Phantom 4 a współpraca z Gear VR (SM-R323) i Samsungiem S7

Witam wszystkich. Czy jest możliwość aby telefon (Samsung S7) i jego zawartość była widoczna w goglach Gear VR (SM-R323). Kupiłem aby sterować dronem (Phantom 4), ale mam problem z połączeniem się z aplikacją sterującą. Jakieś sugestie. Dziękuję z góry.

Hej



Mógłbyś podesłać link do aplikacji której używasz do sterowania dronem? Zapewne będziesz musiał wyłączyć środowisko Oculus (Cardboard enabler), ale pozostaje jeszcez kwestia, czy ta aplikacja ma “tryb VR”.

Witam. Pierwsza aplikacja to https://flylitchi.com/, a druga fabryczna DJI. Obie mają tryb VR. Z dużym prawdopodobieństwem wyłączenie środowiska Oculus da mi podgląd na dojście do telefonu (z drugiej strony mam podgląd do zdjęć i filmów w telefonie). Ale jestem kompletnie zielony w tych sprawach i polecenie (Cardboard enabler) nic mi nie mówi. Czy mam wejść w ustawienia programu czy telefonu. Pozdrawiam

Zrób tak:

  1. Wyjmij z gogli złącze Micro usb (to ten, który wchodzi w telefon) - odblokuj zaczep i włóż w telefon
  2. Poczekaj chwilę - telefon spróbuje włączyć środowisko Oculusa (czarny ekran, dotyk nie będzie reagował)
  3. Po chwili telefon powinien wrócić do normalnego działania - z włożoną przejściówką
  4. Włącz swoją aplikację
  5. Wsuń telefon w gogle (nie wyciągając tego adaptera microusb)
  6. Tada :smiley:



    To tak w skrócie, takim patentem bez żadnych programów na S7 mogłem używać aplikacji Cardboard. Mogłem trochę mało zrozumiale to opisać, postaram się wrzucić film na kanał w najbliższym czasie.

Dzięki zadziałało, ale do prawidłowego działania muszę mieć podpięty kabel do urządzenia sterującego a to się nie da właśnie przez brak dojścia do gniazda telefonu. Jest co prawda wejście dodatkowe, ale służy tylko jako zasilanie dodatkowe. Dziękuję za pomoc i poświęcony czas. Pozdrawiam serdecznie.

No to możesz wyciągnąć ten adapter i kombinować - kątowy kabel microusb itd :wink: