Strona 2 z 2

Re: PlayStation VR - Dyskusja Ogólna

: ndz 26 lis 2017, 13:33
autor: aandriu
Witam, Czy jeśli będę grał standardowo w gry (telewizor) to za każdym razem muszę przepinać kable?
Pozdrawiam

Re: PlayStation VR - Dyskusja Ogólna

: śr 31 sty 2018, 15:58
autor: Rocy7
aandriu pisze:
ndz 26 lis 2017, 13:33
Witam, Czy jeśli będę grał standardowo w gry (telewizor) to za każdym razem muszę przepinać kable?
Pozdrawiam
nie. Granie w zwykłe gry działa normalnie przy wyłączonym VR, żadne przepinanie kabli nie jest konieczne.

Dodano po 2 minutach 21 sekundach:
Remlas pisze:
ndz 16 paź 2016, 23:12
Zapraszam Was do pierwszej ogólnej dyskusji o PS VR. Podzielcie się swoim zdaniem co sądzicie o VR na konsolach, może ktoś z Was (jak np. ja :P) miał już możliwość zagrać w gry na goglach psvr i chciałby wymienić się spostrzeżeniami z innymi użytkownikami?
moje spostrzeżenie z grania w PSVR szeroko omawiam tutaj https://solaris7.pl/2018/01/29/rzut-oki ... tation-vr/

W skrócie w chwili obecnej technologia dobrze sprawdza się w tytułach gdzie ważna jest interakcja z przedmiotami jak gry przygodowe, przy grach akcji istotny jest użyty sposób sterowania (i poziom trudności). W strategiach jak vr Dino Frontier ku mojego ogromnemu zawodowi sterowanie nadal jest toporne, z tego powodu nie wróże tym rodzajom pozycji świetlanej przyszłości w wirtualnej rzeczywistości – myszka wciąż jest w tych pozycjach o kilka klas lepsza. Dynamiczne tytuły sieciowe jak Starblood Arena czy RIGS na chwilę obecną bardziej frustrują niż cieszą głównie z uwagi na kwestie sterowania i dynamiczna walkę z kilkoma przeciwnikami atakującymi z różnych stron.

Wirtualną rzeczywistość na pewno warto poznać, sprawdzić na własnej skórze ile frajdy daje własnoręczne strzelanie czy wymiana magazynka jednak przed decyzją proponuje sprawdzić ile gier vr będzie potencjalnie dla Was interesujących (oraz zastosowany w nich typ sterowania).

Dodatkowo uważam iż problemy ze błędnikiem są wyolbrzymiane i skutecznie hamują rozwój technologii powodują powstawanie zbyt wielu nudnych i słabych pozycji o ograniczonym sterowaniu.