Samsung Galaxy S5

Dyskusja na temat modeli telefonów nadających sie do VR lub nie. Zastanawiasz się co kupic? Nie wiesz jaki model? Zajrzyj do tego działu.
Awatar użytkownika
zygyt12
Użytkownik
15
Posty: 104
Rejestracja: wt 26 sty 2016, 20:22
Punkty: Locked
Gogle Mobile VR: Oculus DK2
Telefon do VR: LG G5
    Linux Chrome
Płeć:

Telefon VR Samsung Galaxy S5

Post autor: zygyt12 » pn 28 mar 2016, 21:17

Witam. Zastanawiam się nad sprawdzeniem skuteczności USB 3.0 . Mam dwa dylematy...
Czy USB 3.0 w Note 3 będzie tak samo działać jak w S5 czy jest tam z czymś gorzej ?

Jak by mi się udało wykorzystać całą szerokość note3 (5,7') robiąc własne gogle na soczewkach 42 mm,Czy był by lepszym wyborem jak S5 (5.1'') ?
Moje obecne gogle vrizzmo idealnie ogarniały wyświetlacz 5,5',ale na 5,7' może być cienko

Co do S5 , jedyne co mnie martwi to czy przejście z ekranu 5,5' na 5,1 nie wywoła awersji:)

Awatar użytkownika
MoWerr
Użytkownik
13
Posty: 81
Rejestracja: pn 18 sty 2016, 16:55
Punkty: Locked
Gogle Mobile VR: Vrizzmo Volt
Telefon do VR: Xiaomi RedMi Note 2
    Windows 10 Chrome
Płeć:

Re: S5 vs Note 3

Post autor: MoWerr » wt 29 mar 2016, 01:51

Jesteś pewien, że korzystając z Vrizzmo wykorzystujesz 5,5'? Soczewki łapią Ci cały ten ekran? Z tego co widzę na ich stronie, to zalecają 5', ale może to tyczy się tylko Vrizzmo Volt.

Orientujesz się może czy USB 3.0 zmniejsza latencję? Czy tylko poprawia jakość obrazu? Bo zastanawiam się nad zakupem S5 w wersji demo ^^

Awatar użytkownika
zygyt12
Użytkownik
15
Posty: 104
Rejestracja: wt 26 sty 2016, 20:22
Punkty: Locked
Gogle Mobile VR: Oculus DK2
Telefon do VR: LG G5
    Windows 10 Chrome
Płeć:

Re: S5 vs Note 3

Post autor: zygyt12 » wt 29 mar 2016, 14:43

Zaintrygował mnie temat na forum trinusa w którym użytkownik podał dość treściwe dane na temat wrażeń z użytkowania S5. Były dość optymistyczne.
Odnośnie wrizzmo stardust- montując LG G3 mam około 95% widoczności na szerokości ekranu i około 72% w pionie. Może faktycznie te 5,1' nie będzie problemem. Spóbuje zakupić jakąś S5-tke.PPI jednak lepsze niż note3

Mam juz S5 -tkę. Udało mi się zdobyć używkę na lokalnym rynku. Okazuje się że ekran idealnie pasuje do vrizzmo. Tu jestem zadowolony.
Oczywiscie jakość grafiki w porównaniu do G3 jest gorsza,ale rekompensuje ją lepsza czerń. Przy paru efektach sweetFX powinno być ok.
Jak zdobędę kabel dedykowany do USB 3.0 to dam znaka jak z opóżnieniami.


stoper online,pełna jakość w trinusie 1920*1080
Obrazek

Niestety nie mam żadnego starego monitora CRT, wynik był by bardziej wiarygodny:)
Ostatnio zmieniony ndz 03 kwie 2016, 21:13 przez zygyt12, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
roymiler
Użytkownik
3
Posty: 7
Rejestracja: ndz 20 mar 2016, 19:13
Punkty: Locked
Gogle Mobile VR: DreamZ
Telefon do VR: Samsung Galaxy S5
    Windows 7 Chrome

Re: S5 vs Note 3

Post autor: roymiler » ndz 03 kwie 2016, 20:56

Czy ktoś bez wgrywania ROM-u rozwiązał problem rozłączania się USB 3.0 ?

Awatar użytkownika
zygyt12
Użytkownik
15
Posty: 104
Rejestracja: wt 26 sty 2016, 20:22
Punkty: Locked
Gogle Mobile VR: Oculus DK2
Telefon do VR: LG G5
    Windows 10 Chrome
Płeć:

Re: S5 vs Note 3

Post autor: zygyt12 » ndz 03 kwie 2016, 21:11

Moje doświadczenia z USB 3.0 są dość interesujące. Okazuje się że wgranie custom romu nie zawsze rozwiązuje ten problem,można doprowadzić do tego że telefon w ogóle nie będzie chciał używać tego trybu.Miałem tak na cyanogen 12.1. Brakowało opcji wyboru połączenia! Innych customów nie próbowałem.
Na chwilę obecną mam oryginalny rom 5.0 , do tego root i zmieniony governor procka na performance. Do gogli musiałem dorobić dwa wiatraczki bo procek ładnie się grzeje.Na oryginalnym romie po włączeniu USB 3.0 jest wyświetlane info że w przypadku nie używania połączenia,zostanie zmienione na 2.0. U mnie jest tak że wystarczy włączyć tethering i trinusa. Połączenie trzyma bez problemu cały czas.

Awatar użytkownika
Arko
Użytkownik
4
Posty: 9
Rejestracja: czw 21 sty 2016, 22:13
Punkty: Locked
Gogle Mobile VR: Dreamz 1.0
Telefon do VR: Samsung S5
    Linux Chrome
Płeć:

Re: S5 vs Note 3

Post autor: Arko » wt 05 kwie 2016, 00:29

A jak oceniasz LG g3 a Samsunga S5 pod vr? Czy nie brakuje jednak pikseli po przejściu na S5?

Awatar użytkownika
zygyt12
Użytkownik
15
Posty: 104
Rejestracja: wt 26 sty 2016, 20:22
Punkty: Locked
Gogle Mobile VR: Oculus DK2
Telefon do VR: LG G5
    Windows 10 Chrome
Płeć:

Re: S5 vs Note 3

Post autor: zygyt12 » wt 05 kwie 2016, 07:09

Ciężki temat naprawdę :) Pikseli brakuje, widać od razu różnicę. Nie do końca też mi się podoba sposób wyświetlania matrycy oledowej.Widać wyrażnie siatkę pikseli.Piksele wyglądają jak by były trójkątne. Czcionka nie wyrażna. Ale czerń jest genialna. Po moich bojach z G3 mam wrażenie że jak bym zubożył grafikę do poziomu full hd w oledzie to ilość klatek nie była by specjalnie gorsza. W S5 natomiast opóżnienie jest prawie nie zauważalne. W trybie Fake 3D (trinus) mistrzostwo świata. 80-90 fps w Skyrim bez problemu.Na razie zostaje przy S5. Zmienię ewentualnie jak pojawi się coś z ekranem
minimum 2K i szybkim łączem.

Awatar użytkownika
Arko
Użytkownik
4
Posty: 9
Rejestracja: czw 21 sty 2016, 22:13
Punkty: Locked
Gogle Mobile VR: Dreamz 1.0
Telefon do VR: Samsung S5
    Windows 7 Firefox
Płeć:

Re: S5 vs Note 3

Post autor: Arko » wt 05 kwie 2016, 19:21

Dziękuję za odpowiedź. Pytam bo posiadam S5 ale wciąż czekam na dreamzy. Po podłączeniu telefonu do kompa mam informacje na telefonie o możliwości przestawienia go na usb 3.0 co czynię, niestety po podłączeniu przez trinusa (szybko uzyskuje połączenie) uzyskuję tylko z 18-28 fps. Oprogramowanie oryginalne a telefon na gwarancji. Co Twoim zdaniem warto wgrać zachowując gwarancję aby uzyskać poprawę i pełne usb 3.0 ?

Awatar użytkownika
zygyt12
Użytkownik
15
Posty: 104
Rejestracja: wt 26 sty 2016, 20:22
Punkty: Locked
Gogle Mobile VR: Oculus DK2
Telefon do VR: LG G5
    Windows 10 Chrome
Płeć:

Re: S5 vs Note 3

Post autor: zygyt12 » wt 05 kwie 2016, 19:49

Jedyne co u siebie zrobiłem na S5 to root i przestawienie zarządcy procesora na "performance".Root'owanie nabije Ci flagę knox0*1 ,więc może być póżniej problem z ewentualnym serwisem.Jak już połączysz telefon w USB 3.0 to wejdz w właściwości sieci i sprawdz z jaką prędkością windows nawiązał połączenie. U mnie jest 851,9Mb/s. Zainstalowałeś w windowsie sterowniki usb samsunga?

Awatar użytkownika
Arko
Użytkownik
4
Posty: 9
Rejestracja: czw 21 sty 2016, 22:13
Punkty: Locked
Gogle Mobile VR: Dreamz 1.0
Telefon do VR: Samsung S5
    Windows 7 Firefox
Płeć:

Re: S5 vs Note 3

Post autor: Arko » wt 05 kwie 2016, 19:59

Nie a gdzie takie sterowniki znajdę nie ukrywam że jestem w temacie vr i telefonów zielony. :(
Mam win7 jak sprawdzić krok po kroku prędkość połączenia?
Ostatnio zmieniony wt 05 kwie 2016, 20:05 przez Arko, łącznie zmieniany 2 razy.

ODPOWIEDZ
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości