Telefon w granicach ~500-600zł

Dyskusje dotyczące ogółu spraw wokół mobilnych gogli VR.
Awatar użytkownika
ladykagami
Użytkownik
4
Posty: 9
Rejestracja: ndz 10 gru 2017, 18:17
Punkty: Locked
    Windows 10 Chrome

Re: Telefon w granicach ~500-600zł

Post autor: ladykagami » śr 13 gru 2017, 10:51

Nie wiem czy pozwoliliby żeby włożyć sobie telefon do własnych gogli i testować co by dodatkowo wymagało instalacji jakiejś testowej gry (ewentualnie film na youtube).

To bez kalibracji co się może dziać w takim razie? Żyroskop może świrować? Redmi 4A chyba nie ma magnetometru i tam, przynajmniej po krótkim teście, nie było problemów. Czy w przypadku Moto G4 coś może się zmienić? Po czym bym wiedział, że coś jest nie tak?

Awatar użytkownika
Remlas
Administrator
25
Posty: 945
Rejestracja: wt 05 sty 2016, 17:28
Punkty: Locked
Gogle Mobile VR: Dreamz 3.0, Gear VR3, itd...
Telefon do VR: Samsung Galaxy S8
    Linux Chrome
Płeć:

Re: Telefon w granicach ~500-600zł

Post autor: Remlas » śr 13 gru 2017, 14:31

Byłyby problemy ze śledzeniem ruchów głowy. Samo by się przesuwalo, kręcilo w złą stronę itd.

Do sprawdzenia nie są potrzebne gogle. Wystarczy odpalić aplikacje cardboard i patrzeć jak zachowuje się obraz.
Szanuj Admina swego, bo możesz mieć gorszego...

Awatar użytkownika
ladykagami
Użytkownik
4
Posty: 9
Rejestracja: ndz 10 gru 2017, 18:17
Punkty: Locked
    Windows 10 Chrome

Re: Telefon w granicach ~500-600zł

Post autor: ladykagami » śr 13 gru 2017, 16:48

To jest jakaś zasada dla wszystkich telefonów? Wprawdzie Redmi 4a testowałem dosłownie przez kilkanaście minut, ale wszystko wydawało się w porządku. Dla pewności jeszcze potestuje. Z kolei na SGS3 Neo+, który niby ma magnetometr, pamiętam że obraz czasami się właśnie sam przesuwał szczególnie przy bardziej gwałtownych ruchach. Jest szansa, że na Moto G4 będzie wszystko w porządku nawet bez magnetometru? Czy nie ma co ryzykować?

Mimo wszystko aplikacja cardboard chyba nie jest preinstalowana, a wątpię by pozwolili instalować coś. No i Moto G4 nie jest nowym telefonem, teraz jest G5, więc wątpię by był na wystawie. Prędzej ten Note 5A, który ma magnetometr. Generalnie jeśli obraz na Redmi 4A by mi nie przeszkadzał, to czy na Note 5A będzie? Różnica pół cala. Kwestia pewnie też okularów, ale tutaj akurat mam spory wybór, bo mam dostęp do Vrizzmo, Weebo 2.0 i tzw. Shinecon brandowanych przez Auchan (za 30zł + pilot bluetooth chyba warto). W tych ostatnich pewnie obraz byłby ok bo mają słabe soczewki, ale na vrizzmo już byłoby pewnie gorzej. No i pytanie jak ten Note 5A by sobie radził? Lepiej niż SGS3? Gry takie jak House of Terror czy Sinister Edge na VR by chodziły bez skazy?

Awatar użytkownika
Użytnik
Użytkownik
9
Posty: 36
Rejestracja: ndz 12 lis 2017, 19:38
Punkty: Locked
Gogle VR: BoboVR Z5 + RiftCat
Gogle Mobile VR: BoboVR Z5
Telefon do VR: Le Max 2 już w drodze
    Windows 10 Chrome
Płeć:

Re: Telefon w granicach ~500-600zł

Post autor: Użytnik » śr 13 gru 2017, 18:42

Note 5A ma te same bebechy, co 4A. Także wiesz.
Dołóż może te 50-75zł do Xiaomi Redmi Note 4X. 5,5 cala FHD, bebechy lepsze, niż we wszystkich fonach do tej pory wymienionych, komplet czujników, autorska nakładka (MIUI, jak w sumie każde Xiaomi). W Empiku (online) widziałem za 675, na aze.pl za 649 (660 z wysyłką do paczkomatu, kurierem chyba 661). Tylko sprawdź, czy gogle, których będziesz używać, ogarną te 5,5 cala.
Jeszcze co do wydajności: ja mam LG G2 (flagowiec z 2013), a kolega właśnie Note 4X. W AnTuTu oba wykręcały od 59-61 tys. punktów. Przy czym mój G2 w zakresie grafiki wyciągnął 5,5 tys. punktów, a Note 4X kolegi - 8,5 tys. Dodatkowo, scena renderowana w teście była u kolegi płynna przez zdecydowaną większość czasu (jak nie cały czas), u mnie niekoniecznie. A, robiliśmy ten test 2 albo nawet 3 razy. Za każdym wyniki zbliżone, za każdym razem 4X lepszy od mojego G2 w płynnym renderze sceny.

Awatar użytkownika
Remlas
Administrator
25
Posty: 945
Rejestracja: wt 05 sty 2016, 17:28
Punkty: Locked
Gogle Mobile VR: Dreamz 3.0, Gear VR3, itd...
Telefon do VR: Samsung Galaxy S8
    Windows 10 Firefox
Płeć:

Re: Telefon w granicach ~500-600zł

Post autor: Remlas » śr 13 gru 2017, 19:26

zgodzę się z tą propozycją Redmi Note. 5,5" FHD z kompletem czujników i dłuższym supportem od producenta (bo nowszy model,czyż nie?) będzie bdb rozwiązaniem do VR.
Szanuj Admina swego, bo możesz mieć gorszego...

Awatar użytkownika
Użytnik
Użytkownik
9
Posty: 36
Rejestracja: ndz 12 lis 2017, 19:38
Punkty: Locked
Gogle VR: BoboVR Z5 + RiftCat
Gogle Mobile VR: BoboVR Z5
Telefon do VR: Le Max 2 już w drodze
    Windows 10 Chrome
Płeć:

Re: Telefon w granicach ~500-600zł

Post autor: Użytnik » śr 13 gru 2017, 19:41

Co do wsparcia, Redmi Note 4X ma już oficjalnego Androida 7.0, a może i nawet 7.1. Nie wiem, jak z 8.0, ale 7.0/7.1 spokojnie wystarczy.

Awatar użytkownika
ladykagami
Użytkownik
4
Posty: 9
Rejestracja: ndz 10 gru 2017, 18:17
Punkty: Locked
    Windows 10 Chrome

Re: Telefon w granicach ~500-600zł

Post autor: ladykagami » śr 13 gru 2017, 20:48

Zakupy przez neta raczej odpadają. Wole sklep stacjonarny gdzie szybko wszystko odbiorę i w razie problemów zaniosę.
Empik z tego co widzę kupuje od Foster Technologies. Nie wiem co to jest ani jak wygląda tam gwarancja.

Najlepiej sklepy autoryzowane, typu X-kom, mediaexpert itp.
Poza nimi to Proline ma bardzo kuszące ceny (Redmi Note 3 Pro za 600zł), ale nie wiem jaki jest tu haczyk. Czytałem, że gwarancja realizowana przez CK Mediator, a oni mają beznadziejną opinię.

Przeniesiono z Telefony do VR do Dyskusje ogólne dnia sob 30 gru 2017, 16:02 przez Remlas

ODPOWIEDZ
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości