogli, jest cichy, działa dobrze, jeśli telefon nie ma na sobie “grubego” etui











Plusem oraz minusem jest nowy pasek!

[highlight=green]Plus[/highlight]:

Patrząc (nie miałem w ręku) na weebo 2.0, pasek był gumowy, trzeba było się z nim pomęczyć, żeby go założyć/dostosować.

W weebo3d 3.0 pasek jest na rzepy. Zarówno paski boczne, jak i górny regulować można bez problemu na głowie, czy na kolanach za pomocą rzep. super sprawa.

[highlight=red]Minus[/highlight]:

Wizualnie nie robi wrażenia jak w poprzedniej wersji żółte paski, ale to tam pikuś…

Ważniejszym minusem są ostre krawędzie pasków, które potrafią bardzo podrażniać uszy, przez co pasek przestawia się na uszy, który po dłuższym czasie uciskania małżowiny.







Minusem jest również fakt, że soczewki są trochę zakurzone i ciężko (pomimo dołączonego materiału) wyczyścić soczewki.

[jestem po za domem, ale jak wrócę to mam nadzieję, że potraktowanie ich sprężonym powietrzem ogarnie je z kurzu].



Drugim minusem jest ich zapach…

Strasznie śmierdzą klejem od gąbek (które są dobrze przyklejone i nigdzie nic nie uwiera), przez co po rozpakowaniu i pierwszym użytkowaniu miałem przez kilka godzin uczucie, że zaraz puszczę przysłowiowego pawia…

Dzień później jest już lepiej… Więc proponuję rozpakować okulary, ale użyć je po jakimś czasie… jak wywietrzeją…



Po za tym soczewki rozmazują na ich krańcach, ale to ponoć występuje w każdym modelu w tym zakresie cenowym.





Nie jestem wielkim znawcą i pisarzem, ale mam nadzieję, że coś tam powiedziałem, że komuś moja opinia i spostrzeżenia pomogą dokonać właściwego wyboru!

Pozdrawiam :wink:

Masz moze jakis tel z mniejsza matryca zeby przetestowac z tymi goglami? Ja mam htc one m7 z ekranem 4,7’ i interesuje mnie jak bardzo bedzie widoczny efekt ramki przy takiej matrycy. Jaka jest szerokosc i wysokosc miejsca na ekran telefonu (tej otwartej przestrzeni gdzie widoczny jest tylko wyswietlcz telefonu od strony soczewek i oczu)?

mogę zerknąć na Meizu m2 mini:

720 x 1280 px (5,00") 294 ppi

oki thx, chociaz 5" to tez troche za duzo, ale dobre i to :wink:

Jednak nie pomogę.

Miałem do dyspozycji zarówno meizu m2 mini, oraz samsung galaxy A5 2016… Ale oby dwa telefony nie mają żyroskopu. Sorki

cos tam mozna bez zyroskopu odpalic w VR, ale spoko nie naciskam, thx :wink:

Cześć, czy w Weebo 3.0 naprawdę czuć efekt VR? Bo ostatnio lookałem na gogle z biedry za 30zł i krawędzie przysłaniały obraz konkretnie, czułem sie jakbym po prostu miał telefon przed sobą :smiley: Planuje je zakupić i potrzebuje takiej informacji, czy może jest coś lepszego do 120zł?

(jestem laikiem w tej sprawie :smiley:)

mnie nie porwało.

mogę ci sprzedać za 6 dych :wink:

Unboxing gogli zrobiony, na dniach wjedzie na kanał, a test wkrótce :wink:

Witam serdecznie wszystkich miłośników technologii VR.

Jest to mój pierwszy post na tym forum i niestety już od samego początku mojej przygody z technologią Virtual Reality napotykają mnie niemiłe przeszkody.



Zaczynając od początku pół miesiąca temu dowiedziałem się o czymś takim czym jest VR i postanowiłem kupić jakiś podstawowy sprzęt by sprawdzić

jak to działa.

Po krótkim rozeznaniu głównie na tym forum jak i kilku innych recenzjach traf padł na WEEBO3D model 3.0. Tego też dnia złożyłem zamówienie

i w najbliższy poniedziałek (15.05.2017) przeszedłem się na pobliską pocztę by dokonać wpłaty na konto. Od tego czasu minął już pół miesiąca,

a ze strony Weebo3D zero odzewu.

https://www.weebo3d.pl/regulamin



Wszelkie próby kontaktu kończą się zerową odpowiedzią.

Dzwonię na numer kontaktowy- nikt nie odbiera, piszę na wszelkie podane e-maile, nawet próbowałem skontaktować się przez Fanpage na facebooku

i tam też zero reakcji.

Czy komuś z was przytrafiła się podobna sytuacja?

Tu widzę że nie ja mam tylko problemy <LINK_TEXT text=“www.wykop.pl/wpis/16155471/uwaga-nie-po … -dni-przy/”>www.wykop.pl/wpis/16155471/uwaga-nie-polecam-weebo3d-okulary-szly-14-dni-przy/</LINK_TEXT>

Co mogę z tym całym fantem zrobić?

Z góry dziękuje za pomoc.

Hej

tak jak czytałeś na wykopie taka sytuacja miała miejsce rok temu, ale teraz raczej nie maja problemu ze względu na ogrom zamówień. Nie dostałeś czegokolwiek w trakcie zamawiania, jakieś maile, cokolwiek?

zamawiałeś przez stronę czy przez allegro? Spróbuj skontaktować się z nimi z poziomu aukcji <LINK_TEXT text=“http://allegro.pl/weebo-3d-2-0-okulary- … 44875.html”>http://allegro.pl/weebo-3d-2-0-okulary-vr-i6569044875.html</LINK_TEXT> ale nie mów odrazu o co chodzi tylko zadaj jakieś pytanie w stylu “czy da rade wysłać dziś, najdalej jutro”.

Cześć. :wink:

Zamawiałem przez https://weebo3d.pl/ i jedyne co od nich dostałem to wiadomość o potwierdzeniu złożenia nowego zamówienia z danymi

do przelewu itp. :arrow: https://ibb.co/gtCHdF

Spróbuje skontaktować sie przez tą aukcje, może to zadziała.

Dalej zero odpowiedzi mimo, że Ostatnio logował się 7 czerwca 2017 o 11:16 - wiadomość na allegro pisałem 2 czerwca.

:arrow: https://allegro.pl/uzytkownik/42971948/oceny

Nie jestem pewny, ale chyba można by zgłosić tą sprawę na policję. Zakupiłeś w oficjalnym sklepie firmy, dostałeś też w sumie potwierdzenie zakupu. Najlepiej gdybyś uderzył do kogoś obeznanego w prawie.

Czy ekipa weebo nadal działa? Zamówiłem 9dni temu weebo 3.0, opłaciłem, dostałem informację, że gogle zostaną wysłane do 2dni roboczych, produktu nadal nie dostałem, wysłałem maila z pytaniem, ale żadnej odpowiedzi.

Hmm, wystarczało przeszukać forum:

<LINK_TEXT text=“viewtopic.php?f=45&t=555”>http://forum.vrpolska.eu/viewtopic.php?f=45&t=555</LINK_TEXT>

Masz rację. Pozostaje mi zwrócić się do payU w tej sprawie.

Cześć,

Ruszyło się coś w tej sprawie? Jestem w analogicznej sytuacji. Weebo kupione drugiego czerwca, a do dzisiaj brak towaru i zero kontaktu ze sprzedającym.

Witam. Podobna sytuacja. Zakupione i opłacone 22.06, otrzymałem tylko maila z danymi do przelewu i tyle.

Wysłałem wiadomość ze strony, napisałem wiadomość na FB + dzwoniłem z -naście razy na numer telefonu podany na stronie i w automatycznej odpowiedzi na FB.

Cisza.

Może jakiś zbiorowy pozew? :wink: