Telefon do VR za max 1000 zł

Czesc taki pytan bylo pewnie wiele, przegladalem juz specyfikacje N telefonow lecz chcialem zasiegnac opinii profesjonalistow a mianowiscie was jaki telefon polecacie do 1000tys zl do VR i dlaczego akurat ten ? :slight_smile: dodalem ankiete z telefonami ktre wydaja mi sie byc w porzadku do VR lecz nie znam sie na telefon jakos szczegolnie :confused: Prosze o pomoc :’(

do 1000 to tylko LG G3

G3 się grzeje i potrafi w środku zabawy wywalić wiadomość, że zamknął aplikację bo jest mu za ciepło

to prawda, ale do filmow G3 wystarczy. W tej cenie ciężko otrzymać telefon z QHD a wg mnie FHD to za mało, przy 1080p SDE jest dość duży

A co sadzicie o Xiaomi Redmi Note 3 Pro wiem ze chinczyk lecz nie znalazlem negatywnych opinii odnosnie tego telefonu w VR, telefonu uzytwal bym glownie do grania w gry poprzez trinusa, jestem laikiem jezeli chodzi o telefony wiec chce kupic telefon i sie nie zawiesc :frowning:

Xiaomi nie zasługuje na stereotyp “chińczyka” :wink: jest to dobra opcja, jest chyba temat na forum (a jak nie to można założyć, bo widziałem chyba użytkowników tego modelu) i zapytać jak się sprawuje :slight_smile:

O Note 2 jest to prawda i wszyscy sobie chwala wiec note 3 nie moze byc gorszy :slight_smile: Czekam na wyplate, zamawiam wszystko i zatracam sie w VR :smiley:



[size=85][color=green]Dodano po 7 godzinach 50 minutach 56 sekundach:[/size]

Jeszcze takie pytanko mam odnosnie wielkosci pamieci ram czy duza roznica wydajnosciowa jest pomiedzy 2 a 3 GB RAM w telefonie ?

No właśnie LG G3 bedzie lepszym wyborem od S5 czy Nota3?

jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś to rzuć okiem na <LINK_TEXT text=“http://vrpolska.eu/vrpl/jaki-telefon-do … -20162017/”>http://vrpolska.eu/vrpl/jaki-telefon-do-vr-poradnik-20162017/</LINK_TEXT>

Czy taki smartfon był by ZTE AXON MINI 3/32 GB