PlayStation VR - Dyskusja Ogólna

Ogólne dyskusje na temat Sony PlayStation VR
Awatar użytkownika
Remlas
Administrator
25
Posty: 730
Rejestracja: wt 05 sty 2016, 17:28
Gogle VR: Dreamz 1.0, Weebo, itd...
Telefon: Neo V / S4
    Linux Chrome
Płeć:

PlayStation VR - Dyskusja Ogólna

Post autor: Remlas » ndz 16 paź 2016, 23:12

Zapraszam Was do pierwszej ogólnej dyskusji o PS VR. Podzielcie się swoim zdaniem co sądzicie o VR na konsolach, może ktoś z Was (jak np. ja :P) miał już możliwość zagrać w gry na goglach psvr i chciałby wymienić się spostrzeżeniami z innymi użytkownikami?
Szanuj Admina swego, bo możesz mieć gorszego...

Awatar użytkownika
Fuilares
Użytkownik
12
Posty: 77
Rejestracja: pt 22 sty 2016, 13:52
Gogle VR: Bobovr Z4 mini
Telefon: ZTE Axon 7
    Windows 10 Chrome
Płeć:

Re: PlayStation VR - Dyskusja Ogólna

Post autor: Fuilares » śr 19 paź 2016, 00:44

Z tego co wiem VR jest świetne pod względem jakość/cena i są już parę gier AAA typu Batman: Arkham VR. Minus to na pewno tracking, bo nie oszukujmy się dwie świecące kulki + kamera =/= tracking na podczerwień w Vive, ale wróżę sukces, jeśli sony będzie je wspierało(A przypomnę, że sony lubi porzucać swoje produkty, np PS Vita, EyeToy itp.)

Awatar użytkownika
Remlas
Administrator
25
Posty: 730
Rejestracja: wt 05 sty 2016, 17:28
Gogle VR: Dreamz 1.0, Weebo, itd...
Telefon: Neo V / S4
    Linux Chrome
Płeć:

Re: PlayStation VR - Dyskusja Ogólna

Post autor: Remlas » śr 19 paź 2016, 09:16

Grałem trochę na psvr i nie było problemu z trackingiem głowy w 360° w wyznaczonym obszarze. Nie pomyślałem niestety i nie wziąłem ani razu move'a za plecy by sprawdzić jak te się sprawują. O dziwo jako plus można tutaj uznać zamkniętość platformy jako plus
Szanuj Admina swego, bo możesz mieć gorszego...

Awatar użytkownika
Tal92
Użytkownik
6
Posty: 17
Rejestracja: pn 26 wrz 2016, 14:58
Gogle VR: DreamzVR
Telefon: ASUS Zenfone2
    Windows 10 Chrome
Płeć:

Re: PlayStation VR - Dyskusja Ogólna

Post autor: Tal92 » śr 19 paź 2016, 10:51

Grałam w parę gier na PSVR. Powaliła mnie drużynowa rozgrywka w RIGs, coś czuję, że ma to szansę stać się takim drugim Quake'iem w pryszłości. Interesująca i dopracowana wydała się wersja demo gry Robinson.
Patrząć też na to, że Sony stworzyło kontroler imitujący Karabin do gry oraz na zainteresowanie graczy światem VR, myślę, że PS przez najbliższe kilka lat będzie inwestować w rozwój konsoli PSVR i wszelkich gadżetów z nią związanych,

Awatar użytkownika
Remlas
Administrator
25
Posty: 730
Rejestracja: wt 05 sty 2016, 17:28
Gogle VR: Dreamz 1.0, Weebo, itd...
Telefon: Neo V / S4
    Windows 10 Spartan
Płeć:

Re: PlayStation VR - Dyskusja Ogólna

Post autor: Remlas » sob 22 paź 2016, 10:12

Zastanawia mnie, czy zaraz nie wymyślą sobie PS5 (pi es fajv) bo stwierdzą, że jednak za słabe jest PS4, a wszystkie gry z Neo muszą działać na zwykłej ;p
Szanuj Admina swego, bo możesz mieć gorszego...

Awatar użytkownika
pipsztok
Użytkownik
5
Posty: 14
Rejestracja: śr 10 lut 2016, 18:49
    Windows 7 Chrome

Re: PlayStation VR - Dyskusja Ogólna

Post autor: pipsztok » ndz 23 paź 2016, 12:08

Remlas pisze:Zastanawia mnie, czy zaraz nie wymyślą sobie PS5 (pi es fajv) bo stwierdzą, że jednak za słabe jest PS4, a wszystkie gry z Neo muszą działać na zwykłej ;p

Ty tak na serio ? Za niecały miesiąc bo już 10 listopada ma premierę PS4 pro czyli konsola o wydajności dwukrotnie wyższej od standardowego PS4. Jestem niemal pewny że będzie to zapchajdziura na kolejne 3-8 lat.

więcej info: http://www.eurogamer.pl/articles/2016-0 ... informacje

Awatar użytkownika
Tal92
Użytkownik
6
Posty: 17
Rejestracja: pn 26 wrz 2016, 14:58
Gogle VR: DreamzVR
Telefon: ASUS Zenfone2
    Windows 10 Chrome
Płeć:

Re: PlayStation VR - Dyskusja Ogólna

Post autor: Tal92 » wt 25 paź 2016, 09:46

A propos:
Ma wyjść Xbox Scorpio z portem na gogle VR... 99% prawdopodobieństwa, że będzie to port przygotowany na OCULUSa.
(tak piszczy świat Gamedev'u) :).

Jednak Sony postarało sięi wypuściło ciekawe gry na VR, myślę, że spokojnie można spędzać godziny na virtualnej zabawie ;)
Z grami na Oculus'a jest gorzej, póki co jest ich niewiele, i często są bardzo drogie ja na czas ich trwania i poziom trudności gry.

Awatar użytkownika
pipsztok
Użytkownik
5
Posty: 14
Rejestracja: śr 10 lut 2016, 18:49
    Windows 7 Chrome

Re: PlayStation VR - Dyskusja Ogólna

Post autor: pipsztok » śr 26 paź 2016, 14:13

Wirtualna rzeczywistość do działania potrzebuje sporej mocy obliczeniowej, i tu podzielę się z wami tym co udało mi się znaleźć na youtube. Merytorycznie przygotowany materiał polecam.

https://www.youtube.com/watch?v=9090TFb0OJk

Awatar użytkownika
synthman
Użytkownik
6
Posty: 18
Rejestracja: pn 02 sty 2017, 13:53
Gogle VR: Z4 BOBOVR 3D
Telefon: LG G2 , HTC ONE M8, Ip.6s
    Windows 10 Chrome

Re: PlayStation VR - Dyskusja Ogólna

Post autor: synthman » pn 02 sty 2017, 17:38

Mialem przez 5 dni PSVR ale niestety bez Move, tylko ze zwyklym kontrolerem. Wrazenia rewelacyjne. Widac, ze przydalaby sie wieksza rozdzielczosc i wygladzanie krawedzi ale gdy czlowiek zaczyna grac, to zapomina o tym. Demko Resident Evil 7, rewelacja i za pierwszym razem, robi super wrazenie. Driveclub, jezeli chodzi o wnetrze auta, wyglada super ale mnie osobiscie momentalnie brala choroba lokomocyjna. Z naszej czworki, tylko mnie ,wiec zalezy to od indywidualnych predyspozycji. Pierwszy raz mialem stycznosc z VR w latach 90 ale wtedy byla to meczarnia dla oczu i glowy. Komputery byly za slabe i wogole. Wydaje mi sie, ze jest to krok do przodu i mocno sie rozwinie ta technologia. Przyjmie sie to prawie na 100%, nie tak jak Kinect, czy tego typu wynalazki. Dla mnie osobiscie, wystarczy sam obraz i tracking glowy. Poruszanie sie, zwyklym kontrolerem. Nie wyobrazam sobie, przesiasc sie teraz na Move ,czy inne tego typu kontrolery w grach typu Call of Duty itp. Moze w jakims RPG, predzej. Ogolnie bardzo jestem ciekaw, co w tym roku wymysli Microsoft i ile to bedzie kosztowac. Sony jest o duzy krok do przodu. Odnosnie konsol, to ciekawe, czy jakos delikatnie beda przymuszali do kupowania PS4 pro bo moc obliczeniowa jest znacznie wieksza, a to przydaloby sie w przypadku VR. Ja mialem do dyspozycji zwykle PS4 i chlodzenie chodzilo caly czas na max. Konsolka miala co robic :)

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
tyrion
Użytkownik
3
Posty: 5
Rejestracja: pt 13 paź 2017, 14:55
Gogle VR: Oculus Rift DK2
    Windows 10 Chrome
Płeć:

Re: PlayStation VR - Dyskusja Ogólna

Post autor: tyrion » czw 16 lis 2017, 10:17

Testowałem PSVR ostatnio u kumpla i muszę powiedzieć, że działa to rewelacyjne - całkowicie inne wrażenia z gry. Wiadome, że ta technologia potrzebuje jeszcze trochę czasu na dopracowanie jej w 100%. Myślę, że za kilka lat takie zwykłe granie zostanie zastąpione przez full VR equipment :)

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość